Riješeno

puca veza Homebox

  • 12 Lipanj 2020
  • 8 odgovora
  • 734 pregleda

Bok,

imam Homebox par mjeseci i donedavno sve super.

Unazad pet dana počela mi je pucati veza.

Signal 4G se nije pokvario, barem prema pokazateljima na routeru.

Primijetih najviše na mobitelu iako je znalo biti i na laptopu.

Što ćemo sad? Router je već restartan - nema razlike. Ima tko iskustva s tim?

Hvala unaprijed

icon

Najbolji odgovor od A1_Anchi 12 Lipanj 2020, 21:48

Pozdrav @mazelix žao mi je ako imaš poteškoća s korištenjem. 😞 Jesi pokušao resetirati uređaj? Jesi kontaktirao našu tehničku podršku i prijavio poteškoće? Ako nisi svakako bi trebao napraviti prijavu kolegama kako bi napravili provjeru i pokušali otkloniti poteškoću. Broj na koji ih možeš nazvati je 0800 091 091.

Pogledaj original

Odgovora 8

Pozdrav @mazelix žao mi je ako imaš poteškoća s korištenjem. :( Jesi pokušao resetirati uređaj? Jesi kontaktirao našu tehničku podršku i prijavio poteškoće? Ako nisi svakako bi trebao napraviti prijavu kolegama kako bi napravili provjeru i pokušali otkloniti poteškoću. Broj na koji ih možeš nazvati je 0800 091 091.

Ok, nazvat cu SZK

Ne znam zašto je označeno kao riješeno, to nije došlo od mene...

Ne puca par dana. Rjesenje je bilo na mobitelu kliknuti forget za moju wifi mrezu i onda ju ponovno naci i spojiti se. Od tada je bolje. Pucnulo je mozda par puta, ali nakratko i brzo se spojilo. Prije je bilo teže se spojiti ponovno. U slučaju da se problem vrati, promijenit cu wifi settings za taj account umjesto auto, da uzima Channel 1 frekvenciju. Ako ni to ne pomogne, isprobam Tele 2 neograniceni mobilni net i ako valja veza, gasim Homebox. Pričekam još do 30.6., mozda ce i A1 ponuditi nove tarife za internet.

U obitelji smo dugogodišnji zadovoljni korisnici A1 usluga. Uz mobilne mreže, imamo SAT TV i Homebox za telefon i internet. Nedavno smo produljili ugovor za fiksnu i internet uslugu Homebox i do sada nije bilo problema s ruterom ZTE Corporation MF283V, međutim zadnjih tjedana imamo probleme i što god da napravimo, uz pomoć tehničke službe, bez obzira na kvalitetne savjete nam ne uspjeva. Više puta dnevno napravimo reset i ništa.

Molim informaciju da li postoji mogućnost za neki drugi ruter, a ne ovaj isti. 

Bok @Luka1989, mogućnosti po pitanju zamjene uređaja najbolje možeš provjeriti s tehničkom podrškom, a do njih ćeš najbrže doći telefonskim pozivom na 0800 091 091 :relaxed:

resetiraj ruter na tvornicke postavke...http://192.168.0.1/index.html#login pass:admin zatim u naredne postavke ..na kraju ostalo … i tamo ces naci sta zelis..lp

Ne moraš. Sada su složili. Bilo je nekih problema na baznim stanicama. 

Odgovori