Vipnet iskustvo-lažna obećanja, kršenje zakona i drugo.

  • 17 July 2017
  • 28 odgovora
  • 9271 pregled

Razina korisnika 3
  • Forum rekreativac početnik
  • 20 odgovora
Dobar dan,

Želim podjeliti svoje Vipnet iskustvo vezano za Homebox turbo tarifu i to: sklapanje ugovora i rješavanja prigovora.

Od strane Vipneta i njegovih predstavnika sam iskusio sljedeće:
-lažna obećanja (tel.ponuda)
-primjenu dvostrukih mjerila
-kršenje zakona
-komunikaciju sa needuciranim i neosposobljenim djelatnicima
-kršenje vlastitih (Vipnetovihetičkih) vrijednosti
-objava zavaravajućih/obmanjujućih i netočnih informacija na Vipnet web stranicama
-prikrivena i/ili potencijalna prijetnja na način da me se posredno informira da sam svojim postupcima prekršio zakon.

Da ne bi bilo sve crno, sa tehničkom stranom usluge sam izrazito zadovoljan.

Da li ste i Vi imali slična iskustva?

PS. Da ne bih bio optužen da pišem bez argumenata, ako Vip moderatori ovog foruma zatraže, rado ću pružiti konkretne detalje za svaku navedenu stavku.
Normalno, bez otkrivanja osobnih podataka sudionika.

Odgovora 28

Razina korisnika 6
Bedž +6
Welcome to the club, imaš takvih priča na forumu na tone. Vip to ne zanima, bitno da si ti potpisao.
Evo upravo sam saznao da sam nakon 100 mbps brzine pao na 0,5mbps jer sam iskoristio podatkovni promet.

Praktično ispada da sam sada do kraja mjeseca bez interneta.
Toliko o Homebox-u.
Razina korisnika 3
Acer112,
nisam ništa potpisao, radi se o telefonskoj ponudi i dostavi paketa. Znam da nisam prvi kojem se desilo da padne na obećanja ali sam jedan od rijetkih koji će tražiti odgovornost Vipneta do kraja. A što je bilo i kako ću to dalje riješavati o tome u skorim sljedećim postovima. Smatram da su argumenti i dokazi na mojoj strani.

Zelena trava,
jesu li i tebi nudili flat internet bez smanjenja brzine? Meni su ga u dva navrata u telefonskoj ponudi obećavali, što naravno nije bilo preslikano u papirnatim ugovorima. I na moj komentar da je ponuda predobra da bi bila istinita uvjeravali su me da se zbilja radi o flat internetu bez smanjivanja brzine.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Potpisao si ugovor pri dostavi paketa, da nisi ne bi ti ni aktivirali uslugu.
Razina korisnika 3
Sunasce,
da, imaš pravo : preuzimanjem paketa potpisao sam ugovor. I mislim da od tada kreće rok od 14 dana za eventualni otkaz ugovora. Međutim unutar tih 14 dana pokrenuo sam prvostupanjski žalbeni postupak i doživio kršenje zakona od strane Vipneta i primjenu dvostrukih mjerila prije nego što sam uopće dobio odgovor.
Razina korisnika 4
Sa zanimanjem ću pratiti razvoj događaja!
Već mjesec dana ne radi noćna opcija ,prigovora ko u priči,ali to kao da se njih ne tiče !!!!!
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pročitaj teme po forumu, radi opcija, ali treba restartirat router u ponoć i osam, već ima puno o tome pisano...
Dobar dan,

Želim podjeliti svoje Vipnet iskustvo vezano za Homebox turbo tarifu i to: sklapanje ugovora i rješavanja prigovora.

Od strane Vipneta i njegovih predstavnika sam iskusio sljedeće:
-lažna obećanja (tel.ponuda)
-primjenu dvostrukih mjerila
-kršenje zakona
-komunikaciju sa needuciranim i neosposobljenim djelatnicima
-kršenje vlastitih (Vipnetovihetičkih) vrijednosti
-objava zavaravajućih/obmanjujućih i netočnih informacija na Vipnet web stranicama
-prikrivena i/ili potencijalna prijetnja na način da me se posredno informira da sam svojim postupcima prekršio zakon.

Da ne bi bilo sve crno, sa tehničkom stranom usluge sam izrazito zadovoljan.

Da li ste i Vi imali slična iskustva?

