Riješeno

HOMEBOX TURBO - pucanje veze samo tijekom noćne opcije!?

  • 18 December 2018
  • 5 odgovora
  • 684 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 2 odgovora
Poštovani,
korisnik sam Vaše HOMEBOX TURBO usluge i imam jedan problem/pitanje.
Da podsjetim, ta usluga ima opciju da se u vremenu od 00-08h promet ne računa u mjesečnu potrošnju.
Ali, kad ja u tom vremenu pokušam nešto downloadati to nikako ne uspijevam jer veza uporno puca tako da je svaki put potrebno resetirati modem/router. Isti taj download u vremenu od 08-00h ide besprijekorno. Nema pucanja veze, zadovoljavajuća brzina itd...
I što je najsmješnije u to vrijeme je na mrežu uvijek istovremeno spojeno nekoliko korisnika, bilo preko wifija, bilo LANa, bez ikakvih ograničenja i sve radi...
Iz gore opisanog nije mi jasno o kakvoj se tu "navlakuši" radi, jer to je pojava koja se uporno ponavlja...
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 7 January 2019, 18:48

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 7
Bedž +3
Vjerojatno nije navlakuša nego se to jednostavno toliko proširilo i svi koriste noćnu opciju a kapacitet i oprema se nije unaprijedila tako da kad se zakači njih ohoho, veza puca. Ovisi naravno o lokaciji s koje se spajaš i pretpostavljam opterećenosti jer kako drugačije objasniti da ostalo vrijeme sve radi.
Ma nema šanse da je to razlog jer ne živim u gradu i u velikom krugu oko mene gotovo da i nema homebox korisnika. Download mi puca bilo da pokušam u 00:30, drugu noć u 3:15, treću ujutro prije posla u 06:00, četvrtu opet malo iza ponoći itd... A onda kad vidim da je do kraja mjeseca još par dana, a ja imam još fore do 100GB pustim download svega i svačega tokom dana, večeri u bilo kojoj špici kad su svi na netu radi sve kao "švicarski sat"...
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok dvale,

jesi li se javio našem odjelu tehničke podrške da kolege provjere o čemu bi mogla biti riječ. Možeš ih dobito na 0800 091 091.
Jesam,već dva ili tri puta sam bio u kontaktu s teh. službom na broju 0800091091 i upute dobivene od te strane ne daju apsolutno nikakvih poboljšanja. Kažu mi da oni vide da je sve uredno iskonfigurirano, odnosno da odem do najbližeg A1 centra i zamijenim modem. ALi kakve logike ima mijenjanje modema kad preko dana radi besprijekorno. Evo, jutros ponovno, oko 06 sati krene download full brzinom, kao raketa i onda u jednom trenu nakon cca. 100-tinjak MB-a brzina padne na 0kbps i tako stoji dok ne ugasim/upalim modem, pa ponovno disable/enable ethernet adaptera na kompu i tako svaki puta....
Razina korisnika 4
Bedž +3
dvale, ako želiš da ovim putem otvorimo prijavu, bit će potrebno javiti se privatnom porukom OVDJE s pretplatničkim brojem Homebox usluge ili šifrom korisnik s računa, opisom poteškoće i kontakt brojem.

Odgovori