Riješeno

Homebox raskid

  • 14 Lipanj 2017
  • 1 odgovor
  • 734 pregleda

Razina korisnika 1
Uzeo sam ga na probno razdoblje od 14 dana.
Nakon sto sam vidio da mi brzina ne prelazi 30mbps odlucio sam raskiniti ugovor i poslao sam im mail u u danom roku od 14 dana, ponavljam opet, u roku.
Od 23.5.2016 nema odgovora od njih. Rekli su da ce ga doci skupiti i da ce mi javiti kada ce to biti.
Meni je homebox jos uvijek ukljucen i radi... Sto da radim?
Da ga odnesem u vip centar?
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 15 Lipanj 2017, 15:33

Bok @carter
Zahtjev ti je u obradi, a kolege će te kontaktirati. Slobodno nam se za dodatnu provjeri javi pozivom Službi za korisnike na broj 0800 091 091.
Pogledaj original

Odgovora 1

Bok @carter
Zahtjev ti je u obradi, a kolege će te kontaktirati. Slobodno nam se za dodatnu provjeri javi pozivom Službi za korisnike na broj 0800 091 091.

Odgovori