Sramota

  • 8 Kolovoz 2019
  • 8 odgovora
  • 299 pregleda

U 7 ujutro mjerenje, kad bi trebala biti "Najjaca neogranicena moguca maximalna brzinaaaa", ili to samo piše na reklami da se kupi.


Odgovora 8

Razina korisnika 7
Bedž +3
Potrošena kvota od 100Gb? Ili proporcionalno danima u mjesecu ako je nedavno HB aktiviran.
@gogsy1975 tek počeo mjesec, potrošio tek 15GB.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Onda zvrcni tehničku direktno. Ja neki dan instalirao HB, prvo mjerenje 45, par minuta iza 18... pa 15... kako vjetar naleti valjda. 😞
Drago mi je da si savjestan i iskren po pitanju ogromnih varijacija brzine.
a obratit se kojoj "tehnickoj podrsci"? mislim da bi i ja znao reći "istekaj iz struje, resetiraj, premjesti blize prozoru, prebaci sa 4g na 3g, izvadi pa umetni karticu, odite kupit novu karticu, oni ništa drugo i ne mogu, ni nemaju terensku podršku. A kad ništa od toga ne radi "tehnicka podrska" vas uputi na mail za prituzbe na koji ces cekat odgovor mjesec dana o raskidu ugovora, kako bi oni na kraju rekli "pa u ugovoru piše "OD" 1mbps," tako da se time uvijek i brane, na kraju moras cekat 2 godine da ti istekne ugovor, inace placas penale jer ne mogu dostaviti brzinu. A stranica im puno "surfajte neogranicenim internetom, najbrzim itd itd. A na kraju taj neograniceni je ogranicen na 100Gigi. Uz to spor .*BLJUC*
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ne znam jesi li primjetio moj potpis, "nisam mali od A1" tako da uvijek pišem iz iskustva i iskreno. A što se HB tiče, za mene je to nužno zlo kad si osuđen na t-com bakar paricu pa eto, imat ćeš (trebao bi imat) veću brzinu od parice. Odnosno, nekad imaš a nekad nemaš, ovisi o lokaciji, udaljenosti baze, opterećenju... Teške su borbe sa bilo kojim operaterom ali dosad moja iskustva s VIP-om (sada A1) od samih početaka su najbolja pa treba biti ustrajan i ishoditi ono za što plaćaš. 😉
@gogsy1975 Da primjetio sam potpis, zato ti se ne obraćam sa "vi", nego "oni", ali mi smrtnici koji vide vas "super forumase" ocito primjecuju da odrađujete njihov posao, više vidim vaših komentara nego A1 moderatora i "helpera". Imao sam i ja bakar sa Tcomom, B.net od VIPa mi ne mogu ni provući. čak mi u Slavonskom Brodu ulicu ne mogu pronaći u sustavu. Očito je da kad se tek priključiš imaš odlične brzine jer žele da ostaneš tu taj probni period, i nakon godinu ili manje to se sve polako smanjuje. Nije to samo moje mišljenje. Kad netko od nas istakne problem, vi forumaši ne stajete na našu stranu, koji imamo dokaze za sve loše što nam se događa, već kao da promatrate sto se događa sa strane i kad netko istakne problem vi kazete "Teske su borbe sa bilo kojim operaterom i treba gledat na pozitivno." Jeste ih vi ikad osobno "posrali"? Kad ti kažem da tokom prodaje usmene od sat vremena meni u dnevnom boravku, covjek nije spomenio 100Gb limit? Da je spomenio, to bi mi bio dealbreaker, al ne to sam tek sazno u polovici prvog mjeseca kad su usporili na 0.1mbps , ne 1mbps, vec 0.1mbps realtime download. Eto sad da li imas integriteta reći da to u najmanju ruku, je opasan ne profesionalizam i način prodaje? Ista stvar da se to stavi malim sitnim slovima na zadnju stranicu dolje. To treba biti odmah tamo gdje se spominje brzina. Slazete li se sa podmuklošću A1 prodavača?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Da sad ne budem offtopic iako sumnjam da će netko od moderatora napisati nešto drugo osim "javi se s podatcima u inbox"... Status "Super forumaša" je od samih početaka prvog foruma, a titula me ne zanima, shodna je količini upisa i valjda rješenja. Bilo nas je više ali su odustali. Nikad mi nije bio problem reći kako je, kako ti kažeš "posrati". Ima i mojih žalbi što tu, što na starom forumu, nije mi problem reći kako je.

A glede teme i prodajnih predstavnika sam isto pisao. Moja deviza prilikom bilo kakvog ugovaranja je pismena ponuda (mail-om), proučim, pitam... u dosta slučajeva i ispravim predstavnika koji priča gluposti a tek onda potpis. Ako je nešto slagao na telefon, postoji zapis pa se pozovem na njega. Istina, to dopisivanje traje ali se uvijek naplatim / smanji se račun. A sitna (podmukla) slova treba čitati. Postoje i u banci kad dižeš kredit, pročitao ili ne, prihvatiš uvjete ili ideš drugome koji isto tako ima neka sitna slova. Kad gledaš prospekt i kupuješ novi auto, piše prosječna potrošnja na 100 km milina, ajme. Navuče te a dolje sitnim slovima "zakačka" i znamo svi da je ta potrošnja daleko od stvarnosti. Svi ih koriste i imaju neku "zakačku" a prije nego se potpiše volim detaljno proučiti sve, pogledati mišljenja drugih, forume. 😉 Da si ti prodajni predstavnik i da ti o učinku prodaje ovisi plaća, o tvojoj plaći obitelj, bi li ti nešto "prešutio" ili možda "slučajno" nešto nenamjerno izostavio? Pogotovo kad znaš kakvo je stanje i kako je naći posao u Slavoniji a posao ovisi o učinku. 😉 Osobno sam za sankcioniranje istih, naravno.
Razina korisnika 4
Bedž
Jel vam je poznato da i ugovor sklopljen u poslovnicama operatera možete raskinuti u 3 radna dana od dana potpisivanja ugovora, ako vas operater uputi da opće uvjete ugovora pogledate na njegovoj web stranici?

U slučaju kada je korisnik prihvatio da će preuzeti sastavne dijelove pretplatničkog ugovora na internetskoj stranici operatora, korisnik može raskinuti pretplatnički ugovor bez plaćanja naknade u roku od tri (3) radna dana od dana sklapanja pretplatničkog ugovora, uz povrat uređaja ukoliko je isti kupljen ili dobiven prilikom ugovaranja. Navedeni uređaj prilikom povrata mora biti tvornički zapakiran.

Odgovori