Riješeno

Homebox usluga katastrofalna

  • 3 February 2020
  • 25 odgovora
  • 11633 pregleda

Razina korisnika 2

Poštovani,

korisnik sam A1 mreže putem Homebox uređaja. Nalazim se u Metkoviću.

Nisam zadovoljan brzinom interneta koji mi A1 nreža isporučuje putem Homeboxa (4G mreža).

Svakodnevno mjerim brzinu i utvrdio sam da se brzina downloada kreće između 7 Mbps i 16 Mbps, a upload između 10 i 10 Mbps.

Na istoj lokaciji, kada koristim Tomato 4G mrežu, brzine downloada su između 40 i 70 Mbps.

Obzirom da putem mobitela bez problema na istoj lokaciji dobijem ogromne brzine, moj zaključak je da nije problem u dostupnosti signala, nego u lošem Homebox uređaju.

Svakodnevno šaljem pritužbe Službi za korisnike A1 mreže ali moj problem još nije riješen.

Smatram da sam kao korisnik zakinut za uslugu, te da isti trebaju:

1) ponuditi da plaćam samo dio računa obzirom na nekompletnu uslugu, ili

2) otkloniti kvar i isporučiti mi novi uređaj koji može parirati mobitelu srednje klase, ili

3) ponuditi raskid ugovora bez plaćanja preostalih rata ugovora obzirom da proizlazi da su me kao potrošača doveli u zabludu

Napomenuo bih da je prvih nekoliko mjeseci nakon sklapanja ugovora, brzina interneta bila zadovoljavajuća, u prosjeku 40Mbps u downloadu, što me navodi na logičan zaključak da se radi o varanju potrošača i svjesnom smanjivanju brzina mreže nakon što potrošač potpiše ugovor i proteknu rokovi za besplatan raskid ugovora.

icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 3 February 2020, 19:41

Pogledaj original

Odgovora 25

Razina korisnika 2
Bedž +3

@sjozepovic Pozdrav, žao mi je radi tvog nezadovoljstva samom brzinom. U tvom slučaju potrebno je poslati pravovaljani pisani prigovor da se pokrene reklmacijski postupak. Nakon toga će prigovor biti pozitivno riješen ili ćeš dobiti uputu o pravnom lijeku i daljnjem žalbenom postupku. Ovdje će odjel tehničke napraviti provjeru i utvrditi da li postoje osnove za ovo što navodiš. 

Razina korisnika 2

Naravno da postoje osnove.

Pustite mi " mjerenja na daljinu" i ostala pravna izmotavanja.

Ako mobitel može, onda bi i vaš uređaj morao moći. Simple as that.

Ako vaš Homebox uređaj nije u stanju primati 4G mrežu bolje od mobitela onda mi dajte neki mobitel koji će mijenjati njegovu ulogu pa neka služi kao hotspot.

Pazite ove rečenice: "brzine prijenosa podataka ovise o raspoloživim resursima mreže, mogu varirati i temelje se na principu "best effort"..."

Hoćete reći: imamo dobru volju ali lošu infrastrukturu tako da ćemo vam naplatiti kao da je sve najbolje na svijetu, a ako zapne, mi smo pokušali ali vi tu ne možete ništa.

Mene ne zanima vaš izgovor da nekad više korisnika koristi mrežu odjednom pa zato. Nigdje u ugovoru nije stajalo da će veza biti dobra ako ja budem jedini korisnik. Tvrdili ste da imate dobar proizvod. Ponudili cijenu. Sada isporučite to što tvrdite da imate.

Čista prevara, sramotno

Razina korisnika 2

dobro došao u klub, nisi jedini sa takvim problemima, slijepi su i gluhi na naše pritužbe, i meni je sve super radilo prvih par mjeseci a sada mi je download manji od tvojeg. uzaludne su ti žalbe i pregovaranja…. i ja sam se žalio na brzinu i samo želim da vrate brzine s početka usluge a oni mi nude raskid ugovora uz penale!?!?!?

 

Razina korisnika 2

Evo, uputio sam prigovor drugostupanjskom tijelu, a u cilju boljeg informiranja javnosti prilažem tekst prigovora:

Korisnik sam usluga A1 mreže, te sam pretplaćen na dva "paketa"- fiksna mreža (putem parice) putem koje mi se dostavlja TV signal, i mobilna mreža Homebox putem koje primam internetsku mrežu. 

