Sramota

  • 8 August 2019
  • 13 odgovora
  • 2393 pregleda

Razina korisnika 1
  • Aktivni forumaš početnik
  • 25 odgovora
U 7 ujutro mjerenje, kad bi trebala biti "Najjaca neogranicena moguca maximalna brzinaaaa", ili to samo piše na reklami da se kupi.


Odgovora 13

Razina korisnika 1
@gogsy1975 Da primjetio sam potpis, zato ti se ne obraćam sa "vi", nego "oni", ali mi smrtnici koji vide vas "super forumase" ocito primjecuju da odrađujete njihov posao, više vidim vaših komentara nego A1 moderatora i "helpera". Imao sam i ja bakar sa Tcomom, B.net od VIPa mi ne mogu ni provući. čak mi u Slavonskom Brodu ulicu ne mogu pronaći u sustavu. Očito je da kad se tek priključiš imaš odlične brzine jer žele da ostaneš tu taj probni period, i nakon godinu ili manje to se sve polako smanjuje. Nije to samo moje mišljenje. Kad netko od nas istakne problem, vi forumaši ne stajete na našu stranu, koji imamo dokaze za sve loše što nam se događa, već kao da promatrate sto se događa sa strane i kad netko istakne problem vi kazete "Teske su borbe sa bilo kojim operaterom i treba gledat na pozitivno." Jeste ih vi ikad osobno "posrali"? Kad ti kažem da tokom prodaje usmene od sat vremena meni u dnevnom boravku, covjek nije spomenio 100Gb limit? Da je spomenio, to bi mi bio dealbreaker, al ne to sam tek sazno u polovici prvog mjeseca kad su usporili na 0.1mbps , ne 1mbps, vec 0.1mbps realtime download. Eto sad da li imas integriteta reći da to u najmanju ruku, je opasan ne profesionalizam i način prodaje? Ista stvar da se to stavi malim sitnim slovima na zadnju stranicu dolje. To treba biti odmah tamo gdje se spominje brzina. Slazete li se sa podmuklošću A1 prodavača?
Razina korisnika 1
Drago mi je da si savjestan i iskren po pitanju ogromnih varijacija brzine.
a obratit se kojoj "tehnickoj podrsci"? mislim da bi i ja znao reći "istekaj iz struje, resetiraj, premjesti blize prozoru, prebaci sa 4g na 3g, izvadi pa umetni karticu, odite kupit novu karticu, oni ništa drugo i ne mogu, ni nemaju terensku podršku. A kad ništa od toga ne radi "tehnicka podrska" vas uputi na mail za prituzbe na koji ces cekat odgovor mjesec dana o raskidu ugovora, kako bi oni na kraju rekli "pa u ugovoru piše "OD" 1mbps," tako da se time uvijek i brane, na kraju moras cekat 2 godine da ti istekne ugovor, inace placas penale jer ne mogu dostaviti brzinu. A stranica im puno "surfajte neogranicenim internetom, najbrzim itd itd. A na kraju taj neograniceni je ogranicen na 100Gigi. Uz to spor .*BLJUC*

Vama  je svejedno.Ja sam iz iskustva znam kad se potroši podatkovni promet koliko imam vezan ugovorom da mi brzina smanji...al vi ste to ukinuli !!zahvaljujući poruci koju sam primio od A1 naplaćeno vam je po 3 puta po 20 kn Vi ste postali isti kao i ostali,ja sam po kraju godine devaktivirao Neograničeni net zbog visokih računa vama je samo stalo do vas i novca. SRAMOTA dođe mi da raskinem ugovor

Razina korisnika 2

Nije li to normalno, nakon sto potrosis paket od 100 gb iz redovne tarife brzina ti se u periodu od 10:00 do 0:00 smanjuje na 1 mbit/s. I dalje ostaje puna brzina i neograniceni net u razdoblju od 0:00 do 10:00.

Raskini to sm*će i ne troši živce.

Razina korisnika 2

ola ekipa!

kako smo svi u ovoj nezgodnoj situaciji vezanoj za virus i većina ljudi i sva djeca su kod kuće svi su na internetu od 0-24 sata, na kraju i škole funkcioniraju online. mreža je preopterećena (može biti najbolja rekli su stručnjaci) ali u ovom trenutku je nedostatna sa premalo kapaciteta (većina djece koja idu u školu za život dobila je tablete sa A1 karticama) nitko u tom trenutku nije rekao trebamo povećati kapacitete mreže, e sad da je turistička sezona sigurno bi povećali kapacitete  mreže ali očito da nemaju volje napraviti isto….

