Riješeno

Homebox potrošnja

  • 9 February 2017
  • 8 odgovora
  • 1945 pregleda

Dobar dan imam pitanje vezano za Homebox u ugovoru pise da ako potrosim kolicinu vecu od 150GB da ce mi iskljuciti internet ako usporim sirokopojasnu vezu za druge korisnike.Da li me mogu iskljuciti ako oko mene nema korisnika koji koriste Homebox jer sam u Selendri u kojoj par korisnika koristi fiksni internet i dali to utjece ako potrosim i u nocnoj tarifi vise od 150GB da li me isto onda mogu isključiti
icon

Najbolji odgovor od A1_Berislav 9 February 2017, 18:16

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 4
Bok @Patrik123
Brzina se smanjuje kad potrošiš sav data promet iz tarife, a restart je najbolje napraviti koju minutu nakon ponoći i koju minutu nakon 8 ujutro.
Otprlike kad da resetiram
I za kolko ce bit smanjena brzina
Jel se mora resetirat
Hvala vam najljepse na odgovoru
Tako je.
Po danu ti je smanjena brzina, a po noći nije.
Hvala vam na odgovoru znaci ako sam dobro shvatio ja mogu gledati i skidati sadrzaj koliko god hocu i vi me necete iskljucit i da skinem npr 500GB
Bok @Zemo567,

pogledaj odgovor OVDJE

Odgovori