Riješeno

homebox *sreća*

  • 31 August 2019
  • 2 odgovora
  • 468 pregleda

  • Novi forumaš
  • 0 odgovora
Pisete brz internet,a nije ni b od brzog. Lazete sve kupce, a racune uredno saljete. Tko god se odluci uzimat internet naka ne uzima od a1.
icon

Najbolji odgovor od A1_MIvan 31 August 2019, 18:58

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Potrošio 100 Gb limit pa se smanjila brzina? Zovi tehničku ako nije gore navedeno.
Razina korisnika 2
Bedž +2
Ludo, zbog neprikladnog vokabulara bio sam primoran editirati tvoj post i naslov teme. Htio bih iskoristiti priliku da te upoznam s našim kućnim redom na forumu, kojim je propisan prikladan stil komunikacije, kao i posljedice nepoštivanja istog.

Tu smo kako bismo ti mogli pomoći, tako da nam se slobodno javi na 0800 091 091 gdje će naši tehničari odraditi detaljnu dijagnostiku i ponuditi rješenje poteškoća koje spominješ.

Odgovori