Prijenos broja

  • 23 May 2017
  • 8 odgovora
  • 1651 pregled

Uzela sam homebox turbo na 24mj. Uz to sam htjela prenijeti broj kućnog telefona iz t-coma, na što mi je agent koji je pravio ugovor rekao da će to sve vip riješiti u roku od 2 tjedna i da ja više nemam ništa s T-com-om. Prošlo je više od mjesec dana, zovem vip kažu ZAHTJEV ZA PRIJENOS BROJA NIJE NI PODNEŠEN, drugi kaže STORNIRANO, treći bit će u roku od 60 DANA, četvrti U ROKU OD 40 dana itd. Pokušam doći do dotičnog agenta, kažu nazvat će povratno, čekam i čekam, pa opet nazovem i opet kažu nazvat će povratno, a od njega ni traga ni glasa već danima!
Problem je što moram i t-comu i vipu platit račun. Ima li to vama smisla?
Što da radim, osim što mogu u t-comu tražit raskid, ali onda nemam pravo na svoj stari broj. Može li vip to riješiti u ultra brzom roku kako ne bih i u 6.mjesecu morala plaćat račun t-coma ČIJE USLUGE NI NE KORISTIM.
Također ću tražiti i storniranje vipovih računa od travnja i svibnja jer me vozate k'o da nemam mozga. I vaša je greška, odnosno greška agenta Marka.

Odgovora 8

Razina korisnika 7
Bedž +3
Guraj dalje redovitim kanalima, mail, szk, tehnička podrška. Ovdje ako netko od moderatora vidi javit će ti se da im pošalješ detaljnije podatke pa da poguraju. Opet, teško da možeš očekivati neko rješenje sutra, ali možda se nešto uspije do kraja mjeseca.
Uzela sam homebox turbo na 24mj. Uz to sam htjela prenijeti broj kućnog telefona iz t-coma, na što mi je agent koji je pravio ugovor rekao da će to sve vip riješiti u roku od 2 tjedna i da ja više nemam ništa s T-com-om. Prošlo je više od mjesec dana, zovem vip kažu ZAHTJEV ZA PRIJENOS BROJA NIJE NI PODNEŠEN, drugi kaže STORNIRANO, treći bit će u roku od 60 DANA, četvrti U ROKU OD 40 dana itd. Pokušam doći do dotičnog agenta, kažu nazvat će povratno, čekam i čekam, pa opet nazovem i opet kažu nazvat će povratno, a od njega ni traga ni glasa već danima!
Problem je što moram i t-comu i vipu platit račun. Ima li to vama smisla?
Što da radim, osim što mogu u t-comu tražit raskid, ali onda nemam pravo na svoj stari broj. Može li vip to riješiti u ultra brzom roku kako ne bih i u 6.mjesecu morala plaćat račun t-coma ČIJE USLUGE NI NE KORISTIM.
Također ću tražiti i storniranje vipovih računa od travnja i svibnja jer me vozate k'o da nemam mozga. I vaša je greška, odnosno greška agenta Marka.


Bok Jelena. Možeš li nam poslati privatnu poruku s podacima (ime, prezime, OIB, adresa) kako bi provjerili o čemu se radi?
Razina korisnika 6
Bedž +4
Imaš li papirnato zahtjev za prijenos broja?
Pozdrav Jelena,
Ja sam baš danas dobio dva računa od Optime I Vipa....jer imam situaciju poput tvoje.Poslao sam prigovor pa čekam odgovor.
Siguran sam da nismo jedini u toj muljaži.
Bilo bi dobro da se što više ljudi javi sa istim mproblemom pa da riješimo stvar
LP
Roman
Razina korisnika 4
@rompa slobodno nam se možeš javiti s podacima OVDJE pa provjerimo ili nas nazovi na broj 0800 091 091. Hvala ti.
Ovaj problem imam i ja,kako ga rjesiti,molim vas pomagajte
zovi 0800 13 13 i budi uporna.
Ako ste dobili dva računa za razdoblje kada ste već bili na A1 a bivši operator je poslao račun, pošaljite presliku istog mailom na: sluzba.za.korisnike@A1.hr uz naravno, objašnjenje o čemu se radi.

Odgovori