Riješeno

Odlazni pozivi

  • 4 Listopad 2017
  • 4 odgovora
  • 469 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
24.07.2017 presli smo na vip,od tada nam ne rede odlazni pozivi.Sve smo pokusali od promjene homeboxa,kablova itd.i dalje ne radi.Smatram da ovo nije u redu,da placam uslugu koju ne koristim.Molim vas da se problem riješi što prije,u protivnom ču tražiti raskid ugovora,a ako bude potrebno obratiti se i udruzi Potrošač.
icon

Najbolji odgovor od A1_Marko 5 Listopad 2017, 12:15

Evo riješeno je. Problem je bio u tonskom biranju na telefonu.
Pogledaj original

Odgovora 4

Evo riješeno je. Problem je bio u tonskom biranju na telefonu.
Pozdrav @Marina,
malo sam provjerio tvoju prijavu i malo mi je čudan tvoj navod jer vidim da je problem sa odlaznim pozivima riješen.
Molim te pošalji mi privatnom porukom kontakt broj, pa da napravimo još jednom provjeru.
Službi za korisnike je prijavljwno u više navrata,i ništa nije riješeno.
@Marina iz objavljenih postova na forumu kolege u tehničkoj podršci ne mogu znati o kojoj se liniji radi, pa tako ni započeti rješavanje.
Molim te da poteškoću prijaviš pozivom Službi za Korisnike, odnosno tehničkoj podršci ukoliko već nisi.

Odgovori