Homebox turbo


  • Tek sam došao
  • 0 odgovora
Uzeo sam home box da probam 15 dana i da odlučim da li da ga uzmem!
To nema veze sa onim sto mi je preko telefona djelatnica Vipa prodavala (kaže ona: "satelitski signal, nema pucanja veze, ne ide preko mobilne mreže , ne ovisi o broju korisnika mobitela spojenih na repetitor" (naravno sve to nije istina nego je sve suprotno) i kad naglašavam kako mi je bitna stabilnost veze ona se "kune" da je pucanje veze nemoguce)
Veza puca, nije moguće gledati live stream !
Brzina 112 Mbps kod mene nije moguća , max sam uspio dobiti 20 Mbps!
Spojena mogu biti max 3 uređaja, 4 se nemoze spojiti !
Korisnička podrška ne funkcionira, jer jako malo djelatnika zna rijesavati probleme sa home boxom!
Zvao sam u 20:50 i dovijeka mi kaže da će nešto preprogramirati i da pričekam 5 min, naravno nije radilo, zovem opet a ovaj kaže da tehničari rade do 21:00 i da nazovem ujutro ( a gledam tekmu na areni..)
Ne radi !!!

Odgovora 13

Razina korisnika 7
Bedž +3
Očito nisi u području najbolje pokrivenosti, lijepo sve vrati do isteka roka i pozdrav. Ne vjerovati pričama na telefonu, čitati, čitati, čitati. Sve ti piše na VIP stranici i tu u tri, četiri glavne teme o homeboxu i problemima.
Koristim Homebox M tarifu i pod ugovorom sam do 30.3.2018.,pa me zanima dal ja mogu tražiti samo promjenu tarife na HB Turbo?Ne treba mi drugi uređaj niti išta,samo druga tarifa.
Zlatko napisao:

Koristim Homebox M tarifu i pod ugovorom sam do 30.3.2018.,pa me zanima dal ja mogu tražiti samo promjenu tarife na HB Turbo?Ne treba mi drugi uređaj niti išta,samo druga tarifa.



..ja sam isto zainteresirana jer ne vidim neki veliki razlog zbog cega nebi to mogli..ali...
u szk su mi isprva rekli moze i od 01.04.17. ste na turbo..ali...proslo je i 25 dana kad me zovu i vele e nemozemo vas prebaciti na turbo..eto ali..nadam se da ce nam bar povecati sa tih 30g na barem 100g..

mene jos zanima kakva je to greska u sistemu da nemogu na mojvip pogledati potrosnju u zadnjih par dana...i da,ociscen je komp...history i kolaceki..
Razina korisnika 7
Bedž +3
Turbo je dostupan samo u nekim područjima manje pokrivenosti i gdje nema druge alternative. On se ne može tražiti nego ga oni sami nude pa sad... netko dobije, netko ne:/
Razina korisnika 1
Mate napisao:

Uzeo sam home box da probam 15 dana i da odlučim da li da ga uzmem!
To nema veze sa onim sto mi je preko telefona djelatnica Vipa prodavala (kaže ona: "satelitski signal, nema pucanja veze, ne ide preko mobilne mreže , ne ovisi o broju korisnika mobitela spojenih na repetitor" (naravno sve to nije istina nego je sve suprotno) i kad naglašavam kako mi je bitna stabilnost veze ona se "kune" da je pucanje veze nemoguce)
Veza puca, nije moguće gledati live stream !
Brzina 112 Mbps kod mene nije moguća , max sam uspio dobiti 20 Mbps!
Spojena mogu biti max 3 uređaja, 4 se nemoze spojiti !
Korisnička podrška ne funkcionira, jer jako malo djelatnika zna rijesavati probleme sa home boxom!
Zvao sam u 20:50 i dovijeka mi kaže da će nešto preprogramirati i da pričekam 5 min, naravno nije radilo, zovem opet a ovaj kaže da tehničari rade do 21:00 i da nazovem ujutro ( a gledam tekmu na areni..)
Ne radi !!!


