Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj originalRaskid ugovora
Poštovani, istekao mi je ugovor za fiksnu liniju i internet, međutim prije par dana su me zvali i ugovor sam produljila, trebao bi stići valjda sljedeći mjesec na mail adresu, imam problem u vezi toga koji je vrlo osoban, postoji li mogućnost da se to obustavi? Molim boga da da jer ne želim ga iz osobnih razloga produljiti, jer ga neću koristiti vise nema smisla da ga plaćam ???
Ugovor sklopljen na daljinu imaš pravo raskinuti u roku 14 dana od dana sklapanja Ugovora.
Pozdrav.
Uzeo sam homebox uredaj na probni period od 14 dana.
Nakon nekoliko dana nezadovoljan brzinom interneta ( od 5 do 8 mbps ) zovem broj 0800091091.
Oni mi salju mail adresu na koju trebam poslatio mail sa podacima i preslikom osobne iskaznice kako bi odustao od usluge. Sastavio sam mail po dogovoru sa izjavom kako odustajem od usluge. Poslao sam ga 3 puta. Danas mi je 14-ti dan od primitka homebox uredaja i prebacili su mi broj na A1.
Nakon zvanja korisnicke sluzbe rekli su mi da mail nisu zaprimili . Molim za pomoc
Uzeo sam homebox uredaj na probni period od 14 dana.
Nakon nekoliko dana nezadovoljan brzinom interneta ( od 5 do 8 mbps ) zovem broj 0800091091.
Oni mi salju mail adresu na koju trebam poslatio mail sa podacima i preslikom osobne iskaznice kako bi odustao od usluge. Sastavio sam mail po dogovoru sa izjavom kako odustajem od usluge. Poslao sam ga 3 puta. Danas mi je 14-ti dan od primitka homebox uredaja i prebacili su mi broj na A1.
Nakon zvanja korisnicke sluzbe rekli su mi da mail nisu zaprimili . Molim za pomoc
A
Šalji danas ponovo email na pravu adresu i pošalji poštom preporučeno da imaš dokaz.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.