PITANJE

Losa brzina interneta na homebox uradju

  • 2 Svibanj 2020
  • 5 odgovora
  • 4274 pregleda

  • Tek sam došao
  • 0 odgovora

Prije par tjedana sam produzio ugovor za homebox el sam bio zadovoljan uslugom. Brzina je uvijek bila oko 20 25mbps. Nakon produzenja ugovora brzina ne prolazi 5mbps. Dosta cesto neprelazi ni 3mbps, a obecali su 200gb po najvecim brzinama el je prije bilo 100gb El zna tko u cemu je problem. 

Hvala na pomoci.


Odgovora 5

Pozdrav @Tomy jesi pokušao resetirati uređaj? Jesi kontaktirao našu tehničku podršku i prijavio poteškoće? Ako nisi svakako bi trebao napraviti prijavu kolegama kako bi napravili provjeru i pokušali otkloniti poteškoću. Broj na koji ih možeš nazvati je 0800 091 091. 

Razina korisnika 1

Ista stvar i kod mene. Godinama brzina uredna 30-80Mb/s. Zadnjih mjeseci konstantne oscilacije brzine. Konstantni padovi i zadržavanje downloada na bijednih 0.5Mb/s.

A vrhunac svega je odgovor agenata da premjestim router na drugo mjesto (od prije nekoliko godina se nalazi na istom mjestu i prije nije bilo problema). Jednostavno ne žele prihvatiti činjenicu da njihova oprema ne radi i da ne pružaju kvalitetnu uslugu koju redovno plaćam.

Dno dna

 

I kod mene ista situacija, do prije godinu dana je brzina bila oko 40Mbps, sad sam sretan kad dodje do 5, vecinom ne na 0.2…

Zvao sluzbu za korisnike - rekli su da su vjerojatno tehnicari "nesto pomaknuli" te da ce im javit i probat resetirat vezu prema ruteru, nema nikakvih promjena

Pisao mailove - samo copy-pasteaju istu stvar za svaki "odgovor", kazu da nadjem "povoljniji polozaj" a ruter ima full signal. Kazu da nisu detektirali nikakav problem s njihove strane no nakon odlaska na njihov vlastiti forum koji ne znam ako uopce gledaju uvjeren sam da je stvar u njima.

Glavno da se placa nepostojeci internet i kod njih nema problema

Pozdrav @Tomy jesi pokušao resetirati uređaj? Jesi kontaktirao našu tehničku podršku i prijavio poteškoće? Ako nisi svakako bi trebao napraviti prijavu kolegama kako bi napravili provjeru i pokušali otkloniti poteškoću. Broj na koji ih možeš nazvati je 0800 091 091. 

I sta ce mu rec da nadje bolje mjesto za ruter i nista nece postic kao i obicno

Razina korisnika 1

I kod mene ista situacija, do prije godinu dana je brzina bila oko 40Mbps, sad sam sretan kad dodje do 5, vecinom ne na 0.2…

Zvao sluzbu za korisnike - rekli su da su vjerojatno tehnicari "nesto pomaknuli" te da ce im javit i probat resetirat vezu prema ruteru, nema nikakvih promjena

Pisao mailove - samo copy-pasteaju istu stvar za svaki "odgovor", kazu da nadjem "povoljniji polozaj" a ruter ima full signal. Kazu da nisu detektirali nikakav problem s njihove strane no nakon odlaska na njihov vlastiti forum koji ne znam ako uopce gledaju uvjeren sam da je stvar u njima.

Glavno da se placa nepostojeci internet i kod njih nema problema

Već sam ih u nekoliko navrata kontaktirao, službeno mailom te pozivima prema agentima. Nikad konkretan odgovor i rješenje nisam dobio. Ne samo da je 4G preopterećen, već i 3G nije uopće stabilan! 

Žalba na račun će svakako biti pokrenuta s moje strane. 

Odgovori