supruga mi je profesorica u srednjoj, sin je u osnovnoj i na internetu su veći dio dana i brzina je u banani, u toj mjeri da je učestalo ispod 1mbs.

htio sam igrati cod warzone skidao sam igricu skoro 7 dana, na kraju sam odustao jer nema smisla. stanujem u ruralnom području gdje je situacija još gora …. 

kontaktirao sam tehničku službu nebrojeno puta ali sve je uzalud, kako je netko napisao već, resetiraj, forsiraj 3G pa 4G pa u krug pa uzalud svi smo u istom košu…. čekam da istekne ugovor pa ću negdje drugdje, iako svi oni imaju slične zamke Tele2 recimo kaže da garantira pokrivenos 4g signalom ali ne u objektu stanovanja nego van zidova objekta na otvorenom području doduše njihov HB je puno bolji od ovoga koji daje A1.

sretno nam bilo svima nek smo živi i zdravi….

 

Razina korisnika 7
Bedž +4
  • LUMIXG7   Mjeri preko kabla a ne WIFi

Razina korisnika 7
Bedž +3
Potrošena kvota od 100Gb? Ili proporcionalno danima u mjesecu ako je nedavno HB aktiviran.
Razina korisnika 1
@gogsy1975 tek počeo mjesec, potrošio tek 15GB.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Onda zvrcni tehničku direktno. Ja neki dan instalirao HB, prvo mjerenje 45, par minuta iza 18... pa 15... kako vjetar naleti valjda. 😞
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ne znam jesi li primjetio moj potpis, "nisam mali od A1" tako da uvijek pišem iz iskustva i iskreno. A što se HB tiče, za mene je to nužno zlo kad si osuđen na t-com bakar paricu pa eto, imat ćeš (trebao bi imat) veću brzinu od parice. Odnosno, nekad imaš a nekad nemaš, ovisi o lokaciji, udaljenosti baze, opterećenju... Teške su borbe sa bilo kojim operaterom ali dosad moja iskustva s VIP-om (sada A1) od samih početaka su najbolja pa treba biti ustrajan i ishoditi ono za što plaćaš. 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
Da sad ne budem offtopic iako sumnjam da će netko od moderatora napisati nešto drugo osim "javi se s podatcima u inbox"... Status "Super forumaša" je od samih početaka prvog foruma, a titula me ne zanima, shodna je količini upisa i valjda rješenja. Bilo nas je više ali su odustali. Nikad mi nije bio problem reći kako je, kako ti kažeš "posrati". Ima i mojih žalbi što tu, što na starom forumu, nije mi problem reći kako je.

A glede teme i prodajnih predstavnika sam isto pisao. Moja deviza prilikom bilo kakvog ugovaranja je pismena ponuda (mail-om), proučim, pitam... u dosta slučajeva i ispravim predstavnika koji priča gluposti a tek onda potpis. Ako je nešto slagao na telefon, postoji zapis pa se pozovem na njega. Istina, to dopisivanje traje ali se uvijek naplatim / smanji se račun. A sitna (podmukla) slova treba čitati. Postoje i u banci kad dižeš kredit, pročitao ili ne, prihvatiš uvjete ili ideš drugome koji isto tako ima neka sitna slova. Kad gledaš prospekt i kupuješ novi auto, piše prosječna potrošnja na 100 km milina, ajme. Navuče te a dolje sitnim slovima "zakačka" i znamo svi da je ta potrošnja daleko od stvarnosti. Svi ih koriste i imaju neku "zakačku" a prije nego se potpiše volim detaljno proučiti sve, pogledati mišljenja drugih, forume. 😉 Da si ti prodajni predstavnik i da ti o učinku prodaje ovisi plaća, o tvojoj plaći obitelj, bi li ti nešto "prešutio" ili možda "slučajno" nešto nenamjerno izostavio? Pogotovo kad znaš kakvo je stanje i kako je naći posao u Slavoniji a posao ovisi o učinku. 😉 Osobno sam za sankcioniranje istih, naravno.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Jel vam je poznato da i ugovor sklopljen u poslovnicama operatera možete raskinuti u 3 radna dana od dana potpisivanja ugovora, ako vas operater uputi da opće uvjete ugovora pogledate na njegovoj web stranici?

U slučaju kada je korisnik prihvatio da će preuzeti sastavne dijelove pretplatničkog ugovora na internetskoj stranici operatora, korisnik može raskinuti pretplatnički ugovor bez plaćanja naknade u roku od tri (3) radna dana od dana sklapanja pretplatničkog ugovora, uz povrat uređaja ukoliko je isti kupljen ili dobiven prilikom ugovaranja. Navedeni uređaj prilikom povrata mora biti tvornički zapakiran.

Odgovori