Razlog odabira ove dvije usluge bio je taj što sam prethodno bio nezadovoljan brzinom interneta kao korisnik Optima mreže, te sam nakon nekoliko telefonskih razgovora sa agentom A1 mreže odlučio preći na A1 jer ste me uvjerili da ću odabirom gore navedenih opcija biti zadovoljan prvenstveno brzinom interneta, a i ostalim uslugama.

Na Optima Telekom mreži, maksimalna brzina interneta (putem parice) bila je nekih 5Mbps u downloadu a upload otprilike 2Mbps što je za moje potrebe, kao i današnje standarde, ispod svake razine.

 

Agent A1 mreže predložio mi je da izmjerim brzinu interneta na svome mobitelu, koji koristi Tomato mrežu, te smo konstatirali da na lokaciji na kojoj prebivam, bez problema postižem brzinu downloada od 40Mbps i više, te me isti uvjerio da mogu slobodno računati na tolike brzine ukoliko prijeđem na Homebox uslugu. Činilo mi se logično, te sam pristao, poglavito iz razloga što tijekom tih nekoliko razgovora nije bilo spomena o "best effort" principu pružanja usluga, kao i posipanju pepelom od strane tog mobilnog operatera u slučajevima kada nisu u mogućnosti isporučiti spomentu brzinu mreže.

 

Uređaj sam smjestio tik do prozora, dakle uz vanjski zid, kao što je i preporučeno, ali istovremeno svakodnevno vršim mjerenja kako kućnog wifi signala, tako i mobilne 4G Tomato mreže.

Mojim mjerenjima utvrdio sam da mi u posljednje vrijeme brzina interneta putem A1 Homebox uređaja iznosi između 9Mbps do 20Mbps (prosječno nekih 12Mbps) dok je upload puno bolji i u pravilu je debelo preko 20Mbps.

ISTOVREMENO, mjerenja 4G Tomato mreže na istoj lokaciji pokazuju brzinu od minimalno 40Mbps!

 

E sada, ako se ne varam Tomato i A1 koriste istu infrastrukturu?

Kako je onda moguće da Tomato funkcionira stabilno i brzo a Homebox toliko loše? Moj mobitel jednako dobro lovi 4G bilo gdje se nalazio u kući. Dakle u startu priznajete da je Huaweijev receiver koji ste isporučili kao Homebox loš, da ne kažem smeće? Pa investirajte u bolji, skuplji.

 

Meni kao laiku nameće se zaključak, odnosno sumnja:

a) Homebox (Huawei) uređaj je loše kvalitete, zapravo lošiji od najjeftinijeg smartphone uređaja,

b) A1 svjesno putem nekog softvera "krade" signal korisnicima i preraspodjeljuje ga po vlastitom nahođenju a sve u nadi da većina neće primjetiti ili svakodnevno mjeriti brzinu mreže, 

c) A1 operater nije u stanju isporučiti obećanu brzinu interneta, čime svjesno obmanjuje potrošače  prilikom sklapanja ugovora, pravdajući se kasnije "best effort" principom. 

 

Ovaj izraz "best effort" me svaki put razbjesni kada ga spomenu o svome odgovoru. Evo kako ga tumačim: Mi (A1), imamo dobru volju i namjeru isporučiti vam najbolji signal koji postoji, ali se tehnički nismo pripremili za toliki broj korisnika tako da pored najbolje volje (best effort) NISMO U STANJU isporučiti korisniku ono što je obećano i što se od nas očekuje. Znajući da će nam se to dogoditi, unaprijed smo poduzeli sve potrebne korake da zaštitimo enorman profit, tako da smo uveli princip sklapanja ugovora na daljinu (ugovor postaje valjan kada korisnik preuzme paket od poštara), mjerenje usluge na daljinu, također imamo sitnim slovima napisane principe "best effort" i kojekakva slična ugovorom zaštićena sredstva koja će malog korisnika zastrašiti, zgaditi i natjerati da ne poduzima ništa nego se pomiri sa bezizlaznom situacijom.

