Riješeno

otkazivanje ugovora

  • 29 January 2019
  • 7 odgovora
  • 559 pregleda

pozz produzio sam ugovor i htio ga prekinuti ali su mi dali izgleda krivu adresu zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr kako god poslo prebaci mi malo a i oni nedobiju email na prodajno mjesto bio dva puta i nemogu raskinuti
icon

Najbolji odgovor od A1_MIvan 30 January 2019, 23:19

Pogledaj original

Odgovora 7

Danas sam bio u a1 centru ako raskinem ugovor preko onog broja moram platiti penale iako u 14 dana raskidam ugovor a meilove moje u a1 centru što sam poslao vide a služba za korisnike mi kaže da ih nema da neznam poslati email i šta napraviti
Kako si ga produžio, u poslovnici, telefonski ili kako?
Danas sam bio u a1 centru ako raskinem ugovor preko onog broja moram platiti penale iako u 14 dana raskidam ugovor a meilove moje u a1 centru što sam poslao vide a služba za korisnike mi kaže da ih nema da neznam poslati email i šta napraviti

Bok, kojim putem si zatražio produljenje? aKo si ga radio na prodajnom mjestu, nemaš pravo na odustanak u roku 14 dana. Bez obzira da li si slao mail na zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr ili sluzba.za.korisnike@A1.hr
trebao bi biti proslijeđen na obradu ukoliko ispunjavaš uvjete za raskid u roku 14 dana, i naravno ako si ga u tom roku poslao, neovisno o tome kada je mail preuzet.
Telefonski
Telefonski

onda imaš pravo na raskid tj odustanak. Javi nam se na facebook u inbox s podacima kako bi provjerili gdje je zapelo. Ili pozivom prema Službi za korisnike na 0800 091 091. Na kraju krajeva, ako si mail poslao a mi isti nismo zaprimili, pošalji nam sliku (kao dokaz) na kojoj se vidi mail koji si poslao i na koju adresu i kada.
[deleted]
Razina korisnika 2
Bedž +2
Izbrisao sam attachment iz tvog posla budući da su bili vidljivi strogo povjerljivi podaci. Svejedno, po tim podacima vidim da je zahtjev zaprimljen, tako da sad kolege samo trebaju obraditi zahtjev do kraja, i to je to. Tvoj dio je odrađen, sad je na nama da odradimo naš 🙂

Odgovori