Riješeno

Huawei b683 firmware pitanje

  • 26 Prosinac 2016
  • 4 odgovora
  • 690 pregleda

Bok,

kao što sam naslov kaže imam pitanje / molbu vezanu za Huawei b683 router.
nešto sam zeznuo i sada ne radi, a imam VIP internet preko njega.

Naime trebam firmware za njega da bi ga mogao instalirati, jer tražeći po netu nisam našao odgovorajući
firmware, a sve koje sam našao imaju različit firmware of wireless module... i ne može se instalirati.

moj router ima firmware of wireless module: 1196.11.247.02.113

Stoga se nadam da mi netko može pomoći :)

te dati link ili poslati na e-mail firmware za moj Huawei b683

još sam kontaktirao Huawei podršku i oni su mi odgovorili da Vipnet treba to imati i da vas kontaktiram

Hvala
icon

Najbolji odgovor od A1_Silvio 27 Prosinac 2016, 11:52

Bok,

Nažalost nemamo više razvoj za ovaj uređaj pa tako niti SW.

Opcija je slanje uređaja na servis da se to tamo riješi, ili produživanje ugovora uz uzimanje novog Homebox uređaja.
Pogledaj original

Odgovora 4

Pozdrav @bundyboy,

svaki Huawei B683 koji je uzet u Vip-u ima verziju softvera:
firmware of wireless module: 1196.11.247.02.113
softverska inacica routera: 1196.11.247.02.119
Samo što je firmware prilagođen za VIP korisnike i ukoliko ti ne radi savjetujem ti da ga odneseš u ovlašteni servis.

Poz!
Pozdrav @bundyboy,

svaki Huawei B683 koji je uzet u Vip-u ima verziju softvera:
firmware of wireless module: 1196.11.247.02.113
softverska inacica routera: 1196.11.247.02.119
Samo što je firmware prilagođen za VIP korisnike i ukoliko ti ne radi savjetujem ti da ga odneseš u ovlašteni servis.

Poz!


Bok,

hvala na odgovoru ali nažalost odlazak u servis ne igra ulogu jer mi nije blizu
a i istekla je garancija. što znači da ne bi baš jeftino prošao to što će oni instalirati firmware
a doslovce traje par minuta... ne razumijem zašto firmware samo druga verzija ne prolazi....
bilo bi super kad bi mogao dobiti download link ovjde ili putem e-maila pa da ja mogu instalirati
da sada bezveze ne otkazujem preplatu jer mi je istekao ugovor.

lp
Bok,

Nažalost nemamo više razvoj za ovaj uređaj pa tako niti SW.

Opcija je slanje uređaja na servis da se to tamo riješi, ili produživanje ugovora uz uzimanje novog Homebox uređaja.
šteta na lošem after sale supportu.

ali inače hvala na odgovoru.

Odgovori