 

Poslužit ću se primjerom da bude jasnije: best effort usluga bila bi kao da autoprijevoznik proda više autobusnih karata nego što ima sjedaćih mjesta u autobusu, pa određeni broj putnika mora stajati do odredišta a pritom je platio istu cijenu kao oni koji sjede. 

Gospodo, ukoliko svakom korisniku ne možete pružiti "mjesto za sjedenje" onda prestanite prodavati karte. Ima i drugih "autoprijevoznika". Ili barem naglasite klijentima da će morati "stajati", pa da vidimo koliko će njih platiti kartu.

 

Svoje korisnike snimate kada vas nazovu, a istovremeno se pozivate na Kaznene odredbe ukoliko bi se netko drznuo Vas snimati tijekom istog tog razgovora. 

Kada Vam korisnici upute prigovor putem Službe za korisnike tražite OIB, osobne podatke, "šifru korisnika" što me dodatno ljuti jer ne znam čemu je služilo silno prikupljanje podataka prilikom sklapanja ugovora??? 

Zašto TRANSPARENTNO korisnicima ne objasnite koje su posljedice prijevremenog raskida ugovora? Slučajno sam doznao (naglašavam SLUČAJNO) da u slučaju raskida ugovora i nisam dužan platiti sve iznose pretplate za mjesece do isteka ugovora, kao što je to uvriježeno mišljenje, nego se radi o poprilično maloj svoti. Vidite, to su informacije koje su meni kao potrošaču bitne, i trebale bi biti dostupne čak i onima kojima kompjutor i internet nisu svakodnevna igračka.

 

Dakle, ponovno izražavam nezadovoljstvo uslugom koju mi A1 mreža pruža i koju masno naplaćuje. 

 

Na cijenu sam pristao i na nju nemam prigovor, ali isto tako očekujem da dobijem ono što plaćam. 

 

Opcije koje ja kao korisnik usluge predlažem kako bismo razriješili ovu situaciju (poredano hijerarhijski):

1. U što kraćem roku pronaći tehničko rješenje koje će osigurati MINIMALNO 20Mbps downloada i 40 Mbps uploada (bilo da će se raditi o novijem, boljem routeru ili nekom pojačivaču signala),

2. U slučajevima kada NISTE bili u mogućnosti isporučiti gore navedeni minimum (koji sam postavio slobodnom procjenom), priznati pogrešku, ispričati se na mjesečnoj bazi i sukladno tome umanjiti račun u određenom postotku

3. Raskinuti ugovor sa potrošačem bez ikakvih zateznih ili kaznenih rata (uz ispriku potrošaču)

 

Za kraj bih napomenuo da sam svoje nezadovoljstvo izrazio i HAKOM-u, te čekam njihov odgovor, a danas me kontaktirao i agent T-Com mreže koji me upoznao sa blagodatima njihvog novog hibridnog routera, kojom prilikom mi je ZAJAMČIO minimum od 20-25Mbps ukoliko pristanem.

 

Nadam se da ćete ozbiljno pristupiti problemu, otkloniti KVAR i NEDOSTATKE u korist mene kao POTROŠAČA,  a o poduzetom me izvijestiti. O mjerenjima Vam ne namjeravam u privitku dostavljati screenshotove, time neka se bavi Služba za korisnike kojoj sam se u prvom stupnju obratio.

 

LP

Razina korisnika 6
Bedž +6

@sjozepovic , čekaj, tebi se stvarno desilo ovo kaj sam ja objavila u threadu ispod tvoga:

"Dakle, ja sam se u gore primjeru informirala na webu da li je usluga uopće dostupna, ali baš sam se ugodno iznenadila kaj karta dostupnosti nije ona Google Maps, već možeš unijeti grad i adresu i odmah ti izbaci koje su usluge dostupne. Kad to znam, mogu me zvati koliko god žele i uvjeravati me "ali vidite da na mobitelu imate 4G,naravno da možete onda koristiti i Homebox" , kad vidim da nije. Naravno da ne očekujem da me lažu i da bih bila razočarana kad bi mi netko pokušavao podvaliti nedostupnu uslugu i nadam se da baš nijedan A1 nije toliko glup pa da mi ide obećavati nešto, a zna da time krši zakon."

Dakle, ja sam isto laik, ne kužim se baš preveć u način kak rade mobilne mreže, samo sam provjeravala da li je Homebox dostupan na mojoj adresi, ustanovila sam da nije, iako se moj mobitel spaja na A1 4G mobilnu mrežu...

