Poštovani, ugovorio sam Internet pred 3 mjeseca i još nisam dobio poklon karticu. Par puta sam već konaktirao službu za korisnike i rekli su da se strpim i da će kartica doći no još je nema.
Čini mi se da je problem sljedeći. Kartica uopće nije poslana jer sam ugovarao online – preko Web shopa no poslije par minuta klikanja nazvala me zaposlenica A1 i rekla da nisam ispunio kako treba obrazac i da će mi ona pomoći kod toga.. Reko odlično i hvala na pomoći. Pitao sam zaposlenicu da li se to i dalje smatra online kupovina i ona je na to potvrdno odgovorila.. Završili smo registracijom. Kroz tjedan- dva mi je došao ruter na kućnu adresu no promo kartica sa 500 kuna nije. Da se razumijemo, ne muči me tih 500 kuna toliko koliko me muči princip… AKO JE U PONUDU UKLJUČENA POKLON KARTICA ONDA VALJDA ISTA MORA DOĆI NA KUĆNU ADRESU ISTO KAO I HOMEBOX.
Dal ima itko isti problem? Vučem ovaj problem od 30.09 kad sam prvi put podnio upit za karticu .
Čak sam i napravio printskrin kod ugovaranja - ko da sam znao da bi moglo biti nekih problema
Nadam se i daljnjoj ugodnijoj budućoj suradnji. Na Internet se ne mogu požaliti.
Lijep pozdrav
S poštovanjem
Ispod prepiska facebook razgovora A1 djelatnika i mene:
početak agonije 30.09 - https://prnt.sc/q3g6g0
prva požurnica datum 11.10 - https://prnt.sc/q3g7fq
opširnije izlaganje problema - https://prnt.sc/q3g8ve
opet poslano “nadležnom odjelu” https://prnt.sc/q3ga73
i dalje nemaju odgovor 28.11 https://prnt.sc/q3gahn
Katastrofa ophođenje prema klijentima kod rješavanja problema. No kod ugovaranja su me zvali 3x u 10 minuta.
Najbolji odgovor od A1_Sunchica
Pogledaj original