Sramota

  • 29 March 2017
  • 4 odgovora
  • 335 pregleda

Razina korisnika 1
  • Aktivni forumaš početnik
  • 24 odgovora
Jadno, čovjek ne može dobit ono što je kupio, sramota ste.
+Ne odgovarate već 4 dana na email.

Odgovora 4

Razina korisnika 4
Vip je poznat po tome da ne odgovara pa poruke i probleme svojih korisnika, dovoljan primjer je ovaj forum i ne odgovoreni problemi...

ali kad se treba nešto platiti e tu su odmah prvi...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nije da ih branim ali zakonski rok u kojem moraju odgovorit na mail je 15 dana. Ako je neki problem u funkcionalnosti plaćene usluge, treba biti uporan, zvati i pratiti putanju do tehničara jer obično odgovor na mail stiže pri kraju navedenog roka.
Razina korisnika 1
Je, da, pa kad prođe probni rok a oni ne odgovore na problem, šta onda?
Bok @xPurple,

potvrdit ću prijedlog od gogsy1975. Ako je hitno i nešto ne radi, treba zvati SZK. Možeš doći direktno u tehničku podršku i počet će se odmah rješavati.
Mailom se može dobiti informacija ili poslati neka pritužba, ali nema smisla prijavljivati tehničku poteškoću, jer se ne može riješiti mailanjem, nego mora završiti telefonskim razgovorom da se napravi dijagnostika.

Odgovori