Riješeno

Samsung TV uz HOMEBOX

  • 21 January 2019
  • 2 odgovora
  • 330 pregleda

Javljam se jer me interesira kako ide postupak isporuke TV uređaja kojega sam naručila uz HOMEBOX.
Još 08.01. dobila sam HOMEBOX,a 10.01. je aktiviran. Poslije toga uputila sam upit putem mail-a i nazvala A1,ali nitko mi nije znao reći kada će uređaj biti poslan. Putem mail-a nitko se nije niti oglasio.
Tko mi može sa sigurnošću reći "uređaj će biti dostavljen tada i tada".
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 22 January 2019, 12:09

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 4
Bedž +4
Prouči, trazi na forumu upisivanjem rijeci "dostava". Ima puno ovakvih tema kako je a1 spor u dostavi uređaja. No definitivno ono sto mozes je javiti im se u inbox sa svojim podacima Ovdje da provjere
Razina korisnika 3
Javljam se jer me interesira kako ide postupak isporuke TV uređaja kojega sam naručila uz HOMEBOX.
Još 08.01. dobila sam HOMEBOX,a 10.01. je aktiviran. Poslije toga uputila sam upit putem mail-a i nazvala A1,ali nitko mi nije znao reći kada će uređaj biti poslan. Putem mail-a nitko se nije niti oglasio.
Tko mi može sa sigurnošću reći "uređaj će biti dostavljen tada i tada".



Bok Lenac! Dostava uređaja se pokreće otprilike 15 dana nakon što usluga bude aktivirana. Ako je usluga aktivirana 10.01. onda će uređaj tek biti poslan a o točnom datumu dostave ćeš biti obaviješten putem poruke 🙂

Odgovori