Riješeno

Homebox Turbo - 3 mjeseca gratis

  • 27 February 2017
  • 13 odgovora
  • 2000 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 2 odgovora
Pozdrav,
Danas sam potpisao ugovor za Homebox Turbo, ugovorna obveza 24 mjeseca, međutim prilikom potpisivanja rečeno je da nemam pravo na promociju 3 mjeseca gratis jer ta promocija ne vrijedi za tarifu Turbo već samo za tarife S i M te pretplatnike koji prenose broj u Homebox.
Uvidom u uvjete promocije koji su službeno objavljeni na stranicama nigdje se ne spominje to ograničenje već je jasno navedeno da promocija vrijedi do 28.2.2017. i za Homebox Turbo tarifu kao i za nove korisnike (uz ugovornu obvezu 24 mjeseca) te da se može kombinirati uz ostale standardne promocije.
Moje pitanje - zašto se ne dozvoljava ova promocija ako se, prema službenim uvjetima, zadovoljavaju svi kriteriji?
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 27 February 2017, 16:17

Pogledaj original

Odgovora 13

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako si u uvjetima našao da piše drugačije nego su ti rekli sastavi prigovor, navedi stanje stvari i to što si našao i to je to. Ako je agent pogriješio dobit ćeš pozitivno rješenje i promocija će ti se aktivirati.
ah ta obećanja agenata..tome nitko ne može stati na rep? čak naprotiv kao da su obučeni za te stvari :)
meni je agent neki dan objašnjavao da u homebox turbo imam besplatne pozive bez uspostave prema svim fiksnim i mobilnim mrežama.
pa da nakon potrošenih 100GB se brzina spusti na 20megabita. poslije kad sam ga nazvao kaže da nije tako već se spusti na 1megabit 🙂 ajd dobro ko ga šiša mislim si :)
onda da nakon potrošenih tih 100GB full brzinu i neograničen promet imam samo u noćnoj od 12 do 08 a preko dana normalno taj 1 megabit i neograničen promet.
da, i kaže da noćne opcije nema dok ne potrošim tih svih 100GB pa tek onda ima.
koliko sad u stvari ima prave istine u vezi tih tel poziva i u vezi te noćne opcije?
Razina korisnika 4
Noćne opcije ima, svaki dan. Za noćnu su ista pravila na svim tarifama.
tebi stara ne vjerujem ništa
Razina korisnika 6
Bedž +4
Još jednom ponavljam iako stoji i u drugim temama.
Homebox turbo tarifa uključuje 100 GB prometa po punoj brzini te se nakon toga brzina spušta na 1Mb/sec.
Noćnu opciju svaki dan od ponoći do 8 sati u kojoj se podatkovna potrošnja ne obračunava te je promet neograničen, ali Vipnet zadržava pravo u slučaju prekomjernog korištenja spustiti brzinu (to ograničenje se može primjeniti ukoliko korisnik potroši preko 150 GB prometa u jednom obračunskom razdoblju, ali za sada nije zabilježeno da su ikome primjenili to ograničenje).
Neograničeni pozivi prema svim fiksnim te Vip mobilnoj mreži (ne uključuje Tomato) bez naknade za uspostavu poziva.
Razina korisnika 4
Sve im piše u ugovorima koji su potpisali, zar Vi ne čitate što ste potpisali????
Razina korisnika 7
Bedž +3
Eh Kova valjda si dovoljno dugo s nama da znaš da je teže pročitat što kupuju i potpisuju nego lektiru u 4. osnovne
baš sam čitao ugovor koji dostavljač drži u rukama kako da ne. a i to što piše u ugovorima često zna sve biti po zakonu ali vrlo obmanjujuće pošto se koristi psihološka igra riječi da se budući korisnik što brže upeca u mrežu iz koje nema van 2 godine. zato se raspitujem toliko i prije i poslije da vidim realna korisnička iskustva sa operaterom kojem je cilj prvenstveno profitirati a drugi cilj mu je još više profitirati. treći cilj mu je da od toga svega bude jako bogat pa se zato operater toliko trudi da se 'poigra' riječima na koje se mali čovječuljak upeca kao mala ribica i tako postane slasni zalogaj..mmm :)
i stvarno nakon što sam pročitao neke stvari ovdje na forumu šta se sve radi s korisnicima došlo mi da bljujem doslovce.. koje su to triper šeme nemoš vjerovat ali idu na APP (akoprođeprođe) pa ih zaboli ko zagrize a ko ne. a većina zagrize normalno kad se zavrte u igri riječi koja im se stavi pred oči a zatim ta igra uđe u mozak i mali čovječuljak potpisuje ko lud..
uglavnom, agenti i oni koji su ih naputili da govore neistine novim korisnicima su okiđač za zaradu i sve to je kako se vidi prekriveno profinjenom igrom riječi što na web stranicama, što preko telefona i nema zime..APP
agent s kojim sam razgovarao mi je u startu rekao 50% pogrešnih ili neistinitih informacija. poslije smo opet razgovarali telefonom i kad sam pitao pa kako to samo je rekao oooh oprostite, pa da, sad i ja vidim, da da, ipak to nije tako već ovako, pa znate, da da, eto, doviđenja.........
Razina korisnika 4
Sve 5, ali mi nije jasno koja je svrha posta baš u ovoj temi...
svrha je ta što se piše o homeboxu i prevarama agenata te o čitanju ugovora o pretplati. samo to. sve vezano za homebox
Pozdrav,
Danas sam potpisao ugovor za Homebox Turbo, ugovorna obveza 24 mjeseca, međutim prilikom potpisivanja rečeno je da nemam pravo na promociju 3 mjeseca gratis jer ta promocija ne vrijedi za tarifu Turbo već samo za tarife S i M te pretplatnike koji prenose broj u Homebox.
Uvidom u uvjete promocije koji su službeno objavljeni na stranicama nigdje se ne spominje to ograničenje već je jasno navedeno da promocija vrijedi do 28.2.2017. i za Homebox Turbo tarifu kao i za nove korisnike (uz ugovornu obvezu 24 mjeseca) te da se može kombinirati uz ostale standardne promocije.
Moje pitanje - zašto se ne dozvoljava ova promocija ako se, prema službenim uvjetima, zadovoljavaju svi kriteriji?
Pozdrav THEBUZY. Imam problem sa gratis periodom od 3 mjeseca za koji sam 100% siguran da mi je bio rečen za vrijeme telefonske ponude. Naime, danas dobijem opomenu od VIP-a za neplaćene račune za 12/16 i 1/17 mjesece. Gledam ugovor, ali nigdje ne piše ovih 3mjeseca gratis iz ove promotivne ponude. Prešao sam od drugog operatera na VIP i trebao sam dobiti ovih 3 mjeseca gratis. Da stvar bude bolja, nisam ni dobio račune (prije bih odreagirao) Sad im mislim poslati pritužbu na Opomenu. Molim te ako mi možeš poslati link ili kopiju ove promocije koju spominješ? Unaprijed zahvaljujem.
Pozdrav MLADEN38,
Kasno odgovaram - odgovori u ovoj temi mi iz nekog razloga ne stižu na mail.
Objasnili su mi da promocije nije moguće kombinirati, odnosno ovo ispod je bio službeni odgovor. Ukoliko na ugovoru nije naznačena promocija 3 mjesec gratis, od nje nema ništa. To što su Vam telefonski nešto obećali - obećaju svakome svašta pa na kraju ispadne da je jedino bitno samo što se potpiše 😉 Dakle, meni je umanjeno -50 kuna mjesečno (promocija 1) i -20 kn mjesečno (promocija 2). Promociju 3, odnosno tih 100% gratis za prva tri mjeseca nisam mogao kombinirati s ove prethodne dvije.

"Poštovani gospodine,
zahvaljujemo na Vašem upitu.
Potpisivanje Vaše ugovorene obveze iskoristili se promociju na mjesečnu naknadu tijekom cijelog obračunskog razdoblja.
Promotivna pogodnost je popust na mjesečnu naknadu tijekom cijelog trajanja ugovornog razdoblja od 24 mjeseca u iznosu od 50,00kn.
Promocija posebne Homebox/Officebox promocije - 100% i promocija koja Vam je aktivirana nije moguće kombinirati.
U slučaju dodatnih upita stojimo Vam na raspolaganju."

Odgovori