Razina korisnika 2

@sjozepovic , čekaj, tebi se stvarno desilo ovo kaj sam ja objavila u threadu ispod tvoga:

"Dakle, ja sam se u gore primjeru informirala na webu da li je usluga uopće dostupna, ali baš sam se ugodno iznenadila kaj karta dostupnosti nije ona Google Maps, već možeš unijeti grad i adresu i odmah ti izbaci koje su usluge dostupne. Kad to znam, mogu me zvati koliko god žele i uvjeravati me "ali vidite da na mobitelu imate 4G,naravno da možete onda koristiti i Homebox" , kad vidim da nije. Naravno da ne očekujem da me lažu i da bih bila razočarana kad bi mi netko pokušavao podvaliti nedostupnu uslugu i nadam se da baš nijedan A1 nije toliko glup pa da mi ide obećavati nešto, a zna da time krši zakon."

Dakle, ja sam isto laik, ne kužim se baš preveć u način kak rade mobilne mreže, samo sam provjeravala da li je Homebox dostupan na mojoj adresi, ustanovila sam da nije, iako se moj mobitel spaja na A1 4G mobilnu mrežu...

 

Da, mogu se oni ograđivati sitnim slovima i odvjetničkim kućama koliko god hoće.

Ja sam kupac, a kupac je u pravu. Ako sam ja na temelju njihove ponude shvatio da ću putem Homeboxa imati internet jednako brz kao na mobitelu, onda tako mora biti. Neka se igraju riječima kod kuće sa djecom.

Laž, prevara, obmana, kako hoćeš. Svjesna? Dabome

 

@sjozepovic         iz tvog opširnog obrazlaganja, nisam uspio pronaći koje su to činjenice da je uređaj izvor problema. Usluga je bazirana na infrastrukturi za mobilnu telefoniju i nitko ti ne može garantirati ikakvu brzinu. Kažeš da mjeriš mnogostruko veće brzine sa drugim SIMom i drugim uređajem. Po meni to nije nikakav zaključak da je problem u Homebox uređaju. Jesi li pokušao napraviti mjerenje sa SIMom od Tomata u Homebox uređaju? Po meni bi to bio relevantan test.
Razina korisnika 2

Ne, sit sam toga. Ja plaćam uslugu, a oni koji je isporučuju neka mjere i rješavaju problem.

Ta neću ja raditi njihov posao.

Usput, jučer su mi dostavili novi uređaj, spojio ga, i naravno, ista stvar. Nema napretka.

Dakle, problem je u mreži, odnosno u lažnom obećanju od strane agenta prodaje A1 mreže.

Ti sada nasumično donosiš zaključke.
Prvo je bio kriv uređaj, a sada je mreža na kojoj kažeš da mjeriš 40-70 Mbps sa Tomato karticom i drugim uređajem.
Kako misliš da oni naprave mjerenje na tvom uređaju?
Mislim da bi ipak trebao ići u smjeru otkrivanja uzroka.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@sjozepovic , ne znam koji router ti imaš, ali pročitaj ovu zanimljivu temu od prije 3 godine na ovom forumu. 

https://forum.a1.hr/homebox-37/homebox-zte-mf283-plus-128

 

Razina korisnika 2

@sjozepovic , ne znam koji router ti imaš, ali pročitaj ovu zanimljivu temu od prije 3 godine na ovom forumu. 

https://forum.a1.hr/homebox-37/homebox-zte-mf283-plus-128

 

Imam ovaj ZTE MF283V model.

Upravo ga instalirao jučer. Spojio PC kabelom, brzina odlična, ali na mobitelima i PS4 loše. Čak u istoj prostoriji. Provjerio update routera, instalirana najnovija verzija.

Mislim da je vrijeme da tražim novog operatera, ne da mi se više zajebavat sa ovim 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Probaj u postavkama promijeniti wifi channel, zna pomoći ako je neko zagušenje ili oko tebe puno wifi-a. Dakako, wifi je nešto sporiji od kabla.

Glede antena na HB, baš prije par dana kod kolege mjerili na njegovom HB-u. S antenama (2 antene razvučene na stalku, ukopčane,ne znam koji je točno model), izmjereno 15-20... iskopčane antene, goli router izmjerio 35 pa i preko 40 brzinu. Budući je imao stalnih problema sa brzinama, tehničar je rekao da proba izvući sim iz HB i staviti u mob, dakako bilo je na Samsung Galaxy S6 brzina 105. Znamo zašto, jel...

Razina korisnika 2

Činjenica je da A1 u prvim mjesecima pretplate daje zadovoljavajuće brzine, nakon toga ćorak. Konkretno ja sam imala brzine 30 do 55, nakon toga oko 7 do 18, vadili su se na turiste, to je bilo prošle godine. 

Ove godine brzine variraju od 3 do 60 😂 s tim da rijetko kad bude iznad 20. Prosjek nekih 8 do 15 ajmo reć,

Sad sam naručila bolji ruter pa ćemo vidjeti, ali s obzirom da A1 nakon potrošnih 100 GB spušta brzinu do 2 Mbps, vjerujem isto tako da A1 utječe i inače na brzine koje će puštati svojim korisnicima. 

Žalosno je što vrlo slabo ulažu barem u mom gradu. 

Evo, uputio sam prigovor drugostupanjskom tijelu, a u cilju boljeg informiranja javnosti prilažem tekst prigovora:

Korisnik sam usluga A1 mreže, te sam pretplaćen na dva "paketa"- fiksna mreža (putem parice) putem koje mi se dostavlja TV signal, i mobilna mreža Homebox putem koje primam internetsku mrežu. 

Razlog odabira ove dvije usluge bio je taj što sam prethodno bio nezadovoljan brzinom interneta kao korisnik Optima mreže, te sam nakon nekoliko telefonskih razgovora sa agentom A1 mreže odlučio preći na A1 jer ste me uvjerili da ću odabirom gore navedenih opcija biti zadovoljan prvenstveno brzinom interneta, a i ostalim uslugama.

Na Optima Telekom mreži, maksimalna brzina interneta (putem parice) bila je nekih 5Mbps u downloadu a upload otprilike 2Mbps što je za moje potrebe, kao i današnje standarde, ispod svake razine.

 

Agent A1 mreže predložio mi je da izmjerim brzinu interneta na svome mobitelu, koji koristi Tomato mrežu, te smo konstatirali da na lokaciji na kojoj prebivam, bez problema postižem brzinu downloada od 40Mbps i više, te me isti uvjerio da mogu slobodno računati na tolike brzine ukoliko prijeđem na Homebox uslugu. Činilo mi se logično, te sam pristao, poglavito iz razloga što tijekom tih nekoliko razgovora nije bilo spomena o "best effort" principu pružanja usluga, kao i posipanju pepelom od strane tog mobilnog operatera u slučajevima kada nisu u mogućnosti isporučiti spomentu brzinu mreže.

 

Uređaj sam smjestio tik do prozora, dakle uz vanjski zid, kao što je i preporučeno, ali istovremeno svakodnevno vršim mjerenja kako kućnog wifi signala, tako i mobilne 4G Tomato mreže.

Mojim mjerenjima utvrdio sam da mi u posljednje vrijeme brzina interneta putem A1 Homebox uređaja iznosi između 9Mbps do 20Mbps (prosječno nekih 12Mbps) dok je upload puno bolji i u pravilu je debelo preko 20Mbps.

ISTOVREMENO, mjerenja 4G Tomato mreže na istoj lokaciji pokazuju brzinu od minimalno 40Mbps!

 

E sada, ako se ne varam Tomato i A1 koriste istu infrastrukturu?

Kako je onda moguće da Tomato funkcionira stabilno i brzo a Homebox toliko loše? Moj mobitel jednako dobro lovi 4G bilo gdje se nalazio u kući. Dakle u startu priznajete da je Huaweijev receiver koji ste isporučili kao Homebox loš, da ne kažem smeće? Pa investirajte u bolji, skuplji.

 

Meni kao laiku nameće se zaključak, odnosno sumnja:

a) Homebox (Huawei) uređaj je loše kvalitete, zapravo lošiji od najjeftinijeg smartphone uređaja,

b) A1 svjesno putem nekog softvera "krade" signal korisnicima i preraspodjeljuje ga po vlastitom nahođenju a sve u nadi da većina neće primjetiti ili svakodnevno mjeriti brzinu mreže, 

c) A1 operater nije u stanju isporučiti obećanu brzinu interneta, čime svjesno obmanjuje potrošače  prilikom sklapanja ugovora, pravdajući se kasnije "best effort" principom. 

 

Ovaj izraz "best effort" me svaki put razbjesni kada ga spomenu o svome odgovoru. Evo kako ga tumačim: Mi (A1), imamo dobru volju i namjeru isporučiti vam najbolji signal koji postoji, ali se tehnički nismo pripremili za toliki broj korisnika tako da pored najbolje volje (best effort) NISMO U STANJU isporučiti korisniku ono što je obećano i što se od nas očekuje. Znajući da će nam se to dogoditi, unaprijed smo poduzeli sve potrebne korake da zaštitimo enorman profit, tako da smo uveli princip sklapanja ugovora na daljinu (ugovor postaje valjan kada korisnik preuzme paket od poštara), mjerenje usluge na daljinu, također imamo sitnim slovima napisane principe "best effort" i kojekakva slična ugovorom zaštićena sredstva koja će malog korisnika zastrašiti, zgaditi i natjerati da ne poduzima ništa nego se pomiri sa bezizlaznom situacijom.

 

Poslužit ću se primjerom da bude jasnije: best effort usluga bila bi kao da autoprijevoznik proda više autobusnih karata nego što ima sjedaćih mjesta u autobusu, pa određeni broj putnika mora stajati do odredišta a pritom je platio istu cijenu kao oni koji sjede. 

Gospodo, ukoliko svakom korisniku ne možete pružiti "mjesto za sjedenje" onda prestanite prodavati karte. Ima i drugih "autoprijevoznika". Ili barem naglasite klijentima da će morati "stajati", pa da vidimo koliko će njih platiti kartu.

 

Svoje korisnike snimate kada vas nazovu, a istovremeno se pozivate na Kaznene odredbe ukoliko bi se netko drznuo Vas snimati tijekom istog tog razgovora. 

Kada Vam korisnici upute prigovor putem Službe za korisnike tražite OIB, osobne podatke, "šifru korisnika" što me dodatno ljuti jer ne znam čemu je služilo silno prikupljanje podataka prilikom sklapanja ugovora??? 

Zašto TRANSPARENTNO korisnicima ne objasnite koje su posljedice prijevremenog raskida ugovora? Slučajno sam doznao (naglašavam SLUČAJNO) da u slučaju raskida ugovora i nisam dužan platiti sve iznose pretplate za mjesece do isteka ugovora, kao što je to uvriježeno mišljenje, nego se radi o poprilično maloj svoti. Vidite, to su informacije koje su meni kao potrošaču bitne, i trebale bi biti dostupne čak i onima kojima kompjutor i internet nisu svakodnevna igračka.

 

Dakle, ponovno izražavam nezadovoljstvo uslugom koju mi A1 mreža pruža i koju masno naplaćuje. 

 

Na cijenu sam pristao i na nju nemam prigovor, ali isto tako očekujem da dobijem ono što plaćam. 

 

Opcije koje ja kao korisnik usluge predlažem kako bismo razriješili ovu situaciju (poredano hijerarhijski):

1. U što kraćem roku pronaći tehničko rješenje koje će osigurati MINIMALNO 20Mbps downloada i 40 Mbps uploada (bilo da će se raditi o novijem, boljem routeru ili nekom pojačivaču signala),

2. U slučajevima kada NISTE bili u mogućnosti isporučiti gore navedeni minimum (koji sam postavio slobodnom procjenom), priznati pogrešku, ispričati se na mjesečnoj bazi i sukladno tome umanjiti račun u određenom postotku

3. Raskinuti ugovor sa potrošačem bez ikakvih zateznih ili kaznenih rata (uz ispriku potrošaču)

 

Za kraj bih napomenuo da sam svoje nezadovoljstvo izrazio i HAKOM-u, te čekam njihov odgovor, a danas me kontaktirao i agent T-Com mreže koji me upoznao sa blagodatima njihvog novog hibridnog routera, kojom prilikom mi je ZAJAMČIO minimum od 20-25Mbps ukoliko pristanem.

