Riješeno

homebox-prva 3 mjeseca gratis

  • 13 Veljača 2018
  • 3 odgovora
  • 542 pregleda

Pozdrav,namjeravam uzeti homebox duo uslugu uz potpisivanje ugovora na 24 mjeseca,pregledavajući vaš službeni cjenik na internetu pronašao sam ovaj dolje tekst koji kazuje da novi korisnici koji potpišu ugovor imaju pravo na 3 mjeseca 100% popusta na iznos pretplate,razgovarajući s vašim agentom rečeno mi je da je ta promocija istekla,a ovde dolje je navedeno da promocija vrijedi do 28.02.2018 pa me zanima što je s tim dali je to još aktualno ili nije,a trebalo bi biti prema tekstu.


„Posebna Homebox /Officebox promocija - 100% popusta“
Od 4.11.2016. uvodi se „Posebna Homebox /Officebox promocija - 100% popusta“ uz tarifne modele za nove privatne korisnike (Homebox S, Homebox M, Homebox Turbo, Homebox Duo) i poslovne korisnike (Officebox S, Officebox M i Officebox Turbo) koji potpisuju ugovornu obvezu na 24 mjeseca.
Promotivna pogodnost omogućuje 100% popusta i primjenjuje se tijekom prva 3 obračunska razdoblja. Promocija vrijedi do 28.02.2018. sukladno uvjetima korištenja „Uvjeti korištenja Posebna Homebox /Officebox promocija - 100% popusta“.
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 14 Veljača 2018, 10:17

@cukelja Bok :)
Po informacijama koje imamo, promocija nije dostupna na svim kanalima prodaje, zato su ti kolege rekli da nije dostupna kad si nazvao. Naime, njima zbilja nije :)
Na prodajnom mjestu bi sve trebalo biti ok.
Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 6
Bedž
Ako tako stoji u službenom cjeniku, onda je tako. Niti prvi niti zadnji put da u SZK daju netočnu informaciju. Slobodno sklopi ugovor, gledaj da isti sklopiš na samom početku novog obračunskog razdoblja kako bi maksimalno iskoristio pogodnost te naravno ukoliko račun dođe u punom iznosu (što se isto znalo događati mnogima), pošalji prigovor pozivajući se na cjenik. Morat će ga uvažiti.
@cukelja Bok :)
Po informacijama koje imamo, promocija nije dostupna na svim kanalima prodaje, zato su ti kolege rekli da nije dostupna kad si nazvao. Naime, njima zbilja nije :)
Na prodajnom mjestu bi sve trebalo biti ok.

Odgovori