Riješeno

Otključavanje starih homebox uređaja?

  • 10 Veljača 2018
  • 12 odgovora
  • 1829 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 7 odgovora
Imam za otključati Huawei B260a, Option Globe Surfer II i Option Globe Surfer III. Kako ih odtključati? Ima netko da se bavi time?

P.S.

za sve uređaje nemam račun
icon

Najbolji odgovor od Dubach 13 Veljača 2018, 10:42

Bok @Dubach
Nemamo uslugu otključavanja Homebox uređaja.


VIP_IVA evo linka "https://forum.vipnet.hr/mobilni-internet-32/huawei-e5172-otkljucavanje-1172" preko Vaše upute sam dao zahtjev za otključavanje i dobio ga. Za ove stara uređaje na linku za otključavanje nema ih uopće ponuđenih.
Pogledaj original

Odgovora 12

Bok @Dubach
Nemamo uslugu otključavanja Homebox uređaja.
kako a za Hauwei E5172 sam dobio ključ?
Uistinu ne mogu komentirati, budući da ne znam o čemu se točno radi - na koji si način i gdje dobio kod za otključavanje.
Od VIPa
Razina korisnika 6
Bedž
Pokušaj putem ove web stranice pronaći rješenje. Nije besplatno, ali nije niti preskupo. Ja sam uspio otključati nekoliko različitih USB stickova i routera.

https://www.dc-unlocker.com/supported_models_1

Javi kako je prošlo.
Bok @Dubach
Nemamo uslugu otključavanja Homebox uređaja.


VIP_IVA evo linka "https://forum.vipnet.hr/mobilni-internet-32/huawei-e5172-otkljucavanje-1172" preko Vaše upute sam dao zahtjev za otključavanje i dobio ga. Za ove stara uređaje na linku za otključavanje nema ih uopće ponuđenih.
Homebox je fiksna linija, pa je iz tog razloga nemoguće otključati HB uređaj...
Ali, kad je potrebno naplatiti 10 kn za korištenje mobilne mreže, onda je mobitel (koji po zakonu moraju otključati, poslije isteka ugovora). Odoh, i više se ne vraćam nakon 12 godina🤩
Razina korisnika 1
kerempatak, razlika je između Homeboxa kao fiksnog uređaja i korištenja mobilne mreže na koju se naplaćivalo dodatnih 10 kuna (ne naplaćuje se u novim HB tarifama). Homebox je uvijek bio fiksni uređaj koji funkcionira preko mobilne infrastrukture 🙂
Anita, ja plaćam 23 mjeseca tu naknadu, i platiti ću još jednu😀

Po ugovoru, taj uređaj postaje moje vlasništvo, poslije isteka ugovora.

Čega se bojite, ako ga otključate, i ako je to moj uređaj?

I po čemu se ne plaća ta naknada, kad je meni pretplata 150 , a sad je 145 kuna mjesečno 😎
Razina korisnika 2
@kerempatak, za Homebox uređaje ne pružamo uslugu otključavanja s obzirom na to da su vezani uz A1 fiksnu uslugu. Za uređaje koji se koriste u okviru nepokretne mreže (Homebox, Officebox i sl.) te uređaje za usluge M2M komunikacija (npr. auto nadzor, nadzor brodova i sl.) usluga "Otključavanje uređaja" nije dostupna, sukladno Uvjetima korištenja.
Da, zlato, najlakše je copy/paste onog što ti je napisano. Uzalud mi pokušavamo nešto objasniti, i da ti odmah bude jasno; znao sam da bez veze trošim vrijeme.
Samo se nadam da će ovo netko pročitati, prije nego se upusti u Homebox avanturu.
A, svima Vama koji radite u SZK, želim da što prije s ugovora preko student servisa, nađete posao za koji ste školovani😀
Razina korisnika 2
@kerempatak, zanimljivo kako većina koja je nezadovoljna uslugom odmah poveže SZK sa student servisom, a kad ono s druge strane neka "starija" osoba. 😀 I većinom je C/P čim nije zadovoljavajući odgovor. 😀 Što reći, znam da moje riječi neće promijeniti tvoje mišljenje, ali ne mogu mijenjati odgovor samo da bi tebi bio prihvatljiv. Uvjeti korištenja nalažu kako sam napisala.

Odgovori