Jadno, čovjek ne može dobit ono što je kupio, sramota ste.
+Ne odgovarate već 4 dana na email.
Vip je poznat po tome da ne odgovara pa poruke i probleme svojih korisnika, dovoljan primjer je ovaj forum i ne odgovoreni problemi...
ali kad se treba nešto platiti e tu su odmah prvi...
ali kad se treba nešto platiti e tu su odmah prvi...
Nije da ih branim ali zakonski rok u kojem moraju odgovorit na mail je 15 dana. Ako je neki problem u funkcionalnosti plaćene usluge, treba biti uporan, zvati i pratiti putanju do tehničara jer obično odgovor na mail stiže pri kraju navedenog roka.
Bok @xPurple,
potvrdit ću prijedlog od gogsy1975. Ako je hitno i nešto ne radi, treba zvati SZK. Možeš doći direktno u tehničku podršku i počet će se odmah rješavati.
Mailom se može dobiti informacija ili poslati neka pritužba, ali nema smisla prijavljivati tehničku poteškoću, jer se ne može riješiti mailanjem, nego mora završiti telefonskim razgovorom da se napravi dijagnostika.
potvrdit ću prijedlog od gogsy1975. Ako je hitno i nešto ne radi, treba zvati SZK. Možeš doći direktno u tehničku podršku i počet će se odmah rješavati.
Mailom se može dobiti informacija ili poslati neka pritužba, ali nema smisla prijavljivati tehničku poteškoću, jer se ne može riješiti mailanjem, nego mora završiti telefonskim razgovorom da se napravi dijagnostika.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.