Homebox prekid interneta kod tel. poziva
Imam Homebox turbo i prilikom korištenja telefona dolazi do pucanja veze interneta, u postavkama je podešeno na automatski odabir mreže, stalno je na 4g LTE kada dolazi poziv prebaci na 3g UMTS ali dolazi do prekida interneta.
Molim nekoga od nadležnih da mi odgovori, jel se može riješiti taj problem.
Ima li još netko problema sa telefonom, jer meni već dva dana ne radi?
Nema tu nekog rješenja, jer neće aktivirati VoLTE opciju u svoju infrastrukturu, iako je ovi noviji routeri podržavaju. I meni se pri razgovoru sve prebaci u 3G, internet izgubi na brzini, ali je donekle upotrebljiv.
Pozdrav,
prošlo je 3 godine a problem je još tu? Promijenio sa router prije nekoliko dana i danas sam se sreo sa ovim problemom. Novi router je ZTE 286, puca telefonska veza ili je internet nedostupan ako je poziv u tijeku, nikad ne znaš što će biti.
Molim neki savjet. Hvala
Druga stvar, brzina sve lošija i lošija. LTA signala ko u priči a ja maksimalno doguram do 10 mbps.
Danas prijavljujem sve te probleme tehničkoj u kojoj nemaju pojma što reći i poduzeti. Samo kažu da će nazvati ukoliko uoče problem. "Ukoliko uoče problem...". Strašno! Ukoliko ne uoče problem, što onda!? Pih...
Danas brzina downloada ne prelazi 0.3 mbps dok upload ide do 11 mbps. Čim je neki praznik VIP stanice u zagušenju 100%. A račun znate poslati na vrijeme i bez umanjenja s obzirom na sve probleme.
Da budem jasan, ne trebam pravi flat ili mi je potrebno više od 100 GB, no želim da mi plaćenu uslugu isporučite na ispravan način.
Molim nekoga od nadležnih sa Vipa da mi odgovori ili provjeri zašto se sada to događa kod mene.
I dragi Vip-ovci koliko još moramo čekati, nadam se nakon što kontaktiram Hakom o svemu ovome nešto i pomaknuti!
Nadam se da sam u krivu, no vrijeme će pokazati...
Signal se uredno prebacio na 3g mrežu ali u tijeku razgovora došlo je do puknuća veze na telefonu, pozivatelj je primijetio da nešto kao šumi i za par sekundi pukao je razgovor. U korisničkom sučelju vidim da nije bilo prekida konekcije interneta, ali očito je došlo do gubljenja signala DC HSPA, koji i je inače slab tek 1 ili 2 crtice i dosta zna varirati jačina signala u dBm.
Zašto onda barem odmah ne prebaci na HSPA+ gdje je full signal, siguran sam da je taj problem baš zbog te mreže DC.
ovo je još uvijek na provjerama i čim nešto saznamo javimo.
Hvala na strpljenju
Jutros sam gasio/palio ruter i resetirao ga (zbog nekih problema sa wifi) i danas opet puca veza kod prebacivanja na 3G, tek kada se ponovo vrati na 4G onda se ponovo spoji.
Baš sam mislio da ima nekog napretka kada mi ovih dana nije pucala veza, ipak se malo brže onda ponovo povrati Internet, nego danas kada se skroz odspoji.
Analiziramo sve prikljupljene informacije te se svakak javimo nakon provjere
Evo danas sam primio 3 dolazna poziva u vremenu od 14:25 do15:15 h i vidim da nije pukla veza kod prebacivanja na 3G. Ali Internet svejedno nije radio dok se odvijao telefonski poziv. Otvorio sam korisničko sučelje homeboxa i pratio stanje dok je poziv bio aktivan, i vidim da je prebačeno na 3g DC Hspa po signalu gdje imam samo 2 crtice signala, ali gore u statusu i nazivu mreže vidim da se mjenjalo malo pise Umts pa Hspa+.....
Ja mislim da tu dolazi do toga zamrzavanja interneta kod te zbrke oko mreže, zašto odmah ne prebaci na Hspa+ gdje ima full signal, mozda bi onda Internet radio.
Molit ću vas još malo stpljenja.
Prije tjedan dana mislim da 2 puta sam uspio ostvariti poziv a da nije pukla veza, ali svejedno Internet nije dobro radio, na momente je htjelo otvoriti stranicu pa opet ne, kao da se zamrzne.
Baš me čudi da se to ne može riješiti u današnje vrijeme tehnologije i napretka, sada kao da smo se vratili na nekadašnji Internet prije 20 god. preko modema, ali dobro barem imamo veliku brzinu interneta.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.