Riješeno

NOĆNA OPCIJA NE RADI

  • 28 October 2017
  • 21 odgovor
  • 3819 pregleda

Ovako, nakon gubljenja zivaca i visesatnog razgovora s operaterima koji vas samo vrte u prokleti krug i koji nemaju pojma o cemu JA njima pricam a izgleda nemaju pojma ni oni o cemu oni pricaju... Radi se o tom da smo uzeli taj vip homebox duo, i eto, potrosili smo tih 100gb ukljucenih u tarifu i brzina je logicno pala na 1mbps... sve je to u redu jer tako stoji i na web stranici i sve ljepo pise, međutim pise i da od 00 do 08 imas "NEOGRANICENI" internet, da u tom razdoblju se ne ubraja podatkovni promet od 100gb i brzina NE PADA... to kod nas nazalost nije situacija, jer u nasoj "nocnoj opciji" brzina je i dalje 1mbps a promet od 100gb nam se ubrajao. Zovem danas sluzbu za korisnike i od svih tih agenata jedan mi je cak i uspio potvrditi da to nije aktivirano i da on nezna zasto...Nek zovemo sad nekog vraga da se ta opcija aktivira sa strane osobe koja je potpisala ugovor jer ja kao njen decko s njenog telefona to nemogu i da ona mora potvrditi da je to.. ona? mobilnim putem? kako? wtf xD
I tako se samo vrtimo u krug i opcija na koju imamo pravo dalje stoji neaktivirana!!! pa cekajte malo, tko tu koga placa!? ja vas ili vi mene!? 😠
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 28 October 2017, 12:30

Pogledaj original

Odgovora 21

Razina korisnika 7
Bedž +3
Nažalost, greške se događaju a opcija bi trebala biti automatski uključena (postoje teme i upisi o tome). Znam da je bilo problema da se par minuta prije ponoći morao iskopčati router pa par minuta iza ukopčati kako bi se "uključila" opcija. A sad ne znam jesi li to prakticirao ili si samo "peglao"... u svakom slučaju greška je do sustava, ne znam jel taj problem riješen. Par dana još pa će krenut novi mjesec i novih 100 gb. ;)

Što se poziva tiče, neka cura nazove s tog broja i kaže, pripremi podatke i OIB.
Sve je meni jasno i razumijem da se greske događaju ali onda su tu ljudi koji bi trebali znati ukloniti te greske!?
Uglavnom naravno da sam "peglao" 😃 jer kad je djevojka donijela ruter iz poslovnice rekla mi je sta su joj rekli, i reko oke, iza ponoci ima da derem taj internet i skidam sta mi treba... ali eto sad to nemogu, a ova fora s iskopcavanjem i ukljucivanjem uopce ne radi a niti bi radila jer kako sam naveo tu gore, potvrdio mi agent da nije ukljucena ta nocna..
Koga da zovemo više? Zovem jedne, oni me preusmjere, zovem druge, oni me vrate natrag, ili mi kazu zovi tamo pa zovi vamo, kazem jednoj agentici nek me preusmjeri k nekome ko mi to moze rijesiti, dobijem samo sutnju i lagani odjeb i preusmjeri me na tehnicki odjel gdje kazu da oni menaju veze s tim i tako u krug!
Da li mi moze mozda netko na ovom forumu pomoci!? ili moram spakovat taj homebox, sa svima se posvađat i raskinuti sa vipom!?
Ista stvar je i kod mene.Nedavno prikljucio taj homebox i eto potrosio svih 100gb(kao da je to nesto puno), i isto mi ne radi nocna opcija.Vec 3 noci za redom pokusavam iskopcavat router iz struje i nema pomoci.
Razina korisnika 1
Kod mene radi sve tip top. Probao jučer i prekjučer, ukupni promet cca 35 GB dok je iz mog paketa potrošeno cca 7GB, ne treba čak niti resetirati router jer od 0:00 do 8:00 uopće ne broji promet na moj vip.
Razina korisnika 1
Nemoj iskopčavati router iz struje. Samo uđi u meni sa 196.168.0.1 šifra admin i tamo se odspoji/spoji. Ja sam gasio na sklopku na routeru iza ponoći i broio mi je promet, ali nakon što sam se iz menija odspojio i spojio više nije brojio. Zašto je to tako ne znam.
Aha.Budem i to provao.Hvala na savjetu.
Razina korisnika 4
@danijel.g Ako opcija nije uključena, vlasnica linije nas treba nazvati na 0800 091 091 i zatražiti njeno uključenje. Kolege će ti to brzo riješiti i onda više ne bi trebalo biti nikakvih poteškoća.

@Marko12 je li sad sve ok s uslugom?
@Vip_Iva jos neznam jel sve u redu.Pokusati cu veceras iza 00:00 ponovo iskljuciti homebox u meni-u kao sto je @m.ivanisevic rekao.Ako bude isto zovem sluzbu za korisnike
Razina korisnika 4
@Marko12 može, dogovoreno! Kolege su tu 0-24 sata, tako da će ti moći odmah pomoći 🙂
Kakva je to "Nočna opcija" koja se ručno mora uključivati?
Razina korisnika 4
Ne mora se uključivati ručno, no kako bi bili posve sigurni, korisnicima savjetujemo restart konekcije.
Razina korisnika 2
ma sve to je *****,, ako ja moram svaki dan provjeravat jeli opciju sustav prepoznao ili ne
Razina korisnika 4
@joka najsigurnije je provjeriti. Ako ima ikakvih nepravilnosti na računu, javi nam se.
Post ti je malčice editiran kako bi bio po pravilima foruma 😉
Razina korisnika 2
jeli imam pravo na žalbu da mi refundiraju GB ?
samo u jednom danu pojelo mi bespravno 11gb
Razina korisnika 4
@joka Trebalo bi zbilja provjeriti što ti troši data podatke. Možeš li nam ostaviti podatke OVDJE pa ćemo zamoliti kolege za analizu i provjeru?
Razina korisnika 2
nije problem i nepoznanica šta i tko troši promet,, pa ja ga trošim u nočnim satima skidam (downloadujem) ,problem je nočna opcija što vam neradi!!
Razina korisnika 4
@joka u redu, ali to i dalje treba provjeriti. Želiš li poslati podatke nama u inbox, poslati pisani prigovor mailom, nazvati ili otići na prodajno mjesto, na tebi je da odabereš. Mi ćemo pomoći na koji se god kanal odlučio.
Razina korisnika 2
hvala @Vip_Iva
ali kako sam rekao ja znam što mi troši promet, to nije sporno
nego morate angažirat dobrog programera da razradi aplikaciju za tu nočnu opciju jer taj problem imaju svi!
Razina korisnika 4
Poteškoće s uslugom se znaju javiti kod manjeg dijela korisnika, ali nam je baš zato bitno prijaviti ih kolegama kako bih oni mogli riješiti.
Razina korisnika 2
Hvala
Poštovani,
korisnik sam pokojne Homebox M tarife.

Od početka (2.1.2017.) bilo je problema s obračunom "noćne" tarife. Nabavio sam i aktivirao uređaj koji router isključi iz struje u 23:58, te uključi u 00:02... isti postupak i u 07:58/08:02 ujutro. Svejedno ne štima.

U zadnjih par mjeseci pojavljuje se i neka fantomska potrošnja data prometa koju je teško objasniti, a sumnjam na neispravan obračun. Nakon više odbijenica za prelaskom u Turbo tarifu (naknada za prelazak 50kn i cijena od preko 200kn, mjesečno, a "novi" korisnici 165kn, na što ne pristajem), danas sam u razgovoru s agentom uspio dobiti pozitivan odgovor.

Odqovorio je da je prijelaz na tarifu Homebox Duo besplatan! te da je cijena do isteka ugovora 165kn mjesečno! (do isteka ugovora imam još 9 mjeseci).

Na meni je da kroz par dana provjerim status svoje pretplatničke linije (naziv usluge i potrošeni promet, nažalost, pozivom službi za korisnike), pa ako to uspije - to bi moglo biti riješenje za velik broj nezadovoljnih korisnika tzv. tarife 30GB/noćna.

Naravno, još ostaje i trenutak zaprimanja računa :D

Ako se sjetim gdje mi je Antisklerin, valjda ću rezultate objaviti i ovdje.

Regards!
Luftinspektor

Odgovori