PS. Da ne bih bio optužen da pišem bez argumenata, ako Vip moderatori ovog foruma zatraže, rado ću pružiti konkretne detalje za svaku navedenu stavku.
Normalno, bez otkrivanja osobnih podataka sudionika.
Moja su iskustva glede sklapanja ugovora identična. Da stvar bude ljepša ja sam, u prvom redu nezadovoljan uslugom, potražio drugog operatera. Kako sam se samo iznenadio kad sam dobio poziv od ljubazne službenice vipa koja me pitanjem (jer zna da ne znam) "Vi znate da imate ugovornu obavezu?" upoznala s tom činjenicom.
Poslao sam zahtjev za raskidom suradnje i čekam odgovor. Da stvar bude ljepša, danas želim platiti račune putem e-bankarstva i... NEMA INTERNETA. To do sada nisam primjećivao pa nisam siguran je li usluga zaista tako očajna ili me netko z.j....a zbog zahtjeva koji sam poslao.
TOMIDU, pratit ću tvoja iskustva na forumu, a čim dobijem odgovor na svoj zahtjev (i žalbu na lošu uslugu koju šaljem danas) obavijestit ću te o rezultatima.
Ostaj zdravo
Razina korisnika 4
Ekipa, bok.
Žao mi je što ste imali negativna iskustva s Homebox Turbo opcijom 😞
Ponuda je inače zbilja super, ali razumijem da je razočaranje ako vam u startu nije bila ispravno prezentirana i ako je obećano nešto sasvim drugo. Ne krijemo detalje ponude i oni su dostupni na našoj stranici (http://bit.ly/2iiP8h8), ali ćemo rado pomoći koliko god možemo.
S detaljima o vlasniku usluge i opisom što se dogodilo nam se možete javiti OVDJE pa ćemo naći rješenja i odgovore na pitanja koja imate.
Pročitaj teme po forumu, radi opcija, ali treba restartirat router u ponoć i osam, već ima puno o tome pisano...

Baš u ponoć i osam,ne u ponoć i devet.Restartano milion puta ali ista stvar.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ponoć manje koju minutu ugasiti i iza ponoći upaliti i isto tako u 8. Nemam HB, ali eseji su o tom pisani već tu...
Ponoć manje koju minutu ugasiti i iza ponoći upaliti i isto tako u 8. Nemam HB, ali eseji su o tom pisani već tu...

Sam Vip kaže da to mora odraditi automatski,ali napravljeno i to kako si rekao sto puta ali bezuspješno.
Razina korisnika 3
Mavukov, Dfutivic
Razvoj događaja do sada već uključuje: slanje upita na help desk i odgovor ; u Vipnetu završen žalbeni postupak - prvostupanjski i drugostupanjski) ; i drugo 😉

Dfutivic,
moj odabir je da prigovor šaljem preporučenom poštom s povratnicom i tad se na povratnici vidi datum preuzimanja pošte i od tada ( ili sljedećeg dana?) počinju teći rokovi. Rok za odgovor na prvostupanjski prigovor je 15 dana. U prigovoru navedi da ako ti pošalju molbu za produženje roka za odgovor da tada obavezno navedu i krajnji datum do kada će ti poslati odgovor.

Vip Iva
Istina, ponuda je dobra ali je žalosno da mi je bolja ali netočna ponuda ponuđena i potvrđena od strane DVA različita predstavnika Vipneta. Čak i nakon mog nevjerovanja i komentara da je ponuda predobra da bi bila istinita. Da jedna osoba pogrješi, može se desiti. Ali da dva različita predstavnika Vipneta daju i potvrde identične netočne informacije to je već sumnjivo.

Ne tražim pomoć već samo želim podjeliti jedno korisničko iskustvo/znanje i nadam se time pomoći drugim korisnicima Vipneta. Naveli ste da Vam se mogu javiti.....pošto ništa ne tražim, nemam Vam se potrebu javiti. Međutim, ako želite i zatražite rado ću Vam privatnom porukom poslati npr. svoj broj pretplatnika kako bi našli žalbenu dokumentaciju ovog moga slučaja.
Hvala na uputama. Ja sam bio uvjeren ako pošaljem potpisani zahtjev u pdf.-u e-poštom da vrijeme za odgovor počinje od trenutka slanja poruke. Ma, još da kvaliteta usluge nije katastrofalna (svako malo puca internetska veza i sl.) još bi čovjek nekako i pregrmio činjenicu da je prevaren i da su zakonski propisi takvi da u toj prevari apsolutno favoriziroju onog koji vara - vip. Možda jednog dana...
Razina korisnika 3
Dfutivic,
Možeš slati na više načina (mail, njihova forma na web stranicama) i vjerojatno će sve biti u redu.
Ja osobno preferiram preporučeno pismo s povratnicom, na taj način sam siguran da se ništa neće zagubiti i ne ovisi o njihovom IT sustavu.
Razina korisnika 3
Objašnjenje zašto nemam povjerenje u Vipnet IT sustav.

Na ovom forumu postojala je tema : "Flat" homebox i smješna limitacija na 100GB prometa. Sadržavala je dosta negativnih komentara, naročito glede lažnih obećanja.
Međutim, nakon redizajna vipnet foruma tu temu više ne mogu pronaću.

Vip moderatori ,cijenio bih ako ju možete pronaći i vratiti natrag na ovaj forum. Stara web adresa je
http://forum.vip.hr/t5/HOMEBOX/quot-Flat-quot-homebox-i-smijesna-limitacija-na-100gb-prometa/td-p/97741
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nema nijedne teme od prije nažalost, tek se nešto malo starih postova uspjelo kopirati prije rušenja. Svejedno ponovno je napisano dosta toga pa samo pronađi vezane teme ovdje...
Imam pitanje za sve vas. Je li moguće da me vipnet z..e...a zbog toga što sam poslao dvije žalbe-zahtjeva? Naime, unatrag nekoliko dana internetska veza je katastrofa! Pojavi se na nekoliko sekundi, pa nestane na nekoliko desetaka minuta. Router radi normalno, veza s njim je normalna, ali veze s internetom nema. Hvala Bogu na pametnim telefonima i "hot spotu" inače bih bio izoliran od svijeta (i od vas).
Razina korisnika 5
mene zanima koji se to zakon krši

jer je to ne za prigovor nego kaznenu prijavu DORH-u
Razina korisnika 3
Robogo,
Kršio se Zakon o zaštiti potrošača- cca. 40 dana nisam dobio odgovor, a zakonski rok je 15 dana.

Nakon okvirno tjedan dana od slanja prigovora, Vipnet mi pismom šalje molbu za strpljenje i to bez definiranog roka koliko bi to strpljenje trebalo biti. To je bilo prije nove godine. Moje razmišljanje je bilo - ljudi su na godišnjem, razuman je zahtjev i prihvatio sam ga.
Međutim, nakon 30 dana neodgovaranja šaljem mailom upit u Vipnet uz napomenu da namjeravam poslati prijave Ministarstvu gospodarstva i Hakomu ako mi skoro ne odgovore. Odgovor je slijedio brzo i to šablonski: "Prigovor po prethodnom javljanju je u obradi, o konačnom rješenju naknadno ćete biti obaviješteni. " I opet bez definiranog roka. U prvi tren došlo mi je da im se još ispričam kaj ih smetam 😉
Međutim ta misao me brzo prošla i umjesto toga poslao sam zahtjev za provedbu inspekcijskog nadzora u Ministarstvo gospodarstva. Inspekcijski nadzor je proveden - utvrđen je počinjeni prekršaj i poduzeti su daljnji koraci od strane Ministarstva gospodarstva.
Odgovor na prigovor dobio sam nekoliko dana poslije.

Dfutivic,
Moje osobno mišljenje: ako si slao mailom i dobio automatizirani replay/odgovor tada je mail vjerojatno uspješno zaprimljen. Problem može biti (što ne znači da će i biti) ako žalbe nisu sadržajno iste - i to na način da ti odgovore na onu žalbu koja je manje problematična za Vipnet.
Razina korisnika 2
Imam pitanje za sve vas. Je li moguće da me vipnet z..e...a zbog toga što sam poslao dvije žalbe-zahtjeva? Naime, unatrag nekoliko dana internetska veza je katastrofa! Pojavi se na nekoliko sekundi, pa nestane na nekoliko desetaka minuta. Router radi normalno, veza s njim je normalna, ali veze s internetom nema. Hvala Bogu na pametnim telefonima i "hot spotu" inače bih bio izoliran od svijeta (i od vas).

Nije to samo kod tebe. Svi imamo iste probleme, da ne pišem sve, neki od glavnih problema: lažno oglašavanje od strane Vipneta, pucanje veze na tel. pozivima, užasne brzine interneta (dva dana za redom 0.1 mbps, jedan dan 40 mbps, ping katastrofalan...), krađa prometa na noćnoj tarifi... Postoji još hrpa istih, samo prelistajte forume, cijela litanija.

Pošto Vipnet nema interesa da rješava sve te nagomilane probleme možda bi svi mi trebali udružiti snage i zajedno pokrenuti zahtjev za provedbu inspekcijskog nadzora, kontaktirati Društvo za zaštitu potrošača i tražiti savjete i prema tome poduzimati daljnje korake.
Razina korisnika 5
Pitajte stalnog sudskog vještaka Đuru Luburu na FB što on misli o svemu. Čovjek bude od velike pomoći.
Razina korisnika 3
Jajalo,
Lažna obećanja odnosno oglašavanje često se dešavaju ali ako se ide žaliti to treba i dokazati. I tu u velikoj većini slučajeva žalba korisnika propada tj. bez dokaza se ne računa.
U mom slučaju radilo se o tel. ponudi od strane dva predstavnika Vipneta gdje su mi dana lažna/netočna obećanja. I to oba identično netočna. Međutim oba tel. razgovora sam snimio i o samom snimanju obavjestio Vipnet sugovornike na što su oni pristali. Snimke sam poslije kao dokaz priložio u žalbenom postupku protiv Vipneta.

Drugi dio vezano za sporu brzinu prjenosa podataka. Ako se ide žaliti, također bez dokaza se ne računa. Dokaz brzine može se dobiti korištenjem HAKOMetar aplikacije (uguglaj pa nađi). Razultate je Vipnet obavezan priznati. Pri tome je važno da se poštuju pravila korištenja aplikacije kako bi se njezini rezultati priznali kao dokaz. Ako treba detaljnije o aplikaciji javi.
Možda ti je spora brzina ako se neko prikopčao na tvoju mrežu bez tvoga znanja. U prvu ruku promjeni lozinke za wifi pristup. A ako i dalje sumnjaš- u modemu kod postavki se mogu vidjeti MAC adrese uređaja (tj. elektroničko ime i prezime uređaja) koji se spajaju - za tu provjeru zamoli nekoga tko se razumije utehniku.

Odgovori