Riješeno

..molim pomoc

  • 2 February 2019
  • 4 odgovora
  • 993 pregleda

  • Forum rekreativac
  • 7 odgovora
...od 23.01.2019. sam skolopila ugovor homebox duo na 24mj i sve ok ali sam primjetila da mi se nocna opcija broji tj, nije besplatna
jedno 7-8 puta sam zvala ali nikakve promijene jer usluga je aktivirana i sve je u najboljem redu!
jucer u je majstor iz korisnicke cak savjetovao..pa uzmite si dodatnih 100G ak vam nebu dosta!
razgovor sa sluzbenikom je bio u 13.55 i nadam se da je snimljen pa se moze provjeriti!
al ok i to a ovo..moze mi netko ovo objasniti:




icon

Najbolji odgovor od A1_Petra 4 February 2019, 14:13

Pogledaj original

Odgovora 4

ova je zadnja

nitko...pa evo jos

Razina korisnika 1
Bedž +1
Pozdrav maska. Poteškoću sa potrošnjom sam proslijedila kolegama iz odjela tehničkke podrške. Kolege će ti se nakon detaljne provjere povratno javiti.
evo da javim epilog...nakon puno dana(od 23.01.) situacija je dosla k sebi!
objasnjeno mi nije nista jer kaj bi A1 bil nekaj kriv,ne?
eto..nadam se da je ovo moje zadnje zvanje upomoc ...

(e a o SZK bi se fakat dal šundroman napisati kakvih sve kreatura ima..isssssss..)

Odgovori