Riješeno

Homebox produljenje ugovora

  • 28 Siječanj 2019
  • 12 odgovora
  • 1486 pregleda

Poštovanje 8.1. sam produljio ugovor za homebox uz to da uzimam lenovo ideapad, znači prošlo je 3 tj. Prošli ponedeljak zovem u službu za korisnike dali je obrađeno, kažu mi do kraja tjedna ču dobiti poruku, poruke od nigdje, iskreno više od 10 godina sam u vipu (a1) ako ne riješite to u najbržem roku prelazim na drugu mrežu jer sam jako razočaran. Hvala ljepa
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 29 Siječanj 2019, 08:27

Poštovanje 8.1. sam produljio ugovor za homebox uz to da uzimam lenovo ideapad, znači prošlo je 3 tj. Prošli ponedeljak zovem u službu za korisnike dali je obrađeno, kažu mi do kraja tjedna ču dobiti poruku, poruke od nigdje, iskreno više od 10 godina sam u vipu (a1) ako ne riješite to u najbržem roku prelazim na drugu mrežu jer sam jako razočaran. Hvala ljepa



To mi je stvaro žao za čuti.



Da, znam da je frustrirajuće čekati na obradu takvih zahtjeva. Odabereš si uređaj pa čekaš..i čekaš.. ali eto, radimo sve što je u našoj moći da bude što prije.



Dodatno nam se možeš javiti OVDJE s podacima pa ti provjerimo gdje je došlo do zastoja 😉
Pogledaj original

Odgovora 12

Razina korisnika 4

@nidi  Ja sam nedavno uzeo taj tablet uz produljenje, da, imaju ga na lageru onda vjerojatno. Samo ne očekuj previše od njega, dobar je ali kod bilo kakvih težih stvari npr. igrica bi mogao štekati. Sučelje je ok, ali bi moglo biti fluentnije. Ne znam zašto Huawei Mediapad T5 prodaju za istu naknadu mjesečno uz pretplatu, a puno je bolji od ovog...

Ističe mi ugovor za Homebox.

Postoji opcija poklon Tablet Huawei za 35 kn/mj.

 

Može li se i uz taj tablet uzeti još jedan “poklon”.

npr. romobil Xiaomi ? 

Internetske stranice ne nude tu opciju.

 

Hvala “!

NEmože, dobro provjeri jeli imaju tableta na lageru da ne bi bilo iznenađenja.

Ističe mi ugovor za Homebox.

Postoji opcija poklon Tablet Huawei za 35 kn/mj.

 

Može li se i uz taj tablet uzeti još jedan “poklon”.

npr. romobil Xiaomi ? 

Internetske stranice ne nude tu opciju.

 

Hvala “!

Okolica Varaždina
Ako si u Zagrebu Overseas možeš čekati i preko 15 dana, ja doživio. Ne u 19 stoljeću, 2019.-e. Iz centra Zg u centar Zg. Blamaža samo takva. 😥
Poštovanje 8.1. sam produljio ugovor za homebox uz to da uzimam lenovo ideapad, znači prošlo je 3 tj. Prošli ponedeljak zovem u službu za korisnike dali je obrađeno, kažu mi do kraja tjedna ču dobiti poruku, poruke od nigdje, iskreno više od 10 godina sam u vipu (a1) ako ne riješite to u najbržem roku prelazim na drugu mrežu jer sam jako razočaran. Hvala ljepa

Bok, molim te da kontaktiraš Službu za korisnike na broj 0800 091 091 ili se javiš na Facebooku u inbox sa podacima, ovako ti ne mogu ništa provjeriti ili ubrzati...

Primi iprike zbog dužeg čekanja na dostavu 😥
Oni ti računaju vrijeme kad dobiju potpisani ugovor 15 radnih dana da krenu slati uređaj, onda slijedi najčešće loša kurirska služba negdje još toliko. Moj savjet je da se strpiš i biti će sve ok.
Čitam po blogovima, često se to događa u a1, nije meni tolko do toga tableta ali kad trebaju poslati račun drugi dan ga dobiješ ali kad oni trebaju nekaj obaviti čekaš mjesec dva...
Pa ne možeš raskinuti ugovor, već traži umanjenje računa ili nešto drugo.
Razina korisnika 4
@kajapeharda pa pricekaj malo, ne odgovore odmah u inboxu.. koliko god se trudili nazalost
Poslao sam vam i ništa, hvala na razumjevanju sutra idem raskinuti ugovor s A 1 jer sam jako razočaran
Razina korisnika 3
Poštovanje 8.1. sam produljio ugovor za homebox uz to da uzimam lenovo ideapad, znači prošlo je 3 tj. Prošli ponedeljak zovem u službu za korisnike dali je obrađeno, kažu mi do kraja tjedna ču dobiti poruku, poruke od nigdje, iskreno više od 10 godina sam u vipu (a1) ako ne riješite to u najbržem roku prelazim na drugu mrežu jer sam jako razočaran. Hvala ljepa

To mi je stvaro žao za čuti.

Da, znam da je frustrirajuće čekati na obradu takvih zahtjeva. Odabereš si uređaj pa čekaš..i čekaš.. ali eto, radimo sve što je u našoj moći da bude što prije.

Dodatno nam se možeš javiti OVDJE s podacima pa ti provjerimo gdje je došlo do zastoja 😉

Odgovori