Riješeno

Računi ne dolaze, kako provjeriti dug?

  • 14 February 2020
  • 2 odgovora
  • 4087 pregleda

Poštovani,

 

Ne znam zašto ali meni računi tj. uplatnice već mjesecima nikako ne dolaze u sandučić a ne znam koji je razlog tome jer npr. mojim susjedima je već stigao račun za internet ali meni nije.

Ne kažem da je do vas, ali mi je to jako čudno.

Primjetila sam da nemam navedenu email adresu pa me zanima je li moguće da ja vama u inbox pošaljem svoje podatke pa da provjerite dugovanje (ili ako je moguće da naknadno stavim email adresu pa da dolaze računi)?

Pokušala sam se registrirati preko A1 aplikacije ali traži aktivacijski kod i kad ga upišem ne prihvaća ga (možda ga krivo pišem, ne znam, ne da mi nikako)?

 

Inače zovem korisničku službu ali trenutno imam nekih problema s telefonom pa moram ovako.

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 15 February 2020, 17:57

Pogledaj original

Odgovora 2

Najbolje je pričekati još par mjeseci, poduzmi nešto jedino ako te isključe...do tada ništa ne čačkaj jer nema takvih puno poput tebe sretnika.

Uživaj dok traje.

Možda za koju godinicu dođe kakva ovrha, ali ne brini kakve si sreće otići će u zastaru.

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Ledena,

ovim putem ne možemo raditi promjene. Ako ti nije zavedena e-mail adresa za primanje računa, a ne možeš se javiti Službu za korisnike telefonskim putem, javi nam se na sluzba.za.korisnike@a1.hr.

Odgovori