Riješeno

Povremeni "Resolving host" problem nakon prelaska na Vip Homebox

  • 18 April 2018
  • 4 odgovora
  • 959 pregleda

Razina korisnika 1
  • Aktivni forumaš početnik
  • 25 odgovora
Bok, eto prije par dana smo prešli s MAXadsl-a na Vip Homebox, međutim imam jedan mali problem.

Iako je brzina prijenosa solidna (preko noći još bolja), u Chromeu mi se povremeno dešava da dobijem "Resolving host" poruku koja traje nekih 5-10 sekundi i Chrome tek onda krene otvarati stranicu. Gdje god sam pitao, svi su mi savjetovali da probam prebaciti na Googleov DNS server (DNS adrese 8.8.8.8 i 8.8.4.4), što sam i napravio. Međutim, to nije riješilo problem.

Pokušao sam sve - flush DNS, renew IP, čišćenje svih mogućih cachea, update Chromea, ali "Resolving host" mi se i dalje povremeno dešava. Napominjem da ovaj problem NISAM imao na MAXadsl-u, a ako je i bilo "Resolving host" poruka, trajale su sekundu ili manje. Možda je problem na Vipovoj strani, možda imaju zagušenje DNS servera? Ponekad "Resolving host" traje toliko dugo, da Chrome izbaci poruku "DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET" koja stoji par sekundi na ekranu, nakon čega se stranica odjednom uspješno otvori.

Ruter je Huawei B310, ažuriran do kraja, spojeni su komp (kabelom), laptop i dva Android smartfona (bežično), te kućni telefon. Ruter sam podesio na isključivo 3G mrežu, zbog odspajanja 4G mreže tijekom korištenja kućnog telefona. Signal je uglavnom 4/5 ili 5/5 crtica, tako da ne vjerujem da je to problem. Da skratimo - stranice se u Chromeu uglavnom otvaraju uredno, ali ponekad s tom "odgodom" koja mi ide na živce.

Ako se ovdje nađe nekakav mrežni guru, svaki savjet je dobrodošao.
icon

Najbolji odgovor od TMHKR 20 April 2018, 00:05

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 1
EDIT:
Kontaktirao sam Službu za korisnike, poslat će mi ZTE ruter, pa ću probati s njime.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Bit će da su stavili u ponudu još jedan "kvalitetan" router.
Razina korisnika 1
ZTE ruter stigao, danas slijedi brutalno testiranje...
Razina korisnika 1
Kraj je dana, nema grešaka. Nadam se da će tako i ostati. Pohvale Vipu za ekspresno slanje novog rutera.

Odgovori