Riješeno

Homebox turbo - provjera potrošnje

  • 1 Siječanj 2017
  • 30 odgovora
  • 6308 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 30

Razina korisnika 1
Upravo tako!
Razina korisnika 6
Bedž
Najbolje zvati Službu za korisnike.
Trebamo reproducirati grešku i onda to ispraviti.


U službi za korisnike tvrde da ne postoji mogućnost provjere preostalih minuta iz opcije "Regija" niti na jedan način. Jedino što mi je agent mogao savjetovati je stara metoda zapisivanja. :8
Razina korisnika 3
Dobio sam racun 125 kn za 12 mjesec od 6.12. - 31.12. Iako se bilo spominjanje da je prva 3 mj. beplatno ili 1 kn. Ne znam kako je to sada ispalo tako, kako je kod ostalih korisnika?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa što ti piše na ugovoru i specifikaciji? Ako na ugovoru stoji tri mjeseca promocije onda piši prigovor. Isti tako provjeri specifikaciju, možda su razgovori van mreže ili nešto...
U postavkama rutera greškom sam blokirao spojeni uređaj putem wifi-a, kako taj uređaj odblokirati da se spaja opet normalno??

Riješio sam problem!


Kako si rijesio? i meni se dogodilo isto :8

Odgovori