Riješeno

Homebox turbo - provjera potrošnje


Imam homebox turbo od 11. mjeseca. internet je bio super, brz, bez stekanja i pucanja i sad evo vec par dana puca internet i uzasno je spor, neznam u cemu je problem?
icon

Najbolji odgovor od A1_Berislav 2 Siječanj 2017, 09:09

Boki svima i sretna nova godina.

Žao mi je što smo ovako počeli godinu, ali jučer je bilo poteškoća s pristupom internetu.
Otklonjeno je tokom noći pa očekujem da je danas sve OK.

Svakako se javite ako i danas nešto zapinje.

Hvala

Pogledaj original

Odgovora 30

Bok lakinici.
Žao mi je što imaš potepkoće s uslugom 😕 Jesi li ih možda prijavio kolegama s Tehničke podrške?
nisam jos, nadao sam se da cu ovdje moci naci neki odgovor
Razina korisnika 4
Spor može biti da si skinio više od 100gb, ali danas je novo mjesečno razdoblje i brzina bi trebala biti maksimalna!

Možda ti je netko pomakao ruter, ili u blizini imaš spojeni punjač za mobitel ili božićne ukrase.

Većini korisnika danas je došlo do pucanja interneta, ali ovi iz Vipa šute i ne žele davati odgovore, kao i na mnoga druga pitanja...
Razina korisnika 3
Vip_Iva napisao:

Bok lakinici.
Žao mi je što imaš potepkoće s uslugom 😕 Jesi li ih možda prijavio kolegama s Tehničke podrške?


Jel možete Vi provjeriti zašto danas korisnicima homeboxa dolazi do prekida interneta točno svakih sat vremena.
Znači odspoji se i nakon 1 min se ponovo automatski spoji, tako danas cijelo popodne.
Ruter je na stolu kod kompa jedino je komp u blizini..

također imam i pretplatu na mob internet isto vec par dana spor jako, al pripisujem to manjem broju megabajta premda nebi danas trebao bit spor s obzirom da je novo mjesecno razdoblje
Razina korisnika 2
Takodjer se pridruzujem prijavi prekida veze svakih 1h danas tjekom cjeloga dana. Telefon se uopce ne koristi niti je bio ikada u upotrebi. Signal je OK, full 5 crtica, brzina je ok isto 80/32Mbps . Router se jednostavno disconecta, dobije novu IP i tjeraj dalje...

Uglavnom sa moje strane potpuno neprihvatljivo i budem trazio umanjenje racuna za 1-vi mjesec kada isti stigne zbog:

1. Smanjenje kakvoce usluge.
2. Krivo obracunatih MB u dnevnoj tarifi usljed prekida veze.
3. Budem jos stosta smislio do 2-gog mjeseca kada dodje racun....

Onda se iskreno nadam da NECE umanjiti racun i da ce biti bezobrazni, onda idemo na drugostupanjsku zalbu sa istom nadom.
Sljedi prijava HAKOM-u i opcenito cipelarenje Vip-a po svim drustvenim mrezama, forumima i tome slicno....

Gospodo imate 24h da se ocitujete o ovome problemu te da isti rijesite ili napisete zasto niste u mogucnosti....
Razina korisnika 4
Danas je očito neki problem kod Vipa, jer se svi žale na internet, čak mislim da i stranica moj.vip neradi dobro, jutros mogao vidjeti svoju potrošnju podataka a sad ne...
Razina korisnika 1
Jučer i danas je užas. Stotinu prekida. A na moj.vip.hr se ne vidi potrošnja. Rješavajte te probleme!
Katastrofa. isti problemi i kod mene. I takoder nevidim potrosnju!

Mozda su odlcuili maknuti limit sa 100GB pa su zato maknuli potrosnju?
Razina korisnika 2
Evo malo sam si dao truda pa snimam liniju konstatno sada... svakih 1h dolazi do prekida veze, pustis kakav radio i kad stane sviruckati puklo je.

23:43
00:43
01:43

Ako oni misle da ce korisnici Homeboxa isti koristiti sa 24 prekida veze dnevno tj. 744 prekida mjesecno onda su zbilja neznam... budale na kvadrat. To nema sanse da im prodje bez nekakvih snakcija u slucaju prijave HAKOM-u. Sto je najgore prave se grbavi i cute... nema sanse da ne moraju umanjiti racun zbog ovakve svinjarije ili pustiti korisnika iz ugovorene obveze bez penala. Ovakvim tehnickim "bonusom" i radom veze direktno krse vise clanaka opcih uvjeta kao i uvjeta homebox tarife.
Boki svima i sretna nova godina.

Žao mi je što smo ovako počeli godinu, ali jučer je bilo poteškoća s pristupom internetu.
Otklonjeno je tokom noći pa očekujem da je danas sve OK.

