Riješeno

Potrošnja pomoć

  • 17 April 2020
  • 1 odgovor
  • 3469 pregleda

Imam pitanje,nisam siguran jeli mi noćna opcija aktivirana. Kako bih mogao to provjeriti. Isto tako zanima me koliko mi je mjesečne tarife ostalo te ubrajaju li se podatci iz noćne opcije u potrošene podatke koji se mogu vidjeti na web stranici mog rutera.

icon

Najbolji odgovor od asorta 17 April 2020, 08:57

Pogledaj original

Odgovora 1

Moj ti je savjet da obavezno kontaktiraš službu za korisnike i da ti oni istu opciju aktiviraju.

I kada ti je aktiviraju ponovo ih nazoveš da provjeriš da li ti je opcija aktivirana.

 

Razlog zašto sam napisao ova dva koraka je iz osobnog iskustva: sa sklapanjem ugovora opcija je aktivirana,ali zbog tehničkih poteškoća ili nečijeg predvida isti i ne mora biti aktivirana.

Zovi ih :)

Odgovori