Poteškoće sa Homeboxom

  • 25 August 2019
  • 7 odgovora
  • 4655 pregleda

Pozdrav,



Već se mjesecima borim sa jako niskim brzinama i očajnom stabilnošću vaše LTE mreže. Naime, pred par mjeseci se brzina i stabilnost mreže srozala do te razine da je nemoguće koristiti vašu uslugu.

(Govorimo o 1 Mbps pa i niže brzinama s kojima u 21. stoljeću nije moguće funkcionirati.)





Posjedujem CAT4 Huawei B310s router koji ste isporučivali kao standardni router.



Na dobar dan status LTE mreže je ovakav :





Na loš dan, status LTE mreže je ovakav :







Za vas koji niste upoznati sa mjerenjima mobilnog signala :



RSRP - nominalne vrijednosti bi se trebale kretati između -80 dBm i 90 dBm. Za sve ispod toga, postoji šansa da dođe do pucanja veze i generalne nestabilnosti signala, a sve ispod -100 dBm dovodi do drastičnog pada u performansama.



RSRQ - nominalne vrijednosti bi se trebale kretati između -10 dBm i -15dBm. Vrijednosti ispod toga OPET dovode do drastičnog pada brzine.



RSSI - za LTE mreže RSSI se računa kao "zbroj" ostalih vrijednosti kao što su šum, snaga repetitora, sama snaga smetnji itd. Čak i ako je RSSI unutar nominalnih vrijednosti koje iznose -65 dBm do -80 dBm, RSRP, RSRQ i SINR su i dalje glavni pokazatelji stabilnosti mreže i u mom slučaju - i dalje je neprihvatljivo.





Do sada je pokušano sljedeće :




  • vraćanje routera na tvorničke postavke
  • instaliranje onih očajnih SMA antena
  • seljenje uređaja po stanu (hej, možda ste smanjili snagu repetitora?)
  • mijenjanje LTE bandova na jedine dvije frekvencije koje nudite i koje router podržava : B3 (1800MHz) i B20 (800MHz)
  • mijenjanje tj. forsiranje 4G i 3G





Ono što je zanimljivo je da Tele2 čiji je repetitor udaljeniji od Vašeg (VAŠ je niti 500m zračne linije od mene), sa CAT6 routerom daje ugodne 30 - 50 Mbps brzine, dok Vaš na dobar dan daje 12 Mbps, a na loš 736 kbps (DA, TOLIKO JE IZMJERENO na dan 05.08. 2019)









E sad najbitniji dio:





Nakon što sam proveo dvadesetak minuta sa vašom tehničkom službom preko telefona gdje su me uvjeravali da je brzina normalna, da nisam jako udaljen od glavnog repetitora, da probam mijenjati WiFi kanale kako bi stabilizirao stanje (???), da pričekam da završi sezona kako bi imao veće brzine ili da KUPIM CAT6 router sa jačim antenama, došao sam do zaključka da ne samo da Vi ne možete ukloniti problem, već da Vama nije stalo do uklanjanja problema dokle god se sve uredno plaća.









Mene samo zanima ako imate bilo kakav službeni odgovor na ovaj problem osim "nije nas briga, plati". Ako nemate, početi ću pratiti situaciju sa brzinom te prijaviti Vas HAKOMu za sub standard uslugu koju nudite za nemale novce, te pokušati raskinuti ugovor prvom prilikom.





Hvala,

Odgovora 7

Razina korisnika 2

Imam sličan problem,

u početku brzina bila oko 40 mbps a sada u prosjeku 10.

Svakodnevno im šaljem pritužbe putem Službe za korisnike, plus ih dodatno blatim na društvenim mrežama.  Ako barem jedan moj frend odustane od sklapanja ugovora s njima, isplatilo se.

Eh da, izvijestio sam i HAKOM pa čekam odgovor…

Uglavnom, proći će razdoblje ugovora brzo, riješit ću se ja ovih lopova

Drago mi je da sam naisao na ovaj ppst. Naime od prije cetri tjedna i ja imam isti problem sa homeboxom. Do tada internet je bio solidan. Sada ne mogu niti sliku otvoriti, sva mjerenja raznim aplilacijama pokazuju nulte vrijednosti sto ce reci da je internet toliko spor da se ne moze ni ocitati. No to nije samo slucaj sa mojim homeboxom nego i sa mojim mobilnim internetom na mobitelu....cim dodjem kuci (podrucje Rugvice) internet je nikakav i na homeboxu i na mobilnom a kad odem od kuce primjerice sesvete, sve funkcionira normalno.
Unazad ta cetei tjedna tri puta sam se zalio operateru. Moju zalbu su svaki put zaprimili ali tek danas su me nazvali sa povratnim informacijama koje glase....halo korisnice sta se zalis, u svim nasim provjerama sve je u potpunom redu (ispada da samnom nije u redu) te da oni nemaju sto vise za poduzeti.
Moj osjecaj je bio da smo dosli do kraja pregovora i da situacija ostaje takva kakva je a ja neka se nadalje zalim "upravi vodovoda".....
Ovo sve nije tako prihvatljivo to sam im i rekao. Vrlo sam razocaran od kako je Vip preuzeo A1....sve se pogorsalo. Mrni se takodjer cini da su smanjili signal i da nas prave budalama.
Danas me uvjeravaju da sam ja jedini koji se zalio....ali kako vidim ovdje ocito je da nisam...
Shodno drzavi kakva je krajnje korisnike se pravi budalama a skupo naplacuju svoje lose usluge....dok se istovremeno hvale preko medija da su najbolja mreza...

Oreostaje mi nakon dugo godina jedino promjeniti operatera iako sa ni jednim operaterom nije bajno....

Poruka: mozete sto hocete ali ne i dokle hocete....ljudi ce pomalo progledati
Razina korisnika 7
Bedž +4




Kao prvo signal ti je katastrofa. Trebaš hitno vanjske antene IskraP56 i kad to riješiš zamjeni routere CAT6 na A1(da dođe u funkciju 2CA), a CAT4 na Tele2. I ako to napraviš što sam opisao više nikad nećeš pisati prigovor na signal i brzine! https://i.imgur.com/JVWcLKn.jpg!

Razina korisnika 7
Bedž +4
CAT 6 i CAT 4 nije isto ....
Nije ali u njegovom slučaju CAT6 na tele2 se ponaša kao CAT4 router pošto tele2 nema CA(carrier aggregation)
Razina korisnika 2
love u2
CAT 6 i CAT 4 nije isto ....

Hvala Captain Obvious, nisam znao.

Ne vidim gdje sam u tekstu izjednačio CAT4 sa CAT6 ....
Razina korisnika 2
CAT 6 i CAT 4 nije isto ....

Odgovori