Riješeno

Homebox - povećanje GB

  • 30 Rujan 2019
  • 32 odgovora
  • 5584 pregleda

Poštovani A1

Zanima me dali planirate u skoroj budućnosti(npr do kraja 2019g.) Povecati promet na Homebox usluzi??
Smatram da je 100GB malo za cjenu koju plaćamo a s obzirom da konkurencija (tele2) nudi 1TB prometa za istu cjenu,cak je i T com ponudio slicnu stvar( u biti istu) Gigabox za manju cjenu,jedino Vi niste ponudili nista vise osim dodatnih 100 gb za 30 kn,ali u današnje vrjeme to je jeako malo prometa!!


Lp
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 22 Travanj 2020, 20:15

Pozdrav @asorta & @tombarems
vidim da ste u međuvremenu izmijenili iskustva, što je super jer je Forum upravo pravo mjesto za to, ali i ponešto drugo.
Nudim našu pomoć na individualnoj razini ako smatrate da naša Služba za korisnike nije pružila adekvatne informacije. Slobodno neka se svatko za sebe javi privatnom porukom s podacima kao što su šifra korisnika s računa ili OIB vlasnika priključka. 

Pogledaj original

Odgovora 32

Razina korisnika 1
Pozdrav Arcadian,

za sada nemamo informaciju o mogućem povećanju dostupnog prometa unutar Homebox paketa, ali smo omogućili svima pri aktivaciji ili produljenju 50 % popusta na opciju dodatnih 100 GB te ju se može dobiti za samo 15 kn/mj. U slučaju da dođe do kakve promjene po tom pitanju, svakako ćemo o tome obavijestiti svoje korisnike putem naših stranica i društvenih mreža :)
Dodatno bi napomenula kako je u našem paketu internet promet neograničen tijekom noćnog razdoblja od 00 do 10 h te je s time dostupan internet promet u stvari puno veći od 100 GB 😉

Vaš logo je A1 što označava da ste prvi u svakoj usluzi koju pružate, barem bi tako trebalo biti.

 

Žalosno je da postojećim korisnicima, kojima traje tekući ugovorni odnos ne nudite pogodnost koji ostvaruju novi korisnici, što bi značilo da ako postojeći ugovor traje 5 mjeseci i sklopljen je na 24 mjeseca, a Vi (A1) ponudi novu opciju na tržištu: dodatnih GB, popusti na računima ili drugi oblici popusta, zahtjevate raskidanje ugovora i podmirenje svih troškova i onda se može sklopiti novi ugovor sa novim uvjetima koje nudite novim korisnicima,a Vama se omogućava da postojećeg korisnika zadržite dodatnih 5 mjeseci u odnosu na definirani datum prvobitno sklopljenog ugovora.

 

Potrebna je mala fleksibilnost i kreiranje aneksa ugovora i stvar je riješena

To je isto bilo moje pitanje Agentu nakon sto smo produzivali ugovor za fiksnu uslugu.

Odgovor je bio i vi ste jednom bili novi korisnik.

 

Pa smo prekinuli staru uslugu i trazili “novu” uslugu s popustom na isto ime, tu su me docekali i rekli da se ne moze aktivirati kao “nova” usluga starom korisniku.

Pa smo “novu” uslugu aktivirali na drugo ime.

 

Inace sam zadovoljan njihovom fiksnom uslugom, volio bih upoznati trenera koji obucava Agente, da mu cestitam na dobro odradjenom poslu kako zajezeznuti korisnika :grinning:  

Presmiješno mi je kada nekoga definiraju novim ili postojećim korisnikom. Svi smo mi korisnici usluga i trebaju posebnu pozornost obratiti na postojeće korisnike, pogotovo ako su duži niž godina korisnici usluga.

A umjesto da olakšaju proces prijenosa usluga bez otkazivanja ugovora i sklapanje novog ugovora na drugu osogu koja živi na istoj adresi i dodjeliti joj status novi korisnik mi je presmiješno i neodgovorno ponašanje.

Stari korisnici nisu bitni, to je isto kao i recimo drzavni proracun, znas da ces imati toliko prihoda od starih korisnika i to je sigurno. Zanimaju te novi prihodi, a to se postize novim korisnicima. 

@tombarems i stari korisnici ostare i savjetovati će se sa mlađima koji će odlučiti umjesto njih zbog svoje preporuke. 

Zato bolje ponuditi više i biti povoljniji jer ćeš u startu imati veći odaziv,a ne skrivati se iza sitnih slova i škropiti se sa napomenom da sve piše u ugovoru a kojeg nemožeš dobiti , niti templare, dok ne prihvatiš uslugu.