 

Nadam se da ćete ozbiljno pristupiti problemu, otkloniti KVAR i NEDOSTATKE u korist mene kao POTROŠAČA,  a o poduzetom me izvijestiti. O mjerenjima Vam ne namjeravam u privitku dostavljati screenshotove, time neka se bavi Služba za korisnike kojoj sam se u prvom stupnju obratio.

 

LP

I dan danas je tako.

Ništa se nisu pomakli, a kako mi se čini mi neće.

Potpisujem sve što ste naveli jer imam isti problem već godinama.

Razina korisnika 4
Bedž +1

Razumijem da nakon potrošnje mjesečnog limita pri maksimalnoj brzini ona treba pasti na 2mb/s, ali ovo je smiješno. 🙌

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Ord pozdrav, žao mi je radi iskazanog nezadovoljstva. Možeš li mi samo javiti točan naziv Homebox tarife koju koristiš? Na izdanom računu možeš provjeriti točan naziv tarife. U određenim Homebox tarifama nakon potrošnje GB iz tarife po maksimalno dostupnoj brzini, brzina se smanjuje na brzinu do 2 Mbit/s. Određeni Homebox tarifni modeli imaju uključenu Noćnu opciju gdje je tijekom noći (00-10 h) internet promet dostupan po maksimalno mogućoj brzini, neovisno o potrošenom prometu iz tarife. Boris

Razina korisnika 4
Bedž +1

Ja sam na Flatboxu i znam da brzina nakon potrošnje 1,2 TB pada na 2mb/s, ali je jučer bilo katastrofa. Danas je OK.

 

Izgurat će se do ponoći, a klincima reći da malo smanje te glomazne update igrica.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ja sam na Flatboxu i znam da brzina nakon potrošnje 1,2 TB pada na 2mb/s, ali je jučer bilo katastrofa. Danas je OK.

 

Izgurat će se do ponoći, a klincima reći da malo smanje te glomazne update igrica.

Imaš manji ping nego ovi na optici 🤣😛. Ajd, ti si prvi koji je ovdje uopće priznal da je potrošil promet 😁

Razina korisnika 4
Bedž +1

Ma nemam problema ni s pingom, ni brzinom (koja se zna zaletjeti i do 130 mb/s). Klinci gameri se ne žale, ali su se ovaj mjesec malo zanijeli i nisu pazili, pa sad moraju čekati ponoć za novi update. 🙏

Razina korisnika 1

Pozdrav ekipa,nisam zelio otvarati novu temu!

 

Trebala bi mi pomoc,dakle zivim u obiteljskoj kuci na 4tom katu u stanu u kojem nema telefonskog prikljucka!

zanima me dal je ikako mogucu uzeti internet + tv!

il s obzirom sto nemam prikljucka jedino sat tv dolazi u obzir?

Razina korisnika 2
Bedž +3

@zuti14 pozdrav, drago mi je da te zanima naša ponuda. Možeš li mi samo javiti svoje podatke, adresu i kontakt broj mobitela privatnom porukom OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za dostupnost fiksne infrastrukture na tvojoj lokaciji te promocije koje bi mogao ostvariti. Vjerujem kako bismo tako kreirali ponudu koja će ti odlično odgovarati. 

Cesto zovem sluzbu za kor.ali nikakve vajde,brzina oko 1mbps i vele mi potpisi novi ugovor i budemo ti dali novi ruter i bude bolje,potpisem i rutera nema,zovem, nemozete dobiti novi ruter(homebox onaj prvi star 15 god.)sve imam preko a1 preko 15 godina a sad niti novine nemogu otvoriti,raskid mi nedaju bez penala a ja i dalje placam 37 € mjesecno za super brzi internet,bravo za mene i pozdrav za Vas!

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Gech uočiš li nepravilnosti u radu A1 usluge ili bi htio nešto s tehničke strane provjeriti s nama, opcija je ili javiti se pozivom na besplatan broj 0800 091 091 i birati broj za Tehničku podršku ili nam se javiti privatnom porukom OVDJE uz šifru korisnika s računa ili OIBom vlasnika priključka, adresom i kontakt brojem.

Novi ruter i sve je ok za sada!

Razina korisnika 4
Bedž +3

Super! 👍🏼 Hvala ti na povratnoj info, tu smo zatrebaš li nas.

Odgovori