Sramota
a obratit se kojoj "tehnickoj podrsci"? mislim da bi i ja znao reći "istekaj iz struje, resetiraj, premjesti blize prozoru, prebaci sa 4g na 3g, izvadi pa umetni karticu, odite kupit novu karticu, oni ništa drugo i ne mogu, ni nemaju terensku podršku. A kad ništa od toga ne radi "tehnicka podrska" vas uputi na mail za prituzbe na koji ces cekat odgovor mjesec dana o raskidu ugovora, kako bi oni na kraju rekli "pa u ugovoru piše "OD" 1mbps," tako da se time uvijek i brane, na kraju moras cekat 2 godine da ti istekne ugovor, inace placas penale jer ne mogu dostaviti brzinu. A stranica im puno "surfajte neogranicenim internetom, najbrzim itd itd. A na kraju taj neograniceni je ogranicen na 100Gigi. Uz to spor .*BLJUC*
Vama je svejedno.Ja sam iz iskustva znam kad se potroši podatkovni promet koliko imam vezan ugovorom da mi brzina smanji...al vi ste to ukinuli !!zahvaljujući poruci koju sam primio od A1 naplaćeno vam je po 3 puta po 20 kn Vi ste postali isti kao i ostali,ja sam po kraju godine devaktivirao Neograničeni net zbog visokih računa vama je samo stalo do vas i novca. SRAMOTA dođe mi da raskinem ugovor
Nije li to normalno, nakon sto potrosis paket od 100 gb iz redovne tarife brzina ti se u periodu od 10:00 do 0:00 smanjuje na 1 mbit/s. I dalje ostaje puna brzina i neograniceni net u razdoblju od 0:00 do 10:00.
Raskini to sm*će i ne troši živce.
ola ekipa!
kako smo svi u ovoj nezgodnoj situaciji vezanoj za virus i većina ljudi i sva djeca su kod kuće svi su na internetu od 0-24 sata, na kraju i škole funkcioniraju online. mreža je preopterećena (može biti najbolja rekli su stručnjaci) ali u ovom trenutku je nedostatna sa premalo kapaciteta (većina djece koja idu u školu za život dobila je tablete sa A1 karticama) nitko u tom trenutku nije rekao trebamo povećati kapacitete mreže, e sad da je turistička sezona sigurno bi povećali kapacitete mreže ali očito da nemaju volje napraviti isto….
supruga mi je profesorica u srednjoj, sin je u osnovnoj i na internetu su veći dio dana i brzina je u banani, u toj mjeri da je učestalo ispod 1mbs.
htio sam igrati cod warzone skidao sam igricu skoro 7 dana, na kraju sam odustao jer nema smisla. stanujem u ruralnom području gdje je situacija još gora ….
kontaktirao sam tehničku službu nebrojeno puta ali sve je uzalud, kako je netko napisao već, resetiraj, forsiraj 3G pa 4G pa u krug pa uzalud svi smo u istom košu…. čekam da istekne ugovor pa ću negdje drugdje, iako svi oni imaju slične zamke Tele2 recimo kaže da garantira pokrivenos 4g signalom ali ne u objektu stanovanja nego van zidova objekta na otvorenom području doduše njihov HB je puno bolji od ovoga koji daje A1.
sretno nam bilo svima nek smo živi i zdravi….
-
LUMIXG7 Mjeri preko kabla a ne WIFi
A glede teme i prodajnih predstavnika sam isto pisao. Moja deviza prilikom bilo kakvog ugovaranja je pismena ponuda (mail-om), proučim, pitam... u dosta slučajeva i ispravim predstavnika koji priča gluposti a tek onda potpis. Ako je nešto slagao na telefon, postoji zapis pa se pozovem na njega. Istina, to dopisivanje traje ali se uvijek naplatim / smanji se račun. A sitna (podmukla) slova treba čitati. Postoje i u banci kad dižeš kredit, pročitao ili ne, prihvatiš uvjete ili ideš drugome koji isto tako ima neka sitna slova. Kad gledaš prospekt i kupuješ novi auto, piše prosječna potrošnja na 100 km milina, ajme. Navuče te a dolje sitnim slovima "zakačka" i znamo svi da je ta potrošnja daleko od stvarnosti. Svi ih koriste i imaju neku "zakačku" a prije nego se potpiše volim detaljno proučiti sve, pogledati mišljenja drugih, forume. 😉 Da si ti prodajni predstavnik i da ti o učinku prodaje ovisi plaća, o tvojoj plaći obitelj, bi li ti nešto "prešutio" ili možda "slučajno" nešto nenamjerno izostavio? Pogotovo kad znaš kakvo je stanje i kako je naći posao u Slavoniji a posao ovisi o učinku. 😉 Osobno sam za sankcioniranje istih, naravno.
U slučaju kada je korisnik prihvatio da će preuzeti sastavne dijelove pretplatničkog ugovora na internetskoj stranici operatora, korisnik može raskinuti pretplatnički ugovor bez plaćanja naknade u roku od tri (3) radna dana od dana sklapanja pretplatničkog ugovora, uz povrat uređaja ukoliko je isti kupljen ili dobiven prilikom ugovaranja. Navedeni uređaj prilikom povrata mora biti tvornički zapakiran.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.