Račun za homebox

  • 10 January 2017
  • 21 odgovor
  • 3961 pregled

Razina korisnika 4
  • Aktivni forumaš početnik
  • 143 odgovora
Prilikom potpisivanja ugovora, rečeno je da 3 mjeseca ne moram platiti račun, i da bi prvi račun trebao dobiti tek u mjesecu travnju!
Ali danas sam dobio račun za korištenje mreže u iznosu od 5kn, dali je još netko dobio račun, jer dosta nas je novih korisnika te usluge??

Odgovora 21

Razina korisnika 3
Da i ja sam dobio racun 125 kn za 12 mjesec od 6.12. - 31.12. Iako se bilo spominjanje da je prva 3 mj. beplatno ili 1 kn. Ne znam kako to sada ispalo tako.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Dobro 5 kn za korištenje mreže mi je "OK", pošto je to uvijek navedeno na specifikacijama odvojeno, pa je možda tarifa obračunata kao popust, ali za ovaj račun od 125 kn provjeri na specifikaciji što su naplatili i piši prigovor.
Razina korisnika 3
Kod mene piše ovako:
Mjesečna naknada Homebox Turbo : 140.90 kn (popust -49.90 kn) = 93.93 kn ukupno
Mjesečna naknada za korištenje mreže : 6.71 kn
Ukupno s PDV-om : 125.80 kn

U ugovoru nema nigdje napisano da je 3 mjeseca besplatno, samo piše promocija i popust tijekom cijelog ugovora 24 mj.
to je samo rekao prodajni agent da će biti besplatno 3 mj.
selk, pošalji mi podatke o liniji i opis situacije u privatnu poruku kako bi mogli provjeriti o čemu se radi, može? 🙂
Razina korisnika 3
selk, pošalji mi podatke o liniji i opis situacije u privatnu poruku kako bi mogli provjeriti o čemu se radi, može? :)
Poslano.
Razina korisnika 4
@Sunasce

Nije uopće sporno tih 5kn, ali pregledao sam ugovor, i nije nigdje navedeno da ču morati to plaćati u tom promo tri mjeseca..
Razina korisnika 7
Bedž +3
Sastavi prigovor, ništa te ne košta, možda uvaže...
Razina korisnika 3
@Sunasce

Nije uopće sporno tih 5kn, ali pregledao sam ugovor, i nije nigdje navedeno da ču morati to plaćati u tom promo tri mjeseca..

Jel tebi u ugovoru piše za ta 3 mjeseca promo ? Kod mene nema toga, nego samo popust od 20 i 50 kn ukupno 70 kn tijekom cijelog ugovora.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Vjerojatno kao i obično nisu svima odobrili iste promocije, al ako je bila ta promocija u vrijeme kad si potpisao ugovor žali se...
Razina korisnika 4
Evo kako kod mene u ugovoru stoji!
Razina korisnika 3
E da, ja nemam onu treću stavku gdje piše promocija 100% za 3 mjeseca, nego samo one prve dvije.
Razina korisnika 3
Imao sam prvo pozitivno mišljenje o VIP-u, ali polako s vremenom vidim da i nisu baš korektni.
Već mjesec dana prošlo i još mi nije prebačen stari fiksni broj na homebox, kao ni ugašena usluga preko parice, tako da imam sada 2 pretplate, za fiksnu liniju i ovu bežičnu (homebox).
Pa sada ovo sa računom i ova 3 mjeseca besplatna koja nisam dobio.
Pucanje interneta kod telefonskih poziva, tko zna šta još bude.....
Razina korisnika 4
@SELK 'vako... ako net puca - obrati se tehničkoj. Mogu i moraju provjeriti zašto je to tako, jer internet je božji dar i mora divno raditi svima :D
Nazovi SZK da vidiš što je s tim prijenosom broja, nema mi baš smisla da imaš dvije usluge. Ono što uvijek možeš je napisati pisani prigovor. Detaljno sve objasni, priloži vlastoručni potpis i sliku osobne i woooosssssh. Malo se strpiš i bude ti riješeno.
I da, 21. je stoljeće, ali vlastoručni i kopija osobne moraju biti.
Razina korisnika 3
@SELK 'vako... ako net puca - obrati se tehničkoj. Mogu i moraju provjeriti zašto je to tako, jer internet je božji dar i mora divno raditi svima :D
Nazovi SZK da vidiš što je s tim prijenosom broja, nema mi baš smisla da imaš dvije usluge. Ono što uvijek možeš je napisati pisani prigovor. Detaljno sve objasni, priloži vlastoručni potpis i sliku osobne i woooosssssh. Malo se strpiš i bude ti riješeno.
I da, 21. je stoljeće, ali vlastoručni i kopija osobne moraju biti.

Tehnička podrška ništa ne može za sada riješiti, ne puca samo kod mene nego i kod većine (sigurno 90%) korisnika, prilikom korištenja telefona, njihov odgovor je da koristim 3g mrežu umjesto 4g ali to je neprihvatljivo zbog manje brzine interneta.
Poslao sam im zahtjev za prijenos broja iz Vip poslovnice kao i kopiju osobne, ali je negdje zapelo......
Razina korisnika 4
Dakle, rješenje postoji, samo ti se ne sviđa 😃
Mislim, nije da je 3G 64kbps pa da ne možeš otvoriti 90% interneta. Na ovome rade i video sadržaji sasvim ok, if-you-know-what-I-mean 😉
Ako nema i potpisa velike su šanse da će ti rješavanje ići sporije, pa shvati ovo kao dobronamjeran heads up :/
A bit će ti na kraju sve riješeno, samo treba vremena. Jbg. Načelno je najbrže nazvati SZK (untoč čekanju), pa vidjeti što se događa.
Razina korisnika 3
Meni još na kućnu adresu nije stigao račun, nešto je zapelo sa poštom valjda zbog snijega.
Račun sam vidio na Moj Vip stranici na kojem piše dospijeće plaćanja 16.1.
Koliko dana smije još proći od toga datuma, a da ne dobijem nekakve kamate. Znam kada sam bio u optimi dospijeće je pisalo uvijek do 15, a plaćao sam oko 18 u mjesecu i nikada nije bilo problema.
Kako je Vipu oko toga plaćanja.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Par dana se tolerira, ne znam za kamate, ali mislim da gase odlazne usluge za desetak, 15 dana...
Razina korisnika 4
@selk

Dali ti primaš normalni račun od 150kn ili si na promociji??
Razina korisnika 7
Bedž +3
Čini mi se da je rekao da ima neki popust, ali manji od tebe
Razina korisnika 3
@selk

Dali ti primaš normalni račun od 150kn ili si na promociji??

Ja imam normalni račun 150 kn/mj. Za 12 mj. imam 125 kn jer nije bio cijeli mjesec i nisam dobio promociju na pretplatu 100% za prva 3 mjeseca, zato što nisam prelazio od drugog operatera i prenosio broj.
Samo oni koji su još pod UO i imaju 2,3,4, mjeseca do kraja kod nekog operatera, njima se daju ta 3 mjeseca besplatno, a tko uzima čisti homebox on nema pravo na to. Tako mi je rekao prodajni agent koji je radio ugovor.
Razina korisnika 4
na stranici moj.vip, vidim da je račun za 1/2017, iznosi 10kn,

Odgovori