Razina korisnika 2

Pozdrav @asorta & @tombarems
vidim da ste u međuvremenu izmijenili iskustva, što je super jer je Forum upravo pravo mjesto za to, ali i ponešto drugo.
Nudim našu pomoć na individualnoj razini ako smatrate da naša Služba za korisnike nije pružila adekvatne informacije. Slobodno neka se svatko za sebe javi privatnom porukom s podacima kao što su šifra korisnika s računa ili OIB vlasnika priključka. 

@A1_IvanaM hvala na tapšanjima po ramenu, ali bi odlično da napomete korisnicima i sitna slova - stavke koje su najbitnije- službeno zagaratirana brzina, troškovi u slučaju prekida probnog roka,

omogućavanje besplatnog korištenja vašeg uređaja bez ikakvog plaćanja istog tijekom korištenja kao vaše korisnik

@A1_IvanaM  nema potrebe kako sam gore spomenuo, zaobisli smo stari-novi korisnik ponudu s prijavog prikljucka na novog korisnika

NEEEEE

Razina korisnika 5
Bedž

NEEEEE

😂😂😂😂😂

Prije tjedan dana postao pretplatnik A1 Homebox duo tarife i meni je rečeno da maksimalnom brzinom ide do 200GB, a onda pada na 15mbita/s.

Prije tjedan dana postao pretplatnik A1 Homebox duo tarife i meni je rečeno da maksimalnom brzinom ide do 200GB, a onda pada na 15mbita/s.

 

Netocno, brzina pada na 5 mbit/s

https://www.a1.hr/privatni/internet/homebox?gclid=EAIaIQobChMI-6XO54iy6QIVEWyGCh2wEALOEAAYASAAEgKxk_D_BwE

 

sredina pa prema kraju:

Opcija 1TB uključuje maksimalno dostupnu brzinu tijekom potrošnje prvih 100GB uključenog Internet prometa iz Opcije, nakon čega se maksimalno dostupna brzina unutar Opcije smanjuje na 5 Mbit/s.

Znam, to sam i ja rekao službeniku u A1 poslovnici, ali mi je rekao da je sada limit maksimale 200GB, a brzina poslije pada na 15mbps. Osim, ako me je zamuljao.

Znam, to sam i ja rekao službeniku u A1 poslovnici, ali mi je rekao da je sada limit maksimale 200GB, a brzina poslije pada na 15mbps. Osim, ako me je zamuljao.

Ako bi mogli podijeliti s nama nesto na pismeno bilo vi vrlo korisno, usmeno s njima nista ne vrijedi

:joy::rofl::grin::sunglasses: najslužbenije.

Izgleda da je ovo sa 200GB je ustvari dodatnih 100GB za sve nove pretplatnike i one koji produžavaju ugovor.

@Ord  Sama tarifa sadrži 100 GB interneta, a uz aktivaciju ili produljenje ugovora ostvaruješ 100 % popusta na opciju dodatnih 100 GB interneta tako da onda ukupno imaš 200 GB. Kada se ti GB potroše brzina pada na 2 Mbit/s.

Znam, to sam i ja rekao službeniku u A1 poslovnici, ali mi je rekao da je sada limit maksimale 200GB, a brzina poslije pada na 15mbps. Osim, ako me je zamuljao.

Pogledaj post iznad, ipak te agent zavaljao :unamused:

Sve OK, skužio sam, samo mi je malo blesavo da poslije toliko vremena, 2020.g. se vraćamo 15 godina unatrag i da moramo paziti na potrošnju prometa. Čemu velike brzine bez Flat ratea?

Sve OK, skužio sam, samo mi je malo blesavo da poslije toliko vremena, 2020.g. se vraćamo 15 godina unatrag i da moramo paziti na potrošnju prometa. Čemu velike brzine bez Flat ratea?

Samo sminkanje, infrastruktura ne moze podnijeti, ali je lijepo znati da imamo velike brzine

Ma svi imaju brzine, ali ovo ograničavanje na 100GB mi je blesavo. Kako se Tele2 isplati imati mjesečno ograničenje maksimalne brzine od 1TB?

Homebox bez UO, 100 gb + jos 100 gb (slijedeca 24 mjeseca) za 145 kn, kupljen i novi CAT6 modem iz A1 ponude.

Znam, to sam i ja rekao službeniku u A1 poslovnici, ali mi je rekao da je sada limit maksimale 200GB, a brzina poslije pada na 15mbps. Osim, ako me je zamuljao.

Pogledaj post iznad, ipak te agent zavaljao :unamused:

Izgleda da nije, jer evo potrošen mjesečni limit od 200GB i brzina je trenutno 15-20Mbps.

 

Super, ako tako ostane :) ovaj mjesec sam aktivirao dodatnih 100 gb za 30 kn, slijedeci cemo vidjeti po potrebi pa cu pratiti da li brzina pada ili ostaje ista.

Mozda ima nekakav fair usage, da jos ima 10-20 gb prometa fore pa te tek onda limitiraju

Odgovori