Riješeno

Što se događa sa neorpostivo sporim homebox internetom?

  • 25 Prosinac 2020
  • 18 odgovora
  • 999 pregleda

Razina korisnika 1

Korisnik sam usluge homebox vec 2 godine, nikad se nisam mogao požaliti, ali zadnjih nekoliko dana je internet postao jezivo spor. 2-3Mbps spor. Negdje sam pročitao da je to zbog velikog broja novih korisnika homeboxova pa je veliko opterecenje. Ako je to istina, znači li to da sam zauvijek osuđen na ovu smrt od interneta? Ima li vip, ispričavam se, A1 ikakav plan o rješavanju trenutne situacije jer ne namjeravam nastaviti plaćati za ovakvo smeće. 

icon

Najbolji odgovor od tombarems 26 Prosinac 2020, 16:39

Uzmes uslugu zbog 4G brzina pa ti savjetuju da prebacis na 3G :)

Pogledaj original

Odgovora 18

Razina korisnika 1

Na zalost da, homebox je "puknuo"...a1 obecava da ce.pocetkom 2021 popraviti stanje. Nadam se.

 

Meni homebox vec cca mjesec dana ne ostvaruje brzinu niti 1 mbit/s…

Al nemaj straha,.uredno ce ti poslati racun kao da sve radi normalno i ako njih pitas, to je tako jer puno ljudi radi od kuce i tko vas šiša...

Pozdrav @MMaric97 i @maraschino , radimo na rješenju za Homebox uslugu kako bi ju naši korisnici mogli koristiti bez poteškoća i sa što većom brzinom. 

Predlažem da promijenite mrežu na 3G putem Homebox korisničkog sučelja. Vjerujem da će usluga puno bolje funkcionirati. 

Razina korisnika 1

Pozdrav @MMaric97 i @maraschino , radimo na rješenju za Homebox uslugu kako bi ju naši korisnici mogli koristiti bez poteškoća i sa što većom brzinom. 

Predlažem da promijenite mrežu na 3G putem Homebox korisničkog sučelja. Vjerujem da će usluga puno bolje funkcionirati. 

Odlično rješenje...

Razina korisnika 1

Uzmes uslugu zbog 4G brzina pa ti savjetuju da prebacis na 3G :)

Razina korisnika 1

Uzmes uslugu zbog 4G brzina pa ti savjetuju da prebacis na 3G :)

I dalje naplaćuju 4G brzine, naravno. 

Korisnik sam usluge homebox vec 2 godine, nikad se nisam mogao požaliti, ali zadnjih nekoliko dana je internet postao jezivo spor. 2-3Mbps spor. Negdje sam pročitao da je to zbog velikog broja novih korisnika homeboxova pa je veliko opterecenje. Ako je to istina, znači li to da sam zauvijek osuđen na ovu smrt od interneta? Ima li vip, ispričavam se, A1 ikakav plan o rješavanju trenutne situacije jer ne namjeravam nastaviti plaćati za ovakvo smeće. 

Kao prvo, ne razumijem zašto si otvorio temu o brzinama Homeboxa, a sam znaš da ih ima neopisivo puno?

a dalje…

kakve brzine inaće imaš na mobitelu (ako koristiš A1)?

tko ti je ikada garantirao da ćeš uvijek imati brzine koje te zadovoljavaju?

i na kraju, ako ti se ne sviđa, fino raskineš ugovor i to je to.

Pa pročitaj ponovo ako ne razumiješ, dosta ljudi ima problem i ja sa njima, i obracamo se A1 za pomoć. Nekad pomognu a nekada ne mogu! Ja nemam alternativu moram imat ovakav internet, a kad ga vec imam naravno da bi volio da dobro radi! Protiv sam silovanja mreze od strane pojedinaca ali isto tako volim brzinu bar do 30 i što manji ping bez prevelikih skokova i to je to 👍

ajmo ispočetka!

Zašto si otvorio još jednu temu, ako vidiš da ih ima već dovoljno a sve opisuju isti problem?

Forum ti nije služba za korisnike, niti kanal komunikacije putem kojeg se prijavljuje kvar ili problem.

Stabilan ping na infrastrukturi za mobilnu telefoniju možeš zaboraviti.

koliki ti je ping prema njihovom DNSu to je to.

 

Razina korisnika 1

ajmo ispočetka!

Zašto si otvorio još jednu temu, ako vidiš da ih ima već dovoljno a sve opisuju isti problem?

