Riješeno

poklon kartica od 500 kuna prilikom ugovaranja preko weba - fejk promocija

  • 28 Studeni 2019
  • 3 odgovora
  • 373 pregleda

Poštovani, ugovorio sam Internet pred 3 mjeseca i još nisam dobio poklon karticu. Par puta sam već konaktirao službu za korisnike i rekli su da se strpim i da će kartica doći no još je nema.
Čini mi se da je problem sljedeći. Kartica uopće nije poslana jer sam ugovarao online – preko Web shopa no poslije par minuta klikanja nazvala me zaposlenica A1 i rekla da nisam ispunio kako treba obrazac i da će mi ona pomoći kod toga.. Reko odlično i hvala na pomoći. Pitao sam zaposlenicu da li se to i dalje smatra online kupovina i ona je na to potvrdno odgovorila.. Završili smo registracijom. Kroz tjedan- dva mi je došao ruter na kućnu adresu no promo kartica sa 500 kuna nije. Da se razumijemo, ne muči me tih 500 kuna toliko koliko me muči princip… AKO JE U PONUDU UKLJUČENA POKLON KARTICA ONDA VALJDA ISTA MORA DOĆI NA KUĆNU ADRESU ISTO KAO I HOMEBOX. 

Dal ima itko isti problem? Vučem ovaj problem od 30.09 kad sam prvi put podnio upit za karticu .

Čak sam i napravio printskrin kod ugovaranja - ko da sam znao da bi moglo biti nekih problema

https://prnt.sc/q3fyhk

Nadam se i daljnjoj ugodnijoj budućoj suradnji. Na Internet se ne mogu požaliti.
Lijep pozdrav

S poštovanjem

Ispod prepiska facebook razgovora A1 djelatnika i mene:

početak agonije 30.09 - https://prnt.sc/q3g6g0

prva požurnica datum 11.10 - https://prnt.sc/q3g7fq

opširnije izlaganje problema - https://prnt.sc/q3g8ve

https://prnt.sc/q3g9hr

opet poslano “nadležnom odjelu” https://prnt.sc/q3ga73

i dalje nemaju odgovor 28.11 https://prnt.sc/q3gahn

Katastrofa ophođenje prema klijentima kod rješavanja problema. No kod ugovaranja su me zvali 3x u 10 minuta.

icon

Najbolji odgovor od A1_Sunchica 29 Studeni 2019, 11:02

@filipoinzaghi  zaista mi je žao radi duljeg čekanja :( Provjerila sam slučaj i sigurna sam da nećeš još dugo čekati na konkretnu povratnu informaciju niti na karticu. Dobit ćeš je svakako. 

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 2

@filipoinzaghi  zaista mi je žao radi duljeg čekanja :( Provjerila sam slučaj i sigurna sam da nećeš još dugo čekati na konkretnu povratnu informaciju niti na karticu. Dobit ćeš je svakako. 

I meni je žao što nema pomaka..

I dalje čekam riješenje svog problema.. Kome da se obratim i kako da se obratim nekome tko može to riješiti? 

Odgovori