Riješeno

Moj Vip portal korisnik Homebox

  • 23 October 2017
  • 15 odgovora
  • 1653 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 3 odgovora
Nešto novo
Kako do Logiranje na moj vip profil ?

...do jučer sam koristio user i password, a danas treba broj mob ili podatkovne kartice?
icon

Najbolji odgovor od A1_Sanja 26 October 2017, 10:30

Pogledaj original

Odgovora 15

Razina korisnika 3
boki78 bok. Na linku https://moj.vip.hr/ se možeš prijaviti s korisničkim imenom i lozinkom. Ovaj način prijave, čija si slilku priložio, te traži ako na ranije navedenom linku klikneš na zaboravljena lozinka.
Razina korisnika 2
ja sam novi korisnik,, htio bi pristupi stranici https://moj.vip.hr/
nemam Korisničko ime i pasword!!
@joka
sve ti piše na početnoj stranici.
Razina korisnika 2
kad idem na registraciju traži mi kod, a ja nemam ništa od navedenog niti imam broj mobitela u vip-u
Razina korisnika 7
Bedž +3
@joka - odeš na registriraj se pa na homebox korisnik a kod se nalazi na Zahtjevu za zasnivanje ili na računu...

Stisneš uskličnik pored "registracijski kod" pa ti piše.
Razina korisnika 2
računa nemam pošto imam gratis 3mj,, a na ugovru pod kojom stavkom?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa sad, ne znam kako Zahtjev izgleda da bi ti mogao pomoći. Vidi negdje gdje imaš brojeve (kodove) pa probaj upisati. Ili nazovi SZK pa neka ti oni kažu. 😉
Razina korisnika 2
okey,uspijo sam se reg.. preko službe za korisnike

e sad mi treba jedno objašnjene koliki je ovo ukupan promet?
@JOKA preko 60 GB :8

Vaš sam korisnik od 2013 -2017... na zici a homebox_vec 3g ...pitam vas vec 5 dane nemogu uci na moj A1korisnicki racun...vasi tehnicari su mi obecali da ce to popraviti...(kada se hocu ulogirati stranica samo pobijeli i tu je prici kraj a korisnicko ime i lozinku nikad nije mjenjana vec godinama.

U nadi da ce to rijesiti Vaš korisnik....
 

Razina korisnika 1
Bedž +3

@vkudas odgovoreno ti je u inboxu pa nam se slobodno ponovno tamo javi ;) 

2.11.2020 dobila korisnik poruku i sa tim korisnickim podacima nemogu se ulogirati...hvala

Razina korisnika 2

@vkudas:

sad sam imao isti problem dva puta u 10 dana. (prvi put nakon 6 godina). Upisao sam svoje korisničko ime i lozinku i pojavio se bijeli ekran.

pomoći će samo telefonski poziv s tehničarom koji je otkazao izvornu lozinku i postavili smo novu lozinku.

 

ali ni to nije pomoglo...bar su decki uceni za takve situacije ja se nerazumije nista..

nisam dobio pismo dobrodoslice za homebox kome da se obratim hvala….

Odgovori