Homebox prekid interneta kod tel. poziva

  • 13 Prosinac 2016
  • 66 odgovora
  • 4712 pregleda

Razina korisnika 3
  • Forum rekreativac
  • 71 odgovor
Pozdrav.
Imam Homebox turbo i prilikom korištenja telefona dolazi do pucanja veze interneta, u postavkama je podešeno na automatski odabir mreže, stalno je na 4g LTE kada dolazi poziv prebaci na 3g UMTS ali dolazi do prekida interneta.
Molim nekoga od nadležnih da mi odgovori, jel se može riješiti taj problem.

Odgovora 66

Razina korisnika 6
Bedž
Imao sam isti problem o kojem sam pisao na starom forumu. Dešavalo se to da se prilikom poziva internet veza prekine i ne funkcionira sve dok traje poziv nakon čega ponovno profunkcionira. Ostao sam dužan odgovoriti adminima da li je sada sve u redu nakon što su radili određene intervencije na mreži te ovim putem mogu reći da sam bio u kontaktu sa roditeljima koji koriste uslugu i stanje je sada puno bolje. Sada se veza smrzne eventualno na par sekundi, ali ne mogu detaljno o tome budući da nisam osobno prisutan tamo pa ne mogu detaljno testirati. Početkom 1. mjeseca ću otići tamo i sve provjeriti pa ću dati detaljne povratne informacije. Također ću isto provjeriti i kod bratića budući da i on koristi istu uslugu.
Razina korisnika 6
Bedž
Vipnet još nije komercojalno pustio VOLTE. O tome piše u drugoj temi.
Pošalji OIB osobe na koga glasi ugovor u privatnoj poruci pa ćemo proučiti.
Primio sam poruku.
Proučimo pa se javimo.
Hvala
Razina korisnika 7
Bedž +3
Na bivšoj verziji foruma smo imali stranice i stranice ispisane u vezi ovog problema. Nadam se da će ti se riješiti. Sretno
Razina korisnika 7
Bedž +3
Isto mu pošalji podatke o liniji da baci pogled?
Razina korisnika 6
Bedž
Pokušaj svakako :D
Zaboravio sam dodati link za temu gdje se raspravlja o VOLTE: https://forum.vipnet.hr/usluge-36/volte-62
Bok svima,

vezano za pucanje interneta kod dolaznog poziva...

Treba nam još koji primjer greške.
Podsjećam da homebox treba biti u automatskom modu i na 4G mreži.
Pošaljite nam:
broj pozivatelja
broj primatelja poziva - homebox broj
točno vrijeme u minutu kada je došao poziv

Pošaljite mi primjere OVDJE

Hvala
Razina korisnika 3
Pošalji mu svoje podatke, neka provjere.
Ja mislim da dolazi do prekida prilikom prebacivanja na 3g, možda zbog toga što se javljaju 2 mreže HSPA+ i DC HSPA
Jer na DC HSPA imam samo 2 crtice signala a na HSPA+ pun signal 5 crtica, a po defaltu homebox poslije 4g LTE spaja se na DC a tek onda na HSPA. Ne mora biti ali možda dolazi do zbunjivanja kod toga prebacivanja.
Razina korisnika 3
Kada bi bila pustena Volte usluga jel onda ne bi trebalo biti toga prebacivanja na 3g, radili bi pozivi i na 4g
Razina korisnika 3
Poslao sam jučer, onako kako je rečeno broj pozivatelja i primatelja i vrijeme.
Razina korisnika 6
Bedž
Svakako nam javi kako je prošlo i da li je problem otklonjen. 🙂
Razina korisnika 6
Bedž
@SELK Tako je. Kada bi bio pušten VOLTE onda ne bi bilo potrebe da se router prilikom poziva prebacuje na 3G mrežu.

@TURBOBURS U pravili nitša ne bi trebalo pucati niti se zamrzavati, za ostalo što se može izvesti, a što ne može će nam nadam se uskoro dati odgovor admini.

Mene bi zanimalo samo da li netko od forumaša koristi homebox od prije te ima router: Huawei E5172 ?



Kakava je situacija na tom uređaju i da li se događaju problemi s internet konekcijom prilikom dolaznih/odlaznih poziva?
Razina korisnika 6
Bedž
Pokušaj ukoliko imaš vip karticu iz mobitela ubaciti u taj Huawei uređaj, malo se spojiti na net i onda se nazvovi pa testiraj ako možeš i napiši rezultate. Nemoj skidati naljepnicu i vaditi karticu na svoju ruku jer time kršiš uvjete korištenja te ti Vipnet bez odgode ima pravo raskinuti ugovor te naplatiti penale.
Razina korisnika 6
Bedž
Mislim da bi imalo smisla budući da je to praktički ista mreža. Samo pripazi da je na Tomato kartici aktiviran 4G.
Razina korisnika 6
Bedž
Očigledno tehničari iako su bili uvjereni i dalje nisu u potpunosti uklonili problem. Ja ću kroz par dana poslije nove godine također napraviti testove pa ću javiti rezultate.

@SELK Ti si slao podatke moderatoru u inbox. Da li su ti šta popravili?
Razina korisnika 6
Bedž
Pretpostavljam da se radi o privremenoj poteškoći na mreži. Nadam se da ti je do sada već profunkcioniralo, a ovaj problem s prekidom veze prilikom razgovora bi trebalo eskalirati na Udrugu za zaštitu potrošača i HAKOM.
Razina korisnika 6
Bedž
Upravo radim testove. Uskoro ću napisati kakva je situacija, ali ugl. ima pucanja odnosno smrzavanja internet konekcije i prilikom dolaznih i prilikom odlaznih poziva.
Razina korisnika 6
Bedž
Nakon odrađenih testova došao sam do zaključka da kod mene prilikom dolaznog poziva dođe do smrzavanja internet veze koja obično profunkcionira još tjekom poziva nakon 45 sekundi do 2 minute, a katkad tek nakon što se poziv prekine. Ukoliko se idući poziv obavlja ubrzo nakon prethodnog, veza ostaje stabilna bez ikakvih prekida. Problem se ponovno javlja nakon dužeg perioda ne korištenja interneta. Također sam skužio da ukoliko želim forsirati da se problem ipak dogodi (što mi je bilo bitno zbog slanja primjera greške tehničaru) svaki put, dovoljno je da prije poziva napravim restart routera.
Bok @selk,

ovo je poteškoća koju smo rješavali već neko vrijeme sa strane mreže i uvjerenja smo da smo ju riješili krajem prošlog tjedna.
Kada ti se zadnji put desilo pucanje konekcije?
Bok svima,

jučer je bilo poteškoća s pristupom internetu, ali je riješeno tokom noći.

Javite se ako i dalje puca internet konekcija.
Bok,
provjerit ćemo i taj dio pa se javimo sa novom informacijom o statusu.
Pozdrav
Bok,

lijepo molim nekoga za novi primjer.
Znači, homebox bi trebao biti u automaskom modu odabira mreže i da je na 4G. Pozvati se na homebox liniju i zabilježiti slijedeće podatke:
A broj (broj pozivatelja)
B broj (broj primatelja poziva - homebox broj)
točno vrijeme poziva u minutu

Pošaljite mi to na privatnu poruku pa ćemo opet analizirati.

Hvala
Hvala @Jajalo
primio sam podatke i nastavljamo sa troubleshooting-om.
Primili smo nekoliko primjera s pucanjem konekcije pri dolaznom pozivu i to analiziramo.
Molit ću vas još malo stpljenja.

Odgovori