Svakako se javite ako i danas nešto zapinje.

Hvala
Također.
Danas se moze vidjeti potrosnja na moj vip, ido sad nije bilo pucanja interneta, a vidjet cemo kroz dan kako ce biti, ako se nastave smetnje nista drugo nego zalba i trazenje umanjenja racuna..
Razina korisnika 4
Dali je još netko pregledavao svoju potrošnju, izgleda da Vip za jučerašnji dan i nije evidentirao potrošnju, jer jučer sam skoro cijeli dan pregledavao YT, a potrošnja neka minimalna??
Razina korisnika 7
Bedž +2
@KOVA_SB - jučer je cijeli sustav poludio, bonaši koji uopće ne koriste internet su dobivali sms poruke da je "internet promet iz tarife potrošen" tako da je sve moguće... Danas provjerio na "MojVIP" i sve je vraćeno na početak. Treba pričekati sa zaključcima... 😉
Razina korisnika 2
Sto se tice potrosnje vlada i dalje opce rasulo.

Ovo je pisalo oko podneva:
Vaša potrošnja do 02.01.2017 02:28 je 0,00 kn. - MB po punoj brzini 551/102400

Sada ovako pise:
Vaša potrošnja do 02.01.2017 02:28 je 0,00 kn. - MB po punoj brzini 1150/102400

Znaci vrijeme isto, datum isti... samo se mjenja kolicina MB. Sad budemo navecer pogledali koji brojcicu ce izbaciti za jucerasnji dan jer po ovome to je evidencija samo za jucerasnji dan kada nista nije radilo kako spada i sve ok samo da se odluce s obzirom na datum koliko se potrosilo ?!?

Jedno sto nisu ukenjali je brzina, ajd to je radilo ok dok veza radi naravno 😃
Razina korisnika 6
Bedž
Ovo Vaša potrošnja do 02.01.2017 02:28 vrijedi samo za iznos u kunama koji si potrošio na usluge. Potrošeni megabajti se ažuriraju puno brže.
Razina korisnika 4
U postavkama rutera greškom sam blokirao spojeni uređaj putem wifi-a, kako taj uređaj odblokirati da se spaja opet normalno??

Riješio sam problem!
Razina korisnika 6
Bedž
Skužio sam da je novim homebox korisnicima po default-u uključena usluga poziv na čekanju što je moje starce zbunjivalo kada čuju zvuk u slušalici pa onda doznaju da ih je netko zvao i tvrdi da se ne javljaju, a oni zbunjeno odgovaraju da im nije zvonio telefon. Srećom pa san lako skužio u čemu je problem te deaktivirao uslugu. Mislim da bi je Vipnet trebao držati isključenu za nove korisnike.
Razina korisnika 6
Bedž
Jel ima neki tehničar da bi želio provjeriti zašto mi se putem moj vip usluge ne prikazuju minute iz opcije "Regija" ili da zovem službu za korisnike?
Najbolje zvati Službu za korisnike.
Trebamo reproducirati grešku i onda to ispraviti.
Razina korisnika 3
Da li postoji ikakva šansa od strane Vipa da ona smanjena brzina nakon potrošenih 100 gb ne bude 1 mb/s nego da se poveća barem na 2 ili 1.5 mb/s.
Mozda da korisnici naprave peticiju i zamolbu prema Vipu, jer onih 1mb/s je stvarno sporo kod korištenja interneta, da bi dopustili barem 2 već bi se osjetilo znatno poboljšanje, a ne bi se ugrožila mreža i došlo do preopterećenja.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Sumnjam... Nitko ne brani pokušati, ali mislim da je gubljenje vremena...
@selk za sada nije u planu podizanje brzine
Ukoliko se išta bude mjenjalo svi korisnici će na vrijeme biti informirani o promjenama
Razina korisnika 3
Hvala na brzom odgovoru i u nadi da cete prenjeti ovaj prijedlog dalje nadleznim za to. Razgovarao sam sa nekim prijateljima u vezi homebox turbo usluge, i sve im je ok ali kad cuju da nakon 100 gb pada brzina na 1 mb/s odmah odustaju od toga. Zato mislim da bi vecu korist imao sam Vip da poveca malo tu minimalnu brzinu, a sebi ne bi nanijeli nikakvu stetu, nego samo vecu korist.
Meni je dovoljno ovih 100gb ali kako cujem mnogima nije.
Razina korisnika 4
Čuj nama sa homebox je bolje nego drugima sa t-com ili tele 2, svojim korisnicima je t-com odmah brzinu smanjio na 7.2 i nakon 100gb je brzina oko 1.5, t-com nema noćnu opciju. Pogledaj samo cijene ne tele 2, da ti pamet stane...

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića