Riješeno

promet unutar probnog roka

  • 21 April 2020
  • 5 odgovora
  • 3411 pregleda

Dobar dan. Raskinuo sam bez ikakvih problema Homebox unutar probnog roka međutim dobio sam račun da moram platiti promet potrošen unutar probnog roka. TO me iznenadilo. Jeli stvarno moram to platiti?

icon

Najbolji odgovor od daworin 21 April 2020, 16:53

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 7
Bedž +4

Da platit ces dane koristenja. Iznos tarife podjeljen sa danima u mjesecu puta koliko si dana koristio.

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @DARKOPMFST _ ako je ugovor sklopljen putem daljinske prodaje postoji mogućnost raskida istog unutar 14 dana bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid, to ne znači da je taj period besplatan. Račun se kreira proporcionalno broju dana za koje je usluga bila aktina. Manuela

Nažalost svaki korisnik nauči  na vlasitim greškama i pogotovo kada je nešto besplatno.

Identičnu stvar sam imao i nitko od navedenih serijskih telefonskih prodavača nije spominjao plaćanje iskorištenog prometa tijekom probnog perioda,a to je bitna stavka koju je potrebno naglasiti.

Preostaje samo slanje žalbe službi za korisnike i vezati se za riječi prodavača i nadati se da se naknada neće zaračunati.

Razina korisnika 2

asorta mozes okaciti macku o rep usmeni dogovor, nemas na pismeno, sve drugo je rekla - kazala

U čemu je problem????

SmARAŠ NAS.

Odgovori