Riješeno

Problem pucanja veze

  • 4 Prosinac 2018
  • 8 odgovora
  • 1711 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora
Pozdrav!
Nekih mjesec dana imam homebox i nedavno je počeo problem. Odjedanput pukne internetska veza, mob/laptop prepoznaju homebox i signal je super, no nikako se ne mogu spojiti. U početku sam klasično odspojio HB iz struje i ponovno uključio, no to sam morao napraviti nekad 2x nekad 5x na dan jer se dogodio opet isti problem. Nazvao sam SZK te su mi rekli da izvadim karticu i probam ju na mobu te ako je sve u redu, onda je problem u HB. Nisam imao živaca stavljat karticu na mob jer to nije statičan problem(nzm kad će se opet dogoditi pucanje veze).
Negdje na forumu sam pročitao da mogu pokušati sa promjenom wifi kanala na konfiguracijskoj stranici za upravljanje. To sam napravio te premjestio HB na drugu stranu prostorije. Problem se sad rjeđe dešava, npr. svaki drugi dan.
Zanima me da li je netko imao slična iskustva ili zna za uzrok ili riješenje ovog problema?
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 5 Prosinac 2018, 16:28

evo sad kad sam išao vidjeti, postavljeno je automatski. inače, kad sam mjenjao, stavio sam na kanal 1.



To i je problem, vrati se na automatski i onda pokupi viši kanal koji neki uređaji ne vide. Prati malo kad zašteka, na kojem je kanalu. Ili ako imaš android, skini npr. wifi analyzer aplikaciju pa preko nje vidiš koji je kanal.
Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 7
Bedž +3
Jesi stavio "manual" i neki niži wifi channel? Kad počne ponovo zezat, jesi se ulogirao i provjerio da se nije prebacilo na "auto" odabir kanala?
Jesi stavio "manual" i neki niži wifi channel? Kad počne ponovo zezat, jesi se ulogirao i provjerio da se nije prebacilo na "auto" odabir kanala?

evo sad kad sam išao vidjeti, postavljeno je automatski. inače, kad sam mjenjao, stavio sam na kanal 1.
Razina korisnika 6
Bedž
Čitam i ne vjerujem. Djelatnik službe za korisnike ti je savjetovao da izvadiš sim karticu koja se ne smije vaditi i staviš je u mobitel što je pogotovo zabranjeno.
Ovo je jednostavno prestrašno. Dobro da te nije uputio da čekićem udaraš po routeru dok ne proradi kako treba.
Razina korisnika 7
Bedž +3
evo sad kad sam išao vidjeti, postavljeno je automatski. inače, kad sam mjenjao, stavio sam na kanal 1.

To i je problem, vrati se na automatski i onda pokupi viši kanal koji neki uređaji ne vide. Prati malo kad zašteka, na kojem je kanalu. Ili ako imaš android, skini npr. wifi analyzer aplikaciju pa preko nje vidiš koji je kanal.

evo sad kad sam išao vidjeti, postavljeno je automatski. inače, kad sam mjenjao, stavio sam na kanal 1.To i je problem, vrati se na automatski i onda pokupi viši kanal koji neki uređaji ne vide. Prati malo kad zašteka, na kojem je kanalu. Ili ako imaš android, skini npr. wifi analyzer aplikaciju pa preko nje vidiš koji je kanal.


Nzm zašto je ovdje postavljeno da je ovaj problem riješen... Opet se ponavlja ovaj problem, iako je kanal uredno postavljan na 1 i ne vraća se na automatski, opet pukne veza i uređaji se ne mogu spojiti na homebox iako ga prepoznaju...
Razina korisnika 7
Bedž +3
20 dana nakon upisa ili je forum random označio rješenje ili netko od modova, misleći da je sad ok.

Zovi SZK i direkt tehničku pa inzistiraj da ti rješe ili zatraži zamjenu HB-a jer u protivnom ne možeš koristiti uslugu i biti ćeš primoran zatražiti raskid.

Kako je završilo? Imam isti problem. Zvat cu SZK i ako pucanje ne prestane, ugasit uslugu soon.

Ne puca par dana. Rjesenje je bilo na mobitelu kliknuti forget za moju wifi wrezu i onda ju ponovno naci i spojiti se. Od tada je bolje. Pucnulo je mozda par puta, ali nakratko i brzo se spojilo. Prije je bilo teže se spojiti ponovno. U slučaju da se problem vrati, promijenit cu wifi wettings za taj account umjesto auto, da uzima Channel 1 frekvenciju. Ako ni to ne pomogne, resetirat cu uredjaj.

Odgovori