Vjerojatno još postoji fore za vraćanje? Ako da, svakako isprobaj novu ponudu Tele2 za pokućni internet Flat (1TB) na sličnim 4G brzinama prije nego se odlučiš za Homebox Turbo.
Razina korisnika 6
Bedž
Može se tražiti homebox turbo. Nazove se 08001313 i provjere ti da li je dostupno na određenoj lokaciji.
Ja sam danas uspješno promijenio tarifni model Homebox M u Turbo iako sam pod ugovornom obavezom do 30.03.2018.
Potrebno je otići u isključivo Vip centar(ne u partnerske dućane jer vam tamo to ne mogu odraditi) i tražiti promjenu.Kako sam ja još pod ugovorom,djelatnik je morao tražiti odobrenje od viših "organa"(znači,iz centrale u Vrtnom putu) jer on to ne može odraditi na svoju ruku i koje se čeka najčešće jedan dan.Dan kasnije su me zvali iz Vip-a da mi je promjena odobrena i da se javim u dućan gdje sam bio i potpišem promjenu tarife.Znači,ako ste zahtjev podnijeli u dućanu A,ne možete ići u dućan B ili C,nego baš tamo gdje ste promjenu i tražili jer im odobrenje dolazi na e-mail,a ne u sustav.
Eto toliko.
relativity napisao:

Može se tražiti homebox turbo. Nazove se 08001313 i provjere ti da li je dostupno na određenoj lokaciji.



Po pitanju dostupnosti je kaos u VIPu i tim vanjskim prodavačima.
Mene zvali iz Vipa i nude mi fiksni ADSL, a usluga skoro nedostupna na mojoj lokaciji, jel provjeravaju oni uopće koga zovu i zašto? Pitam za Homebox Turbo i vele kao nije dostupan u tom kraju, ali par dana kasnije preko vanjskog agenta uredno odobreno. Šogor iz istog kraja, franšizer rekao može i da šalje papire, zove ga idući dan da su "od gore" iz Vipa odbili i da ništa od turba. Par dan nakon toga ode on u VIP centar (15 km dalje) i tamo mu uredno odobre i vraća se doma s routerom, usluga odmah aktivirana. Par sati nakon toga zove ga netko iz Vipa da mu vele da mu odbijaju zahtjev jer kao turbo nije za tu regiju!?? On spustio slušalicu, to je bilo prije par mjeseci, naravno da uredno sve radi još i danas :D
Bilo bi dobro da se u Vipu malo skockaju jer se stvarno ne zna tko pije tko plaća 😃
Pozz, imam homebox turbo, kad pricamo na fiksni telefon, internet nam ne radi, jel to normalno?
Razina korisnika 3
Matej159 napisao:

Pozz, imam homebox turbo, kad pricamo na fiksni telefon, internet nam ne radi, jel to normalno?


Nažalost tako je kod 90% korisnika da ne radi internet prilikom telefonskog razgovora, ili radi na momente ali usporeno.
Sa problemom je upoznat i sam VIP ali još nisu to riješili.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Svakako ih nazovi i prijavi stanje. I tu na forumu neki forumaši redovito surađuju s VIPovcima i pokušavaju riješiti. Nažalost još uvijek uglavnom bezuspješno...
Zlatko napisao:

Ja sam danas uspješno promijenio tarifni model Homebox M u Turbo iako sam pod ugovornom obavezom do 30.03.2018.
Potrebno je otići u isključivo Vip centar(ne u partnerske dućane jer vam tamo to ne mogu odraditi) i tražiti promjenu.Kako sam ja još pod ugovorom,djelatnik je morao tražiti odobrenje od viših "organa"(znači,iz centrale u Vrtnom putu) jer on to ne može odraditi na svoju ruku i koje se čeka najčešće jedan dan.Dan kasnije su me zvali iz Vip-a da mi je promjena odobrena i da se javim u dućan gdje sam bio i potpišem promjenu tarife.Znači,ako ste zahtjev podnijeli u dućanu A,ne možete ići u dućan B ili C,nego baš tamo gdje ste promjenu i tražili jer im odobrenje dolazi na e-mail,a ne u sustav.
Eto toliko.


Nevjerojatno, meni su odbili. Rečeno mi je da takva promjena tarife nije moguća.
Alo Vip???

Dajte mi po cijeni M tarife, samo mi omogućite više prometa.
Ovako me kažnjavate jer sam postojeći korisnik. Da sam novi, imao bi više prometa za manju cijenu 😞
Razina korisnika 6
Bedž
Ja sam im pisao zamolbu da mi na homebox turbo tarifi slože nekakvu opciju za pozive prema ostalim mobilnim mrežama (pošto su uključeni samo prema fiksnim i Vip mobilnoj mreži) kao što je to u homebox M tarifi i nudio im da im to platim pa su me odbili. Stvarno je to glupo, nudiš im novac, ali eto očigledno se ne žele potruditi biti malo fleksibilniji.

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića