Riješeno

PROBLEM U AKTIVACIJI NOCNE TARIFE ,HOMEBOX

  • 18 Siječanj 2017
  • 4 odgovora
  • 471 pregled

Poštovani, zanima me zasto se poslje ponoci tj, u 00:15 nakon iskljucivanja te ukljucivanja nije aktivirala nocna tarifa flet sa brzinom do 100Mb/s nego je ostala brzina 1Mb/s
icon

Najbolji odgovor od A1_Berislav 18 Siječanj 2017, 11:19

Pozdrav @robert313,

ovdje se radi o grešci. Brzina bi nakon ponoći trebala biti maksimalna, a ne smanjena na 1 Mbs.
Nazovi SZK da se provjeri na tvom primjeru zašto je do toga došlo.
Pogledaj original

Odgovora 4

Pozdrav @robert313,

ovdje se radi o grešci. Brzina bi nakon ponoći trebala biti maksimalna, a ne smanjena na 1 Mbs.
Nazovi SZK da se provjeri na tvom primjeru zašto je do toga došlo.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Mislim da nakon što potrošiš svoj promet kompletno više ne možeš ni noćnu koristiti, obično je tako.
A možda te zahvatio problem da moraš resetirati router prije ponoći...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Sve ok, al znam da je na mobilnim tarifama tako, ako potrošiš promet iz osnovne tarife ni dodatne opcije ne možeš koristiti... Tj. noćna je također ograničena... To možeš izbjeć tako da pripaziš da imaš barem par Mb...
Morat ćeš pričekat da netko od Vip_modova vidi... Pokušala sam iskopat u uvjetima korištenja, al na mobu sam pa nisam uspila nać ništa konkretno osim prava ograničavanja...
Trazim strucnan odgovor a ne subjektivno misljenje, bez ljutnje, buduci da mi je receno kod sklapanja ugovora da imam flet pri punoj brzini cijeli mjesec poslje ponoci bez obzira na osnovnu tarifu, ovo bi bila krađa

Odgovori