Riješeno

puca veza Homebox

  • 12 June 2020
  • 8 odgovora
  • 1268 pregleda

Bok,

imam Homebox par mjeseci i donedavno sve super.

Unazad pet dana počela mi je pucati veza.

Signal 4G se nije pokvario, barem prema pokazateljima na routeru.

Primijetih najviše na mobitelu iako je znalo biti i na laptopu.

Što ćemo sad? Router je već restartan - nema razlike. Ima tko iskustva s tim?

Hvala unaprijed

icon

Najbolji odgovor od A1_Anchi 12 June 2020, 21:48

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 1

Ne moraš. Sada su složili. Bilo je nekih problema na baznim stanicama. 

resetiraj ruter na tvornicke postavke...http://192.168.0.1/index.html#login pass:admin zatim u naredne postavke ..na kraju ostalo … i tamo ces naci sta zelis..lp

Razina korisnika 3
Bedž +3

Bok @Luka1989, mogućnosti po pitanju zamjene uređaja najbolje možeš provjeriti s tehničkom podrškom, a do njih ćeš najbrže doći telefonskim pozivom na 0800 091 091 :relaxed:

U obitelji smo dugogodišnji zadovoljni korisnici A1 usluga. Uz mobilne mreže, imamo SAT TV i Homebox za telefon i internet. Nedavno smo produljili ugovor za fiksnu i internet uslugu Homebox i do sada nije bilo problema s ruterom ZTE Corporation MF283V, međutim zadnjih tjedana imamo probleme i što god da napravimo, uz pomoć tehničke službe, bez obzira na kvalitetne savjete nam ne uspjeva. Više puta dnevno napravimo reset i ništa.

Molim informaciju da li postoji mogućnost za neki drugi ruter, a ne ovaj isti. 

Ne puca par dana. Rjesenje je bilo na mobitelu kliknuti forget za moju wifi mrezu i onda ju ponovno naci i spojiti se. Od tada je bolje. Pucnulo je mozda par puta, ali nakratko i brzo se spojilo. Prije je bilo teže se spojiti ponovno. U slučaju da se problem vrati, promijenit cu wifi settings za taj account umjesto auto, da uzima Channel 1 frekvenciju. Ako ni to ne pomogne, isprobam Tele 2 neograniceni mobilni net i ako valja veza, gasim Homebox. Pričekam još do 30.6., mozda ce i A1 ponuditi nove tarife za internet.

Ne znam zašto je označeno kao riješeno, to nije došlo od mene...

Ok, nazvat cu SZK

Bedž +3

Pozdrav @mazelix žao mi je ako imaš poteškoća s korištenjem. :( Jesi pokušao resetirati uređaj? Jesi kontaktirao našu tehničku podršku i prijavio poteškoće? Ako nisi svakako bi trebao napraviti prijavu kolegama kako bi napravili provjeru i pokušali otkloniti poteškoću. Broj na koji ih možeš nazvati je 0800 091 091.

Odgovori