Riješeno

Prikup uredjaja nakon prekida unutar testnog perioda

  • 25 Srpanj 2017
  • 4 odgovora
  • 561 pregled

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Pozdrav,
da li itko zna bilo sto vezano iz prikup uredjaja?
Probao sam uzeti homebox ali nije radio u mojoj zoni, pa sam poslo zahtjev za prekidom unutar 14 dana testnih,
rekli su mi da ce pokrenitui storno i prikup uredjaja,

da li itko zna kako se taj prikup izvrsava? da li ce oni doci meni doma po to ili im ja moram poslati paket nazad?

Hvala
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 25 Srpanj 2017, 15:32

Pozdrav,

u ovom slučaju na tvoju adresu bit će poslana dostavna služba koja će preuzeti uređaj.

U praski, malo se dulje čeka na sam prikup.

Možeš nam se javiti privatnom porukom sa svojim podacima pa ti pogledamo detaljnije u kojoj fazi je tvoj prikup.

Matej
Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 1
Pozdrav,

u ovom slučaju na tvoju adresu bit će poslana dostavna služba koja će preuzeti uređaj.

U praski, malo se dulje čeka na sam prikup.

Možeš nam se javiti privatnom porukom sa svojim podacima pa ti pogledamo detaljnije u kojoj fazi je tvoj prikup.

Matej
Pozdrav,

u ovom slučaju na tvoju adresu bit će poslana dostavna služba koja će preuzeti uređaj.

U praski, malo se dulje čeka na sam prikup.

Možeš nam se javiti privatnom porukom sa svojim podacima pa ti pogledamo detaljnije u kojoj fazi je tvoj prikup.

Matej


Jos uvjek nitko nije dosao po paket, a dosao je neki racun??? Zasto racun ako sam raskinuo ugovor unutar testne faze i jos uvjek nije dosao nitko po uredjaj? VIP mi pokusava uvaliti ugovor na silu???
Molim te da nam se javiš u inbox s podacima radi detaljnije provjere. Rado ćemo ti pomoći, ali nam trebaju određeni podaci. :)

Marija
Razina korisnika 6
Ta “testna faza” nije besplatna, to je zapravo normalno korištenje usluge unutar koje ti imaš pravo raskinuti ugovor bez penala. Račun ćeš morati platiti sukladno broju dana koji si koristio uslugu.

Pripremi se i na to da će ti prvo doći račun kao da si koristio uslugu cijelo vrijeme, tj. Vipovci će krivo obračunati tvoj račun pa tek nakon žalbe ćeš dobiti pravi račun, to je jednostavno tako u Vipu, jako su nemarni kada je u pitanju nešto na čemu oni gube pa šalju ljudima doma veće račune pa upali - upali. Osobno sam imao takav slučaj a i znam mali milijun ljudi koji su tako dobili full račun nakon raskida usluge. Tako da se pripremi za pisanje žalbe i čekanja još min 20tak dana na pravi račun. Ako si uslugu koristio sa prijelazom sa jednog mjeseca na drugi - dobiti ćeš full račun i za taj drugi mjesec i morat ćeš se opet žaliti bez obzira što već jesi na račun prije i što je pozitivno riješeno u tvoju korist. To su ti te čari Vipa, kao da na post-it papiriće pišu te informacije o korisnicima i lijepe po monitoru pa ono tu i tamo koji se odlijepi i padne iza kompjutera.

Odgovori