Riješeno

Potvrda zaprimanja maila

  • 1 June 2020
  • 5 odgovora
  • 250 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora

Poštovani, danas sam uputio mail na zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr

Nisam dobio automatski odgovor o zaprimanju, što je u pravilu kod drugih operatera. Nazvao sam službu za korisnike i dobio odgovor da njima to nije vidljivo u sustavu, to radi druga služba koja nema kontakta.

Kako mogu saznati da li A1 dobio moj mail?

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 5 June 2020, 22:27

Pogledaj original

Odgovora 5

Hvala, riješeno telefonski.

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav Antone, drago mi je da je ipak riješeno, hvala ti na povratnoj informaciji. :slight_smile:  

Možemo li otkupiti router umjesto povrata?

Razina korisnika 7
Bedž +4

Možemo li otkupiti router umjesto povrata?

Uzmi novce predpostavljam da imaš B315 ili zte283 cat 4 router.Ti routeri ne vrijedi više od 100kn izašli iz mode. Malo dodaš i kupiš neki CAT6 router

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Anton Homebox uređaj nije potrebno vraćati, osim ako je u pitanju odustanak od usluge u roku 14 dana. 

Odgovori