Homebox prekid interneta kod tel. poziva

  • 13 Prosinac 2016
  • 66 odgovora
  • 4712 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 66

Razina korisnika 6
Bedž
Očigledno tehničari iako su bili uvjereni i dalje nisu u potpunosti uklonili problem. Ja ću kroz par dana poslije nove godine također napraviti testove pa ću javiti rezultate.

@SELK Ti si slao podatke moderatoru u inbox. Da li su ti šta popravili?
Razina korisnika 4
Mislim da tu moderator ne može učiniti ništa. Ali zanimljivo kako su bezobrazni, kako imaš rok od 14 dana za testiranje, tu možeš samo brzinu interneta testirati i vidiš sve super, i onda kad istekne zakonski rok, oni uključe telefon i onda skužiš, problem..

Naravno onda poludiš zoveš Vip i kažu da to tako mora biti, i da se njima zbog par korisnika vršiti izmjene na anteni.

Eto moderatori, ja Vam mogu poslati podatke, pa da Vi to popravite!
Razina korisnika 3
Nije ništa još riješeno sa tim pucanjem veze interneta, par puta sam uspio uhvatiti da nije pukla veza interneta, ali Internet nije svejedno radio dok je telefonski poziv bio aktivan.
I kod mene sa 4G LTE prebaci na 3G odnosno DC-HSPA na kojem imam 1 ili 2 crtice signala, ne znam zašto se softverski ne složi da prebaci odmah na HSPA+ na kojem ima 5 crtica signala, jer je uglavnom svuda dobro pokriven.
Razina korisnika 4
Hvala Vip za ovo ostao bez signala i sad sam na "UMTS" i što reći Nova godina i op ja bez interneta, baš me zanima koji je razlog tome, jer evo već 1h bez usluge sam, sjedi i plaći (ili kradi od drugog)

Hvala Vipu od srca! Prvo nitko od moderatora se nije javio da, kaže nešto više o prekidu signala prilikom razgovora, i sad ovo!
Razina korisnika 6
Bedž
Pretpostavljam da se radi o privremenoj poteškoći na mreži. Nadam se da ti je do sada već profunkcioniralo, a ovaj problem s prekidom veze prilikom razgovora bi trebalo eskalirati na Udrugu za zaštitu potrošača i HAKOM.
Razina korisnika 3
Danas je došlo do kratkotrajnog prekida 4G signala, ali se ubrzo vratio. No međutim tijekom popodneva došlo je već par puta do prekida pucanja veze interneta što se vidi u korisničkom sučelje pod "trajanje trenutne veze" i bez upotrebe telefona.
Taj problem nije bio prisutan sve do danas, nadajmo se da se to bude riješilo i da je do privremenih poteškoća.
Razina korisnika 3
Evo i dalje točno svaki sat vremena dođe do kratkog prekida interneta i dobivanja nove IP adrese.
Zbog čega se to danas dešava ?
Sada sam ugasio/upalio ruter, pa ću vidjet da li će opet biti prekida nakon sat vremena.
Razina korisnika 4
I kod mene isti problem, sumnjam da je došlo do opterećenja signalom, jer opet nismo svi spojeni na istu antenu....
Razina korisnika 3
Signal je OK 4 crtice kao uvijek što imam, i evo opet sam pratio točno nakon 59 minuta dolazi do prekida i nakon 1 minute se ponovo spoji.
Razina korisnika 2
Takodjer se pridruzujem prijavi prekida veze svakih 1h danas tjekom cjeloga dana. Telefon se uopce ne koristi niti je bio ikada u upotrebi. Signal je OK, full 5 crtica, brzina je ok isto 80/32Mbps . Router se jednostavno disconecta, dobije novu IP i tjeraj dalje...

Uglavnom sa moje strane potpuno neprihvatljivo i budem trazio umanjenje racuna za 1-vi mjesec kada isti stigne zbog:

1. Smanjenje kakvoce usluge.
2. Krivo obracunatih MB u dnevnoj tarifi usljed prekida veze.
3. Budem jos stosta smislio do 2-gog mjeseca kada dodje racun....

Onda se iskreno nadam da NECE umanjiti racun i da ce biti bezobrazni, onda idemo na drugostupanjsku zalbu sa istom nadom.
Sljedi prijava HAKOM-u i opcenito cipelarenje Vip-a po svim drustvenim mrezama, forumima i tome slicno....

Gospodo imate 24h da se ocitujete o ovome problemu te da isti rijesite ili napisete zasto niste u mogucnosti.
Razina korisnika 1
I ja se pridružujem ovome svemu. Veza danas stalno puca, no neću sad o tome jer samo tome pisao u drugoj temi.

Ovdje želim naglasiti da se i meni dešava da internet zablokira prilikom dolaznih/odlaznih poziva. U početku mi to nije smetalo jer nitko nije znao moj novi broj pa s toga me nitko nije ni zvao, no sad me već dobro živcira kada su pozivi učestali.
Dakle, prilikom poziva veza se spusti na 3G, no nema protoka podataka na internetu više, jednostavno potpuna blokada interneta dok se slušalica ne spusti.

Gospodo, rješavajte to! Pa nije valjda da nas smatrate tolikim tupanima da ćemo svi šutjeti?! Pa na uštrb ovih prekida i pucanja veze, ako redovnom procedurom dođemo do hakoma imamo pravo na prekid ugovorne obaveze bez plaćanja penala. Pa nije vrag da Vas sve u VIP-u zaboli ona stvar za to? Zašto si dozvoljavate da gubite korisnike?

Šta mislite kako će reagirati novi potencijalni VIP korisnici kada čitaju ove poruke, a nije ih malo. Pa otićii će glavom bez obzira s ovog foruma. I Vi stvarno to sebi dozvoljavate?
Bok svima,

jučer je bilo poteškoća s pristupom internetu, ali je riješeno tokom noći.

Javite se ako i dalje puca internet konekcija.
Razina korisnika 1
Da ne ispadne da uvijek samo nešto kudimo i prigovaramo; Eto lijepo od Vas što ste popravili problem.

No i dalje ostaje problem prekida interneta kad je telefon aktivan. Što ćemo s time?
Bok,
provjerit ćemo i taj dio pa se javimo sa novom informacijom o statusu.
Pozdrav
Bok,

lijepo molim nekoga za novi primjer.
Znači, homebox bi trebao biti u automaskom modu odabira mreže i da je na 4G. Pozvati se na homebox liniju i zabilježiti slijedeće podatke:
A broj (broj pozivatelja)
B broj (broj primatelja poziva - homebox broj)
točno vrijeme poziva u minutu

Pošaljite mi to na privatnu poruku pa ćemo opet analizirati.

Hvala
Razina korisnika 1
Sutra kad stignem s posla testiram i pošaljem vam sve navedeno.
Razina korisnika 1
Poslano na PM.
Hvala @Jajalo
primio sam podatke i nastavljamo sa troubleshooting-om.
Bok svima,

vezano za pucanje interneta kod dolaznog poziva...

Treba nam još koji primjer greške.
Podsjećam da homebox treba biti u automatskom modu i na 4G mreži.
Pošaljite nam:
broj pozivatelja
broj primatelja poziva - homebox broj
točno vrijeme u minutu kada je došao poziv

Pošaljite mi primjere OVDJE

Hvala
Razina korisnika 6
Bedž
Upravo radim testove. Uskoro ću napisati kakva je situacija, ali ugl. ima pucanja odnosno smrzavanja internet konekcije i prilikom dolaznih i prilikom odlaznih poziva.
Razina korisnika 1
Upravo tako. I ja pozivam ostale da testiraju, prema uputama, ukoliko imaju istih problema. Dajte da to riješimo.
Razina korisnika 3
Ja sam jučer probavao i uglavnom svaki put pukne veza kod primanja kao i kod pozivanja telefonskih poziva.
Prije tjedan dana mislim da 2 puta sam uspio ostvariti poziv a da nije pukla veza, ali svejedno Internet nije dobro radio, na momente je htjelo otvoriti stranicu pa opet ne, kao da se zamrzne.
Baš me čudi da se to ne može riješiti u današnje vrijeme tehnologije i napretka, sada kao da smo se vratili na nekadašnji Internet prije 20 god. preko modema, ali dobro barem imamo veliku brzinu interneta.
Razina korisnika 1
Onda pošalji čovjeku podatke, ako već nisi.
Razina korisnika 3
Poslao sam jučer, onako kako je rečeno broj pozivatelja i primatelja i vrijeme.
Razina korisnika 6
Bedž
Nakon odrađenih testova došao sam do zaključka da kod mene prilikom dolaznog poziva dođe do smrzavanja internet veze koja obično profunkcionira još tjekom poziva nakon 45 sekundi do 2 minute, a katkad tek nakon što se poziv prekine. Ukoliko se idući poziv obavlja ubrzo nakon prethodnog, veza ostaje stabilna bez ikakvih prekida. Problem se ponovno javlja nakon dužeg perioda ne korištenja interneta. Također sam skužio da ukoliko želim forsirati da se problem ipak dogodi (što mi je bilo bitno zbog slanja primjera greške tehničaru) svaki put, dovoljno je da prije poziva napravim restart routera.

Odgovori