Lopovi

  • 17 June 2017
  • 12 odgovora
  • 5076 pregleda

znači prije mjesec i pol dana vaš prodajni operater mi dolazi na kuću i nudi tv i internet "neograničeni" naglašavam po najvećoj mogućoj cijeni, ja ono aj super ionako smo mislili preć na neš novo malo brže jer ona niti 3mbit od optime su za fosile čitat novina....nakon cca 10-15 dana internet ko da je pao u provaliju, odjednom mi ni YT nemože učitat ništa, da cijeli dan ostavim video nebi ga učitao, ja odma na vip stranicu i gore kaze neograničen internet a dole lagano tamnim slovima, sva sreca nisu ih i cenzurirali sto me iznenadilo oh oh.. kaže nakon potrošenih 100 gb brzina se smanjuje na.... 1mbit ili ti ga brzinu kojom se razgrađuje nafta....ja pošaljem pritužbu i odgovor stiže nakon cca mjesec dana i oni meni kažu da sam ja zaprimio sve te uvjete i da san znao to i da nemogu bez penala raskinut, pa amter vam j**** , međutim ništa nismo zaprimili ni prije ni poslije potipisivanja osim samog modema, vaš operater nam nije rekao za limit od 100 gb koji nam je nadasve premalen za naše pokućstvo, da ni ne govorim o varijacijama u signalu mreže, odjednom imam 20 mbit a u drugom 1 tako da je to neprihvatljivo, zatim vaš operater mi je rekao da ćete riješiti spor s optimom (mog maloljetnog sina natjerali putem telefona na produljenje ugovora, što je priča za sebe...) u suprotnom vi nećete moći uključiti svoju tarifu, međutim meni je prije tjedan dana došao penal radi raskida ugovora s optimom od 2000 kn?? jel to znači da ste išta riješili, ko će sad to platit? ne pada mi napamet da plaćam 2 pretplatnička ugovora....nakon svega kažete da imate žalbeni rok od 14 dana a treba vam 20 da odgovorite na prokleti e-mail??? ovo nije fer sa vaše strane do mila boga te ću se morati obratiti drugim službama ukoliko ne obavite svoj posao kako treba jer baš radi toga što netko ne obavlja svoj posao ja bi sad trebao plaćati 2 ugovora...netko bi fino mogo završit u crnoj kronici 🆒

Odgovora 12

Razina korisnika 5
Na ugovoru na koji pretplatnik stavlja potpis navedeno je da krajnji korisnik, potpisnik ugovora, prihvaća Opće uvjete poslovanja telekomunikacijskog operatera kao i uvjete korištenja odabranih usluga. Ako ih korisnik ne zaprimi, najčešće stoji opaska da, ako ih ne zaprimi pri potpisivanju ugovora, obvezuje se Opće uvjete preuzeti s web stranica operatera, dok je u uvjetima korištenja odabrane usluge/tarife definirano sve vezano za brzinu (u ovom slučaju smanjenje brzine nakon potrošenih 100 GB prometa).

Ne može niti jedan operater riješiti ikakve sporove s već postojećim operaterom čije ste usluge koristili, a ako je raskid ugovora izvršen prije isteka ugovorne obaveze, naplaćuju se penali za prijevremeni raskid. To je sve uređeno HAKOM-ovim pravilnikom i u ovom su slučaju svi dobro pokriveni.

Na rješenje prigovora moguće je žaliti se drugostupanjskom povjerenstvu operatera, a ako ni njihovo rješenje ne odgovara, cjelokupni se slučaj prijavljuje HAKOM-u.

Tako da je bolje rješenje poslati prigovor Vip-u, forum nije kanal podnošenja prigovora niti će itko s foruma moći išta napraviti po tom pitanju.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Za 30kn možeš kupiti još 100GB, a što se tiče ostalog... Imao si i previše vremena da istražiš malo što ti se sve nudi na tržištu i dođeš tijekom 14 dana bar jednom tu malo čitati... Sad do isteka ugovora prouči malo potrošnju pa se navikni da ti 100-200Gb izdrži cijeli mjesec.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Ja bi ih na tvome mjestu tužio. Teraj do kraja sa time koliko god daleko da ide. Pozivanje na Opće uvijete koji stoje na internet stranicama koje nisu svima dostupne (nemaju svi internet), posebno ne u trenutku uzimanja usluge je apsolutno nedopustivo. Sutra će se netko sjetiti prodavati cigle u kutijama od ajfona sa malom zvjezdicom na poleđini da pogledaju na internetu što je zapravo u kutiji. Da ne govorim o obmani i lažima koje prodajni predstavnici dalje serviraju kad ih uhvatiš u lažima. Ovaj lopovluk bi se trebao podići na malo višu razinu, za početak krenuti preko medija. Na kraju krajeva svi viđamo prodajne predstavnike VIP-a po gradu, uzmi mobitel u džep, uključi snimanje i pravi se kao zainteresirani korisnik i snimi ono što ti likovi govore a onda to pošalji 24sata ili na Provjereno da naprave reportažu dalje (ti na Provjerenom svaki četvrtak upravo takve love vezano za lažno zdravstveno osiguranje i sl., znam 2 firme koje su se i ugasile nakon tih reportaža).

Sve u svemu ovom lopovluku u rukavicama stvarno treba stati na kraj. Prije 2g su tako prodajni predstavnici VIP-a u nekom selu dole u Dalmaciji na prevaru svima prodali Homebox i VipSat, nakon reportaže u Provjerenom isti taj prodajni predstavnik (Significo) preuzeo je slučaj na sebe, otkazo sve ugovore i išli su se dole ljudima ispričavati sa VIP-ovom promo materijalima (dekicama, majicama i sl). Imaš na internetu brdo o tome. Nisi ti jedini prevaren, ima vas više, samo treba to podići na malo višu razinu, napraviti veću frku oko toga i može se to izgurati do kraja.
Pa normalan čovijek računa da će mu sve ona budaletina kazat, ak si već na poslu prodajnog predstavnika kontaš da će ti on to predstavit a ne da se ja trebam trat 15 dana čitajuči njihovih 10 miljuna članaka od kojih nijednog ni oni sami ne razume, ispocetka sve super zadovoljan uslugom kao sto je i momak predstavio al za taj pad interneta kad se desio... instantno san isparia na mozak, koja je iopce p**** materina hakom, sve ce smislit da prebace krivnju s jednog na drugog, kao sto je acer rekao kad se prebacujes s jednog na drugog operatera nije baš da imaš neke živce i izbor za gledat po internetu njihove uslove.... tih 100 gb bi bilo oke da su samo mobiteli priključeni, a još uz 2 računala, malo online gaminga i ponešto skidanja ni ludom nebi bilo dovoljno.... ako ne riješe kako bog da, potrudit cu se da sve uredno završi u novinama...fala puno
Lopovi. Naslov na temu savršeno odgovara!!!
Razina korisnika 4
Bok @ukasi
Žao mi je zbilja čuti ovako negativna mišljenja. Možemo li ti kako pomoći?
Autora teme mogu poručiti da nisu svi agenti prevaranti,u mom slučaju je terenska agentica bila transparentna te je bila skroz otvorena kad sam ju pitao "u ćemu je kvaka" sa tim flatom.
Reklame sa tv i letci su totalna muljaža,malim slovima i astersiskom možeš odmah viditi gdje je kvaka.
A sa 1mbps nakon 100gb je tragedija,Vip je mogao staviti bar na 4mbps da donekle možeš surfati ko normalno ljudsko biće,nismo svi curice što skrolaju facebook
Razina korisnika 1
Ja uopce neznam na sta se ti zalis,100 gb nakon cega ti brzina pada na 1mbit?
Ima nas koji ni tih 1mbit nemaju,a znam o cemu pricam🆒
I ja imam tarifu sa neogranicenim internetom,tj.2 gb brzog interneta,dobrom voljom tri dana nakon cega mi se smanjuje brzina al nemam cak ni taj 1mbit.
Tako da sto se tice tih tvojih 100 gb iako vjerujem da ti i nije nesto al eto.
Mozes pisati prigovor vipu,napises velikim tiskanim slovima na obicni bijeli papir obavezno stavi datum potpis i najvaznije podatke,pa poslikaj ili skeniraj,mail imas na vipovoj stranici ili salji postom moze i faks.Imas i obrazac na vipovoj stranici-prigovor na kvalitetu usluge.
Vjerujem da nista neces postici time govorim iz iskustva.
Ovo za optimu tjeraj do kraja,nerazumijem bas dio kad kazes maloljetno djete produljilo ugovor telefonski? Cist humor🆒
Ali barem nesto nauci iz svega ovoga-nikad nepotpisuj nista sa prodajnim operaterima,djeci zabrani telefonski razgovor sa nepoznatim ljudima hahah..i sretnoo
@ROBOGO i @SUNASCE kako vas nije sram tako napisat? Katastrofa, zato VIP i je*e ljude toliko.
"Na ugovoru na koji pretplatnik stavlja potpis navedeno je da krajnji korisnik, potpisnik ugovora, prihvaća Opće uvjete poslovanja telekomunikacijskog operatera kao i uvjete korištenja odabranih usluga. Ako ih korisnik ne zaprimi, najčešće stoji opaska da, ako ih ne zaprimi pri potpisivanju ugovora, obvezuje se Opće uvjete preuzeti s web stranica operatera" - koji k****?!?!?! Meni je caca potpisa ugovor, u niti jednom momentu mu to nije spomenuto, nazva je mene i reka da mu je vip da neograničen internet. Zovem agenta koji mu je proda on meni ponovo naglašava da je internet NEOGRANICEN. Odakle ti pravo navest da korisnik treba sam otic na internet i procitat uvjete, pari da to pola ljudi zna napravit, kao ni moj otac. Agent je odradija sranje od posla, kao sta ih 90% radi, jer nemaju pojma, a ne krivim njih nego one koji ih obucavaju.

ovo sta je @sunasce naveo/la " Imao si i previše vremena da istražiš malo što ti se sve nudi na tržištu i dođeš tijekom 14 dana bar jednom tu malo čitati... Sad do isteka ugovora prouči malo potrošnju pa se navikni da ti 100-200Gb izdrži cijeli mjesec." da mi to reces tako, meni u facu, ili u mom slucaju kada bi prijavio kvar, diga bi 10 osnovanih tužbi protiv tebe, jer eto igrom slucaja, ja sam programer a supruga odvjetnica, i igrom slucaja se poprilicno bavimo GLUPOSTIMA koje si ti naveo/la. Prvo i osnovno, jel agent tu da korisniku sve objasni? Oces rec da bi covik onda triba ic i procitat knjigu tehnoloških pojmova, i onda proucavat vaše uvjete da vidi da mu je nesposobni agent podvalija neogranicen internet pod 100 gb????? KATASTROFA od vipa a još veci proljev od odgovora.

@KURWA_PETTYBOY digni tužbu, prijavi na HAKOM, daj na provjereno i u medije. Viruj mi neces bit jedini, ima nas puno. VRIME JE DA SE LOPOVI ZAUSTAVE. Ako išta, bar sad postoje prava koja OPERATERI moraju ispoštovat.

Od kad je otac potpisa faking ugovor ima misec ipo, ne rade mu odlazni pozivi. Poslali ste novi ruter, koji je toliko prljav, kao da je putovao u blatu, a kad vec saljete rabljene uređaje nastojte ih bar ocistiti. Naravno, ni nakon zamjene rutera ne rade odlazni pozivi. Internet radi, na momente nikako na momente do 25 mbit/s.

Lipo je poštar reka kad je donosija router, citiram : " ma di ste to smeće uzeli, imam ih pun kombi svaki tjedan koji se vraćaju nazad. Ljudima masovno ne rade i vracaju ih!!!!". Ja sad čekam treći ruter, ocete mi bez stvaranja problema raskinit ugovor o vašem trošku ako ni on ne bude radio, jer mi niste u mogućnosti ispostaviti plaćenu uslugu??? Virujem da znate na koje uvjete se pozivam, i da imam potpuno pravo na to, jer svi pozivi su snimljini i zabiljezeni, cila agonija od tri miseca.

I onda će se nac ponovno jedna @SUNASCE i reci da smo imali MISEC IPO DANA DA POPRAVIMO I PROUČIMO. DA SMO VJEROJATNO MI SAMI TRIBALI RIJEŠIT KVAR: KATASTROFA.

KATASTROFAAAAA!!!!!
Razina korisnika 1
Ja se potpuno slazem stobom ali i ovo sto je @ROBOGO naveo je apsolutno tocno.I sam znas da je tako.Ali ljudi moji gledam puno starijih osoba po centrima a cesto sam tamo igrom prilika,pa to sve dolazi bez pratnje mladjih nekoga tko se razumije barem malo,potpisuju ljudi ma nezna on ni sta potpisuje.Trebalo bi se malo povesti racuna o tome.Pa povedi sina,unuka ili nekog treceg.
A sto se tice opcih uvjeta,ja koja imam savrsen vid se namucim dok to procitam,a sta ce stare bakice stim? Treba im mikroskop:cool
Upravu si i da se na prodajnim mjestima nespominje preuzimanje opcih uvjeta,daju ti sve papirice i samo jedva cekaju da potpises i ajd cao.
Samo nije to krivica Vipa,vjerujem da ni ostali operateri nisu nista bolji.
Radim sa puno operatera, jer isporucujem sustave takve di nam je potrebna internetska veza, i nažalost, moram rec da svi operateri su bezobrazni i samo gledaju kako prevarit, ali stvarno stvarno TU vip prednjaci. Nikad mi nisu isporucili ono sta su obecali, NIKAD. KAko sa velikim sustavima tako i sa mobilnim pretplatama. Za sve sam se mora slomit i psihicki obolit da bi dobija sta sam platija. U mojoj kuci, na istoj udaljenosti imam (razlike 50m) antene vip-a, ht-a... Znaci na istoj lokaciji u kuci, HT mi isporucuje brzinu mobilnog interneta 4G od 110 mbit/s, Tele2 mi isporucuje preko pokucnog interneta 90 mbit/s, a vip isporucuje u periodima od 5 minuta, malo 1 mbit/s a malo cca 20 mbit/s. Može li mi to neko objasnit? Di je tu logika? Nekada je VIP slovija za najnapredniji sustav, pogotovo kad je posta vodafon, ima 10+ godina. A to za starije ljude, moj otac niej bija u centru, nego mu je na kucu dosa lik. I ne nije mi otac dida od 70 godina vec ima 55 godina, i zna sta cita, ali nije toliko informaticki pismen da bi zna otic i nac na vipovim stranicama opce uvjete, iako koristi internet za citat novine i tako to. Zamisli kad to on ne zna, kako onda nasamare jadnu bakicu i dida od 80+ godina. Ne važno dal bi sa njima triba bit unuk/unuka ili ne znam, agenti su tu da budu pošteni, i da pošteno prezentiraju svoju uslugu, bez varanja i gledanja kako ce dobit proviziju na potpisani ugovor.

Evo primjer koliko VIP vara, karta pokrivenosti. Ostali operateri isporucuju barem približnu brzinu koju reklamiraju, ovo su mape pokrivenosti mog podrucja di zivim, po operaterima
VIP



Tele2



HT




Može li mi netko objasniti zašto mi je pokrivenost SAVRŠENA a ja imam cca 20mbit/s
Razina korisnika 5
@ROBOGO i @SUNASCE kako vas nije sram tako napisat? Katastrofa, zato VIP i je*e ljude toliko.
"Na ugovoru na koji pretplatnik stavlja potpis navedeno je da krajnji korisnik, potpisnik ugovora, prihvaća Opće uvjete poslovanja telekomunikacijskog operatera kao i uvjete korištenja odabranih usluga. Ako ih korisnik ne zaprimi, najčešće stoji opaska da, ako ih ne zaprimi pri potpisivanju ugovora, obvezuje se Opće uvjete preuzeti s web stranica operatera" - koji k****?!?!?! Meni je caca potpisa ugovor, u niti jednom momentu mu to nije spomenuto, nazva je mene i reka da mu je vip da neograničen internet. Zovem agenta koji mu je proda on meni ponovo naglašava da je internet NEOGRANICEN. Odakle ti pravo navest da korisnik treba sam otic na internet i procitat uvjete, pari da to pola ljudi zna napravit, kao ni moj otac. Agent je odradija sranje od posla, kao sta ih 90% radi, jer nemaju pojma, a ne krivim njih nego one koji ih obucavaju.

Zato što je sve to uglavnom navedeno na ugovoru. Nisam u potpunosti siguran kako je u Vipnetu, kod drugih operatera na ugovoru jasno stoji prostor gdje se stavlja oznaka da je potpisnik ugovora u potpunosti upoznat s uvjetima korištenja i da su mu uručeni pri potpisivanju ugovora, a ako nisu, da ih se obvezuje preuzeti s web stranica operatera.

Nema me što biti sram to napisati kada je istina. Provjerite na dokumentaciji, 99% da je takvo nešto navedeno na ugovoru.

Stoji čak i u Općim uvjetima poslovanja Vipnet d.o.o., čak sam i podebljao da bude malo jasnije:

1.2. Potpisivanjem Zahtjeva, Krajnji korisnik prihvaća uvjete korištenja usluga Vipneta utvrđene ovim Općim uvjetima. Vipnet će Krajnjem korisniku prilikom potpisivanja Zahtjeva uručiti ove Opće uvjete, Cjenik elektroničkih komunikacijskih usluga VIPnet d.o.o. (u daljnjem tekstu: Cjenik) te Uvjete korištenja usluga koje je Krajnji korisnik ugovorio s Vipnetom, odnosno prije potpisivanja Zahtjeva uputiti Krajnjeg korisnika da ove Opće uvjete, Cjenik, kao i Uvjete korištenja usluga koje je ugovorio može preuzeti i s internetskih stranica Vipneta www.vipnet.hr te www.tomato.com.hr, www.bnet.hr i www.amis.hr. Ovi Opći uvjeti i sve njihove odredbe koje su vezane uz potpisivanje Zahtjeva primjenjuju se i prilikom sklapanja ugovora putem sredstava daljinske komunikacije, u kojem slučaju potpis Krajnjeg korisnika nije potreban.

HAKOM ovdje neće (barem odmah) biti od neke pomoći jer će Vas uputiti da riješite stvar s operaterom (prigovorom, pa u slučaju da ne odgovara rješenje prigovora žalbom drugostupanjskom povjerenstvu), tek nakon toga se podnosi prigovor HAKOM-u, i tek nakon toga nadležnom sudu.

Ako ste spremni na bacanje novaca na odvjetnika, sudske pristojbe itd. - samo dajte, odmah u medije (kao što tisuće ljudi radi, bez ikakvog uspjeha ili pomaka) ili odmah izravno na sud gdje će Vas sudac vratiti skroz na početak.


žao mi je što ste upali u ovakve probleme, ali koliko god da grozno zvuči - sami ste si krivi. Jer i dalje ne prihvaćate hrvatsku realnost: ako je predobro da zvuči istinito, vjerojatno nije istinito.

dodatak: pojam "neograničen" se u kontekstu pristupa Internetu veže uz količinu dostupnog prometa u tarifi, tako da niste dobili krivu informaciju. Samo nepotpunu.

Odgovori