Riješeno

Homebox ZTE MF 283+ - nema signala

  • 14 Siječanj 2017
  • 10 odgovora
  • 5233 pregleda

Danas sam u VIP-u uzela spomenuti modem (Homebox / Officebox ZTE MF283+) i slijedivsi upute postavila sve kako je trebalo, pune 3 minute "mucenja".. Modem sam postavila doslovno na prozor, antene/odasiljace ustekala svaku s jedne strane i udaljila jednu od druge nekih pola metra, malo vise (kako i pise) i ukljucila u struju.. Prve tri lampice mahom upaljene, lampica za signal ugasena.. Vec 3 sata pokusavam na sve moguce nacine doci do signala no bezuspjesno.. Premjestam na druge prozore, okrecem antene (ha ha ha) , ukljucujem i iskljucujem ruter.. Nista.. Signala nema.. Da li je moguce da mjesto u kojem jesam nije pokriveno VIP-ovim signalom? Zena na salteru me na nista takvoga nije upozorila .. Pretrazujem sve moguce stranice ne bi li naisla na nekoga sa istim problemom, no nisam.. Pokusat cu jos ovako, pa ako ne uspijem u ponedjeljak se vracam u VIP centar..
Hvala unaprijed.
icon

Najbolji odgovor od Barbi21 16 Siječanj 2017, 23:30

Lady libertine - rijeci su ti se ocigledno pozlatile, jutros proradilo 😃 :D

Vip_sinisa - rijeseno, hvala 🙂
Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 7
Bedž +3
Jesi li sigurna da ti je usluga aktivirana uopće. Dostavili/dali su ti opremu, al moze proć i 48 sati za aktivaciju broja. Ako ima netko VIP broj na mobitelu i radi mu, radit će i Homebox.
Sunasce - nadam se i ja 🙂 Svakako, ugnjavit cu ih toliko da ce proraditi i u slucaju da je neispravan hahaha 🙂
Razina korisnika 7
Bedž +3
Odmah ne znači uvijek odmah... Nadam se da nije kvar i da će ti profunkcionirati kroz 24 sata. Ako ti ne proradi sutra popodne sjedni za telefon i ugnjavi SZK. Ako ne budu mogli pomoć u ponedjeljak do VIPa 🙂
@Barbi21 Bok, mozes nam poslat telefonski broj Homebox-a u privatnoj poruci pa da provjerimo na sistemu
Nazovi SZK i provjeri. Šanse da ti je isti dan aktivirana usluga je vrlo mala, mooožda ako je novi broj. Ako nije, ponedjeljak ti je najbolja šansa. Posebnim odjelima je ipak vikend 😃
Niš se ne sekiraj, bit će ti riječeno, vjerojatno treba samo malo pričekati 🙂 Držim fige da se aktivira čim prije 🙂
Razina korisnika 3
Moj vam je savijet da pogledate dole navedeni video te još jednom provjerite da li ste sve ispravno napravili.

https://www.youtube.com/watch?v=D51wCMGA0io

https://www.youtube.com/watch?v=zg2MDw0rohQ

Ukoliko i dalje imate bilo kakvih poteškoća kontaktirajte službu za korisnike te im objasnite svoj problem kako bi pokušali otkloniti u što kraćem mogućem roku.

Ukoliko se ustanovi da uređaj nije ispravan iz nekog razloga uputite se na prodajno mjesto u kojem ste ga i kupili.
NOORD3V - hvala na odgovoru, video sam pogledala i sigurna sam da sam sve napravila, mozda je cak u modemu greska.. hvala , svejedno!

Sunasce - O tome sam razmisljala, i to mi je zadnja nada - bas zbog toga sto mi je zena na salteru rekla da ce se aktivirati odmah po paljenju rutera, jer sam bas pitala hoce li trebati cekati na sto je odmah odgovorila da nece.. Vidjet cemo do sutra, pa ako nista, pravac VIP..
Hvala ti na odgovoru..
Lady_Libertine - nadam se da je tako.. 😃 Vidjet cemo ujutro 😉
Hvala ti na odgovoru
Lady libertine - rijeci su ti se ocigledno pozlatile, jutros proradilo 😃 :D

Vip_sinisa - rijeseno, hvala 🙂

Odgovori