Homebox turbo corrupted fileovi preko lan kabla

  • 16 January 2017
  • 11 odgovora
  • 934 pregleda

dakle... imam komp i spojen je sa lan kablom na homebox zte mf283+
i vec mjesec dana kad skinem neke exe datoteke javlja crc error i corrupted files..
posudim wifi karticu od susjeda i spojim se i normalno skida exe fileove..
preko laptopa i wifija isto normalno skida...
dobijem drugo racunalo na servis i spojim novim lan kablom u drugi lan port i isto corrupted driveri, stavim wifi karticu i skida normalno...
ring ring sluzba za korisnike, riknuli lan portovi na ruteru... nema frke saljemo vam novi ruter... dosao novi ruter spojim ga i ista stvar se dogadja uz to da sam opet uzeo novi lan kabal sto je dosao s ruterom i isprobao...
jel ima tko kakvo rijesenje?
cak sam narucio i novu mreznu karticu al sumnjam da ce ista pomoci kad i na drugom racunalu istu gresku javlja 😞

Odgovora 11

evo da se javim sa rijesenim problemom...
nije bilo ni do rutera ni do kabla ni do mrezne kartice...
jednostavno windowsi...
imao sam usb stick kreiran preko programa rufus...
e sad sta je on zeznio neznam...
kreirao sam bootabilni stick rucno i reinstalirao windowse i sve radi kao po spagi :D
ide lock
Razina korisnika 5
Ako se događa na više računala s dva različita routera - do routera je, tj. nagađam da je neki softverski problem u pitanju.

Događa li se problem SAMO s .exe datotekama? Ili bude i s .zip i .rar? Događa li se sa svim .exe datotekama neovisno odakle ih se skida?

Ima li MF823 kakav konfigurator? Čudno mi je da se događa samo preko LAN-a, a preko wirelessa ne. Je li isti problem u svakom dostupnom LAN portu?
Razina korisnika 5
Javi, pa ako ne bude ništa, možemo dogovorit neki TeamViewer pa da bacim pogled u neke od postavki na routeru.

Trebalo bi provjeriti i kakva su oštećenja na datotekama (je li CRC ili nešto drugo u pitanju)

EDIT: evo jedna ideja: otvori Device Manager, nađi mrežnu karticu i napravi rollback na prethodni driver, pa pokušaj ponovno. U krajnjem slučaju reset routera na tvorničke postavke, ali to ako baš ništa drugo ne pomogne. Javim se još ako se sjetim još ponečeg.
Razina korisnika 2
Po opisu problema, vjerojatno se radi problemu koji je detaljnije opisan u ovoj temi:
https://forum.vipnet.hr/homebox-37/homebox-turbo-corrupted-fileovi-preko-lan-kabla-208
Razina korisnika 2
Ma jok, nije ti problem u signalu. Kod mene je oko -40 dBm, odašiljač (samo 3G) je 200m dalje s optičkom vidljivosti, ne može biti bolji signal. Jednostavno Vipnet ima problem u infrastrukturi kojeg ne može/ne zna/ne želi riješiti. Mene su još u 7. mj. zvali iz tehničke podrške i najavili da kao idu na teren na ispitivanje i odonda ni traga ni glasa od njih.
Ako ti je LTE dostupan, probaj prebaciti, vidjeti ćeš da će ti ići ok. Isto tako ako se spojiš na router preko wlana raditi će prividno ok jer wlan konekcija radi dodatnu kontrolu prijenosa i transparentno odbacuje loše pakete.
Problem je signal, kad sam probao sve što sam mogao samo je to ostalo i to je potvrdilo spajanje na žicu i skidanje datoteka bez problema koje se inaće nisu mogle skinuti.
LTE imam kad je slabo korištenje mreže, znaći sat iza ponoći i do 5 ujutro. Jačina signala na postavkama rutera je 2 crte. U dBm je preko -115 i ne mogu otvoriti ne google.hr. Mrežna kartica pokazuje da je sve u redu a ne otvara ništa, jednostavno napiše kao da mi je komp odspojene od neta.
Tebi sa -40dBm je super signal...
https://supportforums.cisco.com/t5/small-business-wireless/why-is-almost-everything-negative-in-wireless/ta-p/3159743
kao prvo oprosti sto odgovaram nakon par dana(nisam bio za racunalom)
exe, zip, rar sve je pogodjeno greskom i skidam sa raznoraznih stranica i drivere i programe...
pregledao sam sve postavke u ruteru i nema nista sto se toga tice..
isprobano na svim lan portovima ista stvar...
ne kuzim u cemu je problem
dobio sam danas novi laptop na servis pa cu jos jednom isprobat skidat drivere preko wifija i lana pa cemo vidit jel ce isto zezat pa se javim
Razina korisnika 2
Pardon, krivi link sam stavio, a ne mogu editirati.
Ovdje se obrađuje problematika:
https://forum.vipnet.hr/homebox-37/vip-3g-internet-infrastruktura-ostecuje-datoteke-vec-godinu-dana-1205
Razina korisnika 2
Što ti znači "spajanje na žicu"?
Kod mene nisu windowsi. PRoblem se pojavio od kad sam ser prebacio sa T-com i fiksbog interneta na Homebox. Konstantan download istih fajlova zbog crc grešaka.

Checksum verification failed after download
transfer failed, trying again for platformbin/PC/shaderbin/shaderCacheNvidia.hogg
208.95.186.138 bad crc - size: 61875 - id: 631

Ovo su samo djelovi logova kod skidanja da ne kpiram sve jer se ponavljaju, najgorje je to što to ponavljanje ide u nedogled, već sam potrošio zbog toga 100GB 😃
Probao jučer kod kolge koji je na žici i sve se skinulo bez problema.

Moguće da je i ovo jedan od razloga problema...

Jačina signala -96 dBm u UMTS vezi.
Pa odnio pc kod susjeda koji ima adsl preko t-coma, fiksni internet, nije mobilni :)

Ovo preko vip-a mi je koma. Update windowsa ima preko 90% neuspješan update, ako je mali progam ide, ali sve veće i zapakirano bilo da je rar ili exe nema šanse da se skine i da nema grešku kod instalacije. Mali driveri rade, ali recimo novi za grafiku koji su prek o100mb kako kad. Nije problem opet skinut, ali svako malo opet i ode 100gb, a ne mogu čekat ponoć da skidam bez prometa jer ujutro rano radim.

Uglavnom ovo nisam očekivao.

Odgovori