Forum ti nije služba za korisnike, niti kanal komunikacije putem kojeg se prijavljuje kvar ili problem.

Stabilan ping na infrastrukturi za mobilnu telefoniju možeš zaboraviti.

koliki ti je ping prema njihovom DNSu to je to.

 

U potpunosti si u pravu, stvarno sam budala što sam izražavao svoje nezadovoljstvo neadekvatnom uslugom. 

ako ti tako kažeš, onda OK.

Ponavljam.

Svrha foruma nije da se otvori hrpetina tema koje se bave istim problemom.

Razina korisnika 1

ako ti tako kažeš, onda OK.

Ponavljam.

Svrha foruma nije da se otvori hrpetina tema koje se bave istim problemom.

Puno ti hvala što me educiraš o svrhama internetskih foruma, uistinu sam bio izgubljen u ovoj internetskoj džungli, ali napokon imam nekoga dovoljno mudrog da mi pokaže put. 

Još jednom, od srca ti se zahvaljujem. 

ako ti tako kažeš, onda OK.

Ponavljam.

Svrha foruma nije da se otvori hrpetina tema koje se bave istim problemom.

Puno ti hvala što me educiraš o svrhama internetskih foruma, uistinu sam bio izgubljen u ovoj internetskoj džungli, ali napokon imam nekoga dovoljno mudrog da mi pokaže put. 

Još jednom, od srca ti se zahvaljujem. 

haha bome dobro si mu objasnio

najbolje je kupiti pravi router i 4G antenu (iskra p-56) i internet leti 

Hrvatska ima los internet ali A1… to je nesto drugo. Ljudi u špiljama su imali bolji internet od ovoga

Korisnik sam usluge homebox vec 2 godine, nikad se nisam mogao požaliti, ali zadnjih nekoliko dana je internet postao jezivo spor. 2-3Mbps spor. Negdje sam pročitao da je to zbog velikog broja novih korisnika homeboxova pa je veliko opterecenje. Ako je to istina, znači li to da sam zauvijek osuđen na ovu smrt od interneta? Ima li vip, ispričavam se, A1 ikakav plan o rješavanju trenutne situacije jer ne namjeravam nastaviti plaćati za ovakvo smeće. 

Evo još mi je ovaj mjesec ugovorna obveza i ćao đaci. Korisnik sam sad će pune 4 godine i nikad problemi s brzinom ono minimalno kaj je znalo biti download od 6 Mb/s u peak-u do 12 Mb/s, pa san. Znam mobilni nije nešto za gaming ali nikad niti da bi ping skočio ono valjda slučajno stabilno sve pet, ali sada zlo. Evo prvu pritužbu sam pisao 04.11.2020. (kada mi se počeo javljati problem) i apsolutno se ništa nije promijenilo, jedina podrška kažu prebacite se na 3G. Još ajde mogao sam trpjeti pad brzine ali latency i ping jednostavno to ne mogu. Igram online i nije zabavno već frustrirajuće. Čak se donekle moglo na 3G-u, ali kud svi tud i mali Mujo sada očito dosta se prebacilo na 3G i opet isto odnosno gore. Igram iza ponoći kao manji promet, a veza i dalje nikakva, tako da idem dalje isprobati nešto jer ovo je smiješno.

Razina korisnika 1

@ Kakav Nered ljudi (korisnici) su ogorčeni uslugom pa kad im ni tehnička podrška ne može pomoći pišu ovdje i nadaju se nekakvom odgovoru …. Kakav Nered pa ti bi se trebao prijaviti za moderatora ili admina na ovom forumu!?!?!?!?

 

Pozdrav,  intenzivno radimo na Homebox usluzi kako bi radila bez poteškoća i sa što većom brzinom. Ukoliko primijetite da imate poteškoća sa uslugom molimo da nam se javite u službu za korisnike, odnosno tehničku podršku kako bismo napravili individualnu provjeru.

Pozdrav,  intenzivno radimo na Homebox usluzi kako bi radila bez poteškoća i sa što većom brzinom. Ukoliko primijetite da imate poteškoća sa uslugom molimo da nam se javite u službu za korisnike, odnosno tehničku podršku kako bismo napravili individualnu provjeru.

Jedino što možete napraviti je što prije osposobiti 5G signal i dati nam nove rutere. :) 

Razina korisnika 2

:grinning:  Neće ti ih dati, nego ćeš i njih morati kupiti.

Odgovori