Probno razdoblje - iskustvo

  • 14 January 2019
  • 1 odgovor
  • 1216 pregleda

Postovanje, zelim podijeliti svoje iskustvo unutar 5 dana probnog razdoblja.

Odlucio sam se za Homebox jer zbog neulaganja u infrastrukturu od strane Optima Telekoma veca brzina od 10M u praksi nije moguca (grad Zadar) i to vec par godina. Placa se naravno 16M jer roditelji imaju OptiTV.

Prvi dan sve je spojeno, antene nisu bile potrebne jer je signal ocito dovoljno dobar.
Testirao sam brzine vise puta u danu. Brzine stvarno dosta fluktiraju, krecu se negdje oko 30M (down)/20M(up). Ja moram biti i za sada jesam zadovoljan sto se toga tice.
Isti dan sam se registrirao i preuzeo A1 aplikaciju, sve bez problema, jednostavo brzo kako sam i ocekivao.

Drugi dan sam pratio vise potrosnju. Tu dolazim do mogucih naznaka na probleme. Na prvi pogled mi se cinilo 100GB dovoljno ali uz nedavno nabavljeni netflix to ce biti problem. Jasno da moje testiranje trosi promet, zgodno je sto u modemu ima prikazan promet po uredjaju po danu i po mjesecu pa se odmah pronadje veliki potrosac.
Moj TV zbog netflixa jako brzo je pretekao testni telefon i sve ostale uredjaje skupa.

Ovo je razocaravajuce na prvi pogled ali recimo da dodatnih 30kn nije problem za platiti ali me sad strah da niti to nece biti dovoljno. To bi bilo 175kn za 200GB, telefon ne koristimo. Naravno nocna opcija je OK ali nije bas prakticna. Zasigurno je buducnost u streamu i velikom prometu (TV, radio, cloud servisi i sigurno puno toga vise) i u sustini je malo zalosno da jedna tvrtka kao A1 koja tezi inovativnosti i ozbiljnosti to sebi dozvoljava.

Alternativa bi bila TELE2. Dugo sam bio njihov korisnik sa mobilnom tarifom i nisam bio zadovoljan sto mi je ponudjeno za moj novac (tomato je pobijedio).
Mozda im je mobilni internet bolji, uz modem je 194kn mjesecno, 1TB je mnogo vise od 100GB....

Nastavljam dalje sa testiranjem.
Komentari su dobrodosli.

Odgovora 1

Poštovani,

razumijem Vaš frustracije. Činjenica je da kad se makneš 20 km od centra Zagreba ništa ne funkcionira niti je koga briga za to. Također muku mučio sa presporim internetom preko postojeće infrastrukture i opcija sa Homeboxom mi se činila jedini spas. Problem je kao što ste naveli ograničenje prometa od 100GB što je u 21 stoljeću kao da vam neko da super auto koji može prjeći samo 100 km.
Više od 5g sam korisinik VIP-a (i to poslovni i privatni) i manje više sam bio zadovoljan uz uobičajen teškoće koje bi imao i kod svih drugih operatera, (do sada isprobao HT, ISKON, Optima). Svi su na kraju isti i svima je samo u interesu da nas opelješe a ne da poboljšaju uslugu, tj. interes je profit a ne pružanje kvalitetne usluge.
Kod kuće imam HOMEBOX uslugu i više manje sam zadovoljan jer mi ne treba previše, gdje koja utakmica, film i to funkcionira za sada ok. Brzine variraju od do...ali kad ti je internet bio na 1,79mbps-a onda ti je sve što je bolje od toga super.
Problem se pojavio kada sam htio brži internet za svoj ured koji trenutno ima do 5mbps-a, ali u prosjeku je od 2-3mbps-a. S obzirom da sam modernizirao poslovanje potreban mi je i brži internet zbog dijeljenja licenci preko interneta i suradnje na projektima koji su online na serverima u drugim državama tzv BIM. Naravno da sam pomoć u realizaciji povećanja brzine prvo zatražio od svog operatera kod kojeg sam više od 5g (Sveukupno cca 1000kn/mj). Prva opcija mi je bio isprobani Homebox (tj. Oficebox koji se nudi za poslovanje). Spojio se sve ok, isprobao sve radi, brzine isto u prihvatljivim granicama, naravno uz konstantno variranje...ali OK, mislio biti će dobro. I bilo je do sljedećeg dana kad sam upalio sva računala u uredu i kada je LAN riknuo...tj. imao sam problem da samo 2 računala mogu biti istovremeno u LAN-u. Naravno zvao tehničku službu više puta, pretužno da je njihov najbolji savjet bio resetiranje rutera, gašenje rutera i to više puta....da bi na kraju nakon 3-4h zaključili kako mi ruter ne valja pa mi poslali novi....međutim problem nije bio u tome već u samom ruteru koji ne podržava više od 2 LAN priključka (Na WiFi može se više priključiti, ali to kad trebaš LAN ne pomaže. Inače LAN je gigabitni tako da mu niti jedan WiFi ne može parirati). Da ne spominjem da ne postoje tehničke upute za spomenuti uređaj već sam ih pronašao na stranicama drugog operatera i tamo naravno potvrdio navedeno. Ukupni gubitak tog dana 30 radnih sati (al koga briga, ne ide iz njihovog džepa). Naravno otkazujem uslugu unutar 5 dana probnog razdoblja međutim na računu je uredno zaračunata usluga unatoč prijavi poteškoća koje nisu otklonjene....da ne duljim dalje, uglavnom nakon 5g vjernog "služenja" Vip-u nisu mi htjeli na postojećoj infrastrukturi podići brzinu bez produljenja ugovora na 24 mj. (iako infrastruktura "kao" može do 20mbps. Srećom ipak imam drugi izbor tako da ću kompletno napustiti VIP i 12-15 tkn/god odlazit će drugome, za 30 g koliko još moram raditi (a valjda ću toliko i poživjeti) to je 360-450tkn, pa eto njihov izbor.
Uglavnom da završim VIP me razočarao (kao i drugi prije) svojim nekorektnim i nestručnim i neosjetljivim ponašanjem a to potvrđuje ono što sam ranije naveo...mi smo samo broj koji donosi profit i ništa više...međutim ovaj broj neće više biti u imeniku...

Odgovori