Homebox prekid interneta kod tel. poziva

  • 13 Prosinac 2016
  • 66 odgovora
  • 4712 pregleda

Razina korisnika 3
  • Forum rekreativac
  • 71 odgovor
Pozdrav.
Imam Homebox turbo i prilikom korištenja telefona dolazi do pucanja veze interneta, u postavkama je podešeno na automatski odabir mreže, stalno je na 4g LTE kada dolazi poziv prebaci na 3g UMTS ali dolazi do prekida interneta.
Molim nekoga od nadležnih da mi odgovori, jel se može riješiti taj problem.

Odgovora 66

Ja isto imam privremeni broj i naravno isti problem kao i svi do sada 😞
Razina korisnika 2
Problem je u tome što routeri koje imaju u ponudi ne podržavaju VoLTE (Voice over LTE) standard za glasovne pozive preko 4G/4G + mreže. Eto u tome je problem pa se prebacuje na 3G mrežu i dolazi do pucanja internetske veze.
Razina korisnika 1
Katastrofa, nisu u stanju riješiti očite greške koje se vuku već mjesecima. Kao šalju na analiziranje... ma dajte molim Vas ne pravite budale od nas. Dali smo Vam povjerenje, a vi nam uzvraćate izlizanim odgovorima kao da smo idioti. Telefon mi svaki put prebaci liniju na EDGE kad je aktivan. Interneta nigdje, pukne ko staklo, a kad se razgovor prekine ostane na EDGU-u.

Druga stvar, brzina sve lošija i lošija. LTA signala ko u priči a ja maksimalno doguram do 10 mbps.
Danas prijavljujem sve te probleme tehničkoj u kojoj nemaju pojma što reći i poduzeti. Samo kažu da će nazvati ukoliko uoče problem. "Ukoliko uoče problem...". Strašno! Ukoliko ne uoče problem, što onda!? Pih...

Danas brzina downloada ne prelazi 0.3 mbps dok upload ide do 11 mbps. Čim je neki praznik VIP stanice u zagušenju 100%. A račun znate poslati na vrijeme i bez umanjenja s obzirom na sve probleme.

Da budem jasan, ne trebam pravi flat ili mi je potrebno više od 100 GB, no želim da mi plaćenu uslugu isporučite na ispravan način.
Razina korisnika 3
Primjetio sam da u zadnje vrijeme već 2 tjedna prilikom telefonskog razgovora sada stalno prebaci na DC HSPA mrežu (vidim po signalu samo 2 crtice) i internet mi sada uopće ne radi. Prije je znao prebaciti na HSPA+ (signal 5 crtica) i onda mi je internet radio malo usporeno ali je barem bilo upotrebljivo. I sada dok se razgovor odvija vidim u sučelju od rutera da nešto malo troši interneta prijenos podataka stalno izbacuje neke brojke, to prije se nije dešavalo.
Molim nekoga od nadležnih sa Vipa da mi odgovori ili provjeri zašto se sada to događa kod mene.
Razina korisnika 4
I vip-ovci gdje je zapelo....
Razina korisnika 4
Prošlo je Više od mjesec dana, strpljenja više nema, Vi se sigurno niste niti potrudili pronaći riješenje za ovaj problem, da jeste sigurno bi nas obavijestili.

I dragi Vip-ovci koliko još moramo čekati, nadam se nakon što kontaktiram Hakom o svemu ovome nešto i pomaknuti!
Razina korisnika 3
Nekako mi se čini da je tu u startu neuočena greška na homebox uređaju i da se problem neće software-ski riješiti (da je bilo moguće vjerovatno bi već bilo riješeno), nego će trebati mijenjati prijamnike, poput sličnih slučajeva serijske greške u npr. autoindustriji gdje se onda zbog mogućnosti nesreća i odgovornosti proizvođača problem riješava relativno brzo i bezbolno po korisnika. U našem slučaju neke fatalne nesreće nisu moguće pa shodno tome i riješavanje problema nije visoko na listi prioriteta davatelja usluga...neš ti štete od par gunđavih korisnika.
Nadam se da sam u krivu, no vrijeme će pokazati...
Razina korisnika 3
Danas se pojavio još jedan problem kod samog telefonskog razgovora.
Signal se uredno prebacio na 3g mrežu ali u tijeku razgovora došlo je do puknuća veze na telefonu, pozivatelj je primijetio da nešto kao šumi i za par sekundi pukao je razgovor. U korisničkom sučelju vidim da nije bilo prekida konekcije interneta, ali očito je došlo do gubljenja signala DC HSPA, koji i je inače slab tek 1 ili 2 crtice i dosta zna varirati jačina signala u dBm.
Zašto onda barem odmah ne prebaci na HSPA+ gdje je full signal, siguran sam da je taj problem baš zbog te mreže DC.
Bok,

ovo je još uvijek na provjerama i čim nešto saznamo javimo.

Hvala na strpljenju
Razina korisnika 3
Ima li šanse da se taj problem s pucanjem/smrzavanjem/štekanjem interneta u tijeku telefonskog razgovora konačno riješi ???
Razina korisnika 3
Par dana mi nije pucala konekcija interneta kod telefonskih poziva ali nije ni radio Internet dok je telefon bio aktivan.
Jutros sam gasio/palio ruter i resetirao ga (zbog nekih problema sa wifi) i danas opet puca veza kod prebacivanja na 3G, tek kada se ponovo vrati na 4G onda se ponovo spoji.
Baš sam mislio da ima nekog napretka kada mi ovih dana nije pucala veza, ipak se malo brže onda ponovo povrati Internet, nego danas kada se skroz odspoji.
@selk Bok,
Analiziramo sve prikljupljene informacije te se svakak javimo nakon provjere
Razina korisnika 3
Jel ima kakvih vijesti od tehničke strane u vezi ovoga problema.
Evo danas sam primio 3 dolazna poziva u vremenu od 14:25 do15:15 h i vidim da nije pukla veza kod prebacivanja na 3G. Ali Internet svejedno nije radio dok se odvijao telefonski poziv. Otvorio sam korisničko sučelje homeboxa i pratio stanje dok je poziv bio aktivan, i vidim da je prebačeno na 3g DC Hspa po signalu gdje imam samo 2 crtice signala, ali gore u statusu i nazivu mreže vidim da se mjenjalo malo pise Umts pa Hspa+.....
Ja mislim da tu dolazi do toga zamrzavanja interneta kod te zbrke oko mreže, zašto odmah ne prebaci na Hspa+ gdje ima full signal, mozda bi onda Internet radio.
Ja imam isto taj problem na 4G telefon nemože da radi mora biti na 3G ili samo na automatski.Meni nije agent kod sklapanja ugovora rekao za podatkovni paket od 100GB nego da ću imati neograničeni internet, totalno sam prevaren.Djeca mi koriste 2 kompjutera, tablete, mobitele i dok sam bio na probnom korištenju još je bilo ok. Sada su mi u ovom mjesecu za šest dana javili da je iskorišteno tih 100GB i brzina mi je 1mb/s nemože se ni koristit internet užas.
korisnik sam usluge od 17.12.i kada koristim 4G nemam telefonsku liniju.Na 3G telefon kada je u uporabi internet se gubi(puca veza).Saznao sam 06.01.kada sam nazvao teh. podršku jer mi je internet katastrofa, da sam iskoristio 100GB i da mi je sada brzina najmanja 1mb/s a kada je agent sklapao ugovor nije ni u jednom trenutku to spomenio nego je sam rekao neograničeni internet.Ljudi šta je ovo tko tu koga?Sada mi djeca nemaju internet jer nemogu zbog male brzine.Za 10 dana prošlog mjeseca rečeno mi je da je potrošeno oko 35GB a sada za 6 dana 100GB.Dok sam bio na probnih 14 dana obečavali su da če se sve ove nemogučnosti i greške ispraviti poslije Nove godine a ono još mi i malte ne ugasili internet.:P
Primili smo nekoliko primjera s pucanjem konekcije pri dolaznom pozivu i to analiziramo.
Molit ću vas još malo stpljenja.
Razina korisnika 6
Bedž
Nakon odrađenih testova došao sam do zaključka da kod mene prilikom dolaznog poziva dođe do smrzavanja internet veze koja obično profunkcionira još tjekom poziva nakon 45 sekundi do 2 minute, a katkad tek nakon što se poziv prekine. Ukoliko se idući poziv obavlja ubrzo nakon prethodnog, veza ostaje stabilna bez ikakvih prekida. Problem se ponovno javlja nakon dužeg perioda ne korištenja interneta. Također sam skužio da ukoliko želim forsirati da se problem ipak dogodi (što mi je bilo bitno zbog slanja primjera greške tehničaru) svaki put, dovoljno je da prije poziva napravim restart routera.
Razina korisnika 3
Poslao sam jučer, onako kako je rečeno broj pozivatelja i primatelja i vrijeme.
Razina korisnika 1
Onda pošalji čovjeku podatke, ako već nisi.
Razina korisnika 3
Ja sam jučer probavao i uglavnom svaki put pukne veza kod primanja kao i kod pozivanja telefonskih poziva.
Prije tjedan dana mislim da 2 puta sam uspio ostvariti poziv a da nije pukla veza, ali svejedno Internet nije dobro radio, na momente je htjelo otvoriti stranicu pa opet ne, kao da se zamrzne.
Baš me čudi da se to ne može riješiti u današnje vrijeme tehnologije i napretka, sada kao da smo se vratili na nekadašnji Internet prije 20 god. preko modema, ali dobro barem imamo veliku brzinu interneta.
Razina korisnika 1
Upravo tako. I ja pozivam ostale da testiraju, prema uputama, ukoliko imaju istih problema. Dajte da to riješimo.
Razina korisnika 6
Bedž
Upravo radim testove. Uskoro ću napisati kakva je situacija, ali ugl. ima pucanja odnosno smrzavanja internet konekcije i prilikom dolaznih i prilikom odlaznih poziva.
Bok svima,

vezano za pucanje interneta kod dolaznog poziva...

Treba nam još koji primjer greške.
Podsjećam da homebox treba biti u automatskom modu i na 4G mreži.
Pošaljite nam:
broj pozivatelja
broj primatelja poziva - homebox broj
točno vrijeme u minutu kada je došao poziv

Pošaljite mi primjere OVDJE

Hvala
Hvala @Jajalo
primio sam podatke i nastavljamo sa troubleshooting-om.
Razina korisnika 1
Poslano na